Echt niet!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 17:24 schreef Eva4Evah het volgende:
M'n vader kende iemand die Nomden Nomden heette (ja echt waar!)
Het is ook niet allemaal mijn smaakquote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:28 schreef popolon het volgende:
[..]
Nou Sjeen, er staan er wel een paar tussen hoor.
Ik zal ze natuurlijk niet noemen want wat ik dom vind is voor anderen weer heel normaal.
Kijk, hier kun je rustig van zeggen, vol in het gezicht van de ouders: DAT KAN ECHT NIET HOOR!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:10 schreef fratsman het volgende:
Ex collega kreeg een dochter. En hoe noemde ze het kind? Destenie
En nee, ik heb de naam niet verkeerd getypt, zo stond het op het geboortekaartje...
Dat vind ik dus echt een vorm van kindermishandeling en egoïsme.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:10 schreef fratsman het volgende:
Ex collega kreeg een dochter. En hoe noemde ze het kind? Destenie
En nee, ik heb de naam niet verkeerd getypt, zo stond het op het geboortekaartje...
Moeders had een ivbo diploma, en pa helemaal geen middelbare schooldiploma. m.a.w. ik zeg niks...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:42 schreef zagevent het volgende:
[..]
Dat vind ik dus echt een vorm van kindermishandeling en egoïsme.
Vind jij...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:50 schreef boekenworm het volgende:
Uit het ST vind ik Sion Noach nog wel een mooie naam. Ik zal, als ik later kinderen krijg, hen ook Joodse namen geven. Beter dan al dat drieletterige prut
quote:Op maandag 14 januari 2008 11:20 schreef wise het volgende:
Familie Wijfje die hun zoon Frans noemen
Dat zeg ik ook. De meeste Joodse namen vind ik mooiquote:
Wauw!quote:Peaches Honeyblossom Michelle Charlotte Angel Vanessa
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |