Jij mag ook mee hoor!quote:Op maandag 14 januari 2008 13:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En wij (ik ) worden aan ons lot overgelaten??
Ik interesseer me voor kunst en en de oudheid, dan kun je daar niet omheen!quote:Op maandag 14 januari 2008 12:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En hoe komt het dat jij dat weet??
ja dat je die aanmaakt voor bepaalde forums kan ik best begrijpen maar voor deze?quote:Op maandag 14 januari 2008 13:00 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Wie maakt er toch steeds kloontjes aan om ermee in deze SC te posten? Zoooooo kinderachtig.
Misschien posten ze daar nu juist met hun echte accountsquote:Op maandag 14 januari 2008 13:07 schreef rival het volgende:
[..]
ja dat je die aanmaakt voor bepaalde forums kan ik best begrijpen maar voor deze?
Hetgeen dan weer de vraag oproept: wie mag er dan allemaal mee en wie niet? Kortom, met wie wil je naar een onbewoond eiland, en met wie niet?quote:
Zo moeilijk zou het toch niet moeten zijn om kloontjes er gewoon tussenuit te vissen?quote:Op maandag 14 januari 2008 13:07 schreef rival het volgende:
[..]
ja dat je die aanmaakt voor bepaalde forums kan ik best begrijpen maar voor deze?
Ah, grill modus en tussendoor omdraaien.quote:Op maandag 14 januari 2008 12:55 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Jahoor. Het wordt warm en hard, wat wil je nog meer?
Oh. Ik zei warm en hard. In de SEX SC.
Ik denk dat ik jullie maar gewoon lootjes laat trekken, anders komt daar weer oorlog van!quote:Op maandag 14 januari 2008 13:10 schreef Facilitator het volgende:
[..]
Hetgeen dan weer de vraag oproept: wie mag er dan allemaal mee en wie niet? Kortom, met wie wil je naar een onbewoond eiland, en met wie niet?
Zolang ik maar veilig ben.. vind ik het goedquote:Op maandag 14 januari 2008 13:12 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Ik denk dat ik jullie maar gewoon lootjes laat trekken, anders komt daar weer oorlog van!
nee en al helemaal niet voor Sadie!quote:Op maandag 14 januari 2008 13:11 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Zo moeilijk zou het toch niet moeten zijn om kloontjes er gewoon tussenuit te vissen?
Dat kan ook verkeerd uitpakkenquote:
Oeps.quote:Op maandag 14 januari 2008 13:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En wij (ik ) worden aan ons lot overgelaten??
Oja. Dat was de reden.quote:Op maandag 14 januari 2008 13:04 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Ja, die moeten uiteraard ook mee ja!al is het maar om de soort te laten voortbestaan!
![]()
Je hoeft niet te geloven om bang te zijn, en niet te gaan geloven omdat je bang bent.quote:Dat is wel zo, maar de laatste tijd zie je toch weer mensen tot het geloof komen door alle gedoe met moslimterrorisme etc. bang(gemaakt)e mensen zijn van alles wijs te maken en makkelijk kneedbaar!!
Nee, daar is de FP voor inderdaad!![]()
Moet dat geen spit zijn?quote:Op maandag 14 januari 2008 13:12 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ah, grill modus en tussendoor omdraaien.
Dat niet. Ik vis ze er meestal prima uit. Helaas kan je iemand niet straffen voor het hebben van een kloon. Het is gewoon toegestaan.quote:Op maandag 14 januari 2008 13:11 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Zo moeilijk zou het toch niet moeten zijn om kloontjes er gewoon tussenuit te vissen?
Dat kan ook ja, maar is niet echt nodig. Dat omdraaien is wel handig.quote:Op maandag 14 januari 2008 13:12 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ah, grill modus en tussendoor omdraaien.
Hey, Litpho!quote:
quote:
Jullie zijn wel vermakelijk om mee te lurken af en toe, en ik ben in een flauwe stemming vandaag. Maak je geen zorgen, de muur is zo weer vrijquote:Op maandag 14 januari 2008 13:24 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Hey, Litpho!Wat brengt jou hier met je rug tegen de muur?
Het is redelijk zeldzaam, maar bijv. Baumkuchen wordt nog steeds zo klaargemaaktquote:Op maandag 14 januari 2008 13:25 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Brood aan het spit, dat kan toch niet
Haha, een beetje zoals in de film "The wicker man"quote:Op maandag 14 januari 2008 13:20 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Oja. Dat was de reden.
[..]
Je hoeft niet te geloven om bang te zijn, en niet te gaan geloven omdat je bang bent.
ik begrijp het ook wel.quote:Op maandag 14 januari 2008 13:22 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Dat niet. Ik vis ze er meestal prima uit. Helaas kan je iemand niet straffen voor het hebben van een kloon. Het is gewoon toegestaan.
Hee, wij bakten vroeger bij de kabouters wel eens brood aan een stok!quote:Op maandag 14 januari 2008 13:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het is redelijk zeldzaam, maar bijv. Baumkuchen wordt nog steeds zo klaargemaakt.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |