Ik ook...quote:Op maandag 14 januari 2008 10:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
noem dr eens een paar, ben echt benieuwd wat je dan rare namen vind daar
Denk dat je met die laatste nog best kans maaktquote:Op maandag 14 januari 2008 10:57 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Zouden namen als lolleromfg of lollercopter mogen?
Of de familie Deling die hun dochter Ellen noemen.quote:Op maandag 14 januari 2008 10:38 schreef ThE_ED het volgende:
Nee, dan de familie Nas die hun dochtertje de toch heel gewone naam "Anna" gaf...
Zo'n verkeerd voorbeeld... echt...quote:Op maandag 14 januari 2008 10:59 schreef ThE_ED het volgende:
Hoewel ik niks heb met bijvoorbeeld namen als April en Autumn, zijn namen met een rare spelling toch nog wel het bizars, vind ik vaak. Dat je je kind Daniel noemt maar het dan als Danyel ofzo gaat schrijven.
Kijk, ik heb tenminste een normale naam.![]()
Nou, ik weet dat er over smaak niet te twisten valt, maar deze namen zijn op z'n zachtst gezegd toch onorthodox te noemen.quote:
ik weet t niet van ze allemaal maar bij die van welke ik t weet zijn de roepnamen dikgedruktquote:Op maandag 14 januari 2008 11:01 schreef zagevent het volgende:
[..]
Nou, ik weet dat er over smaak niet te twisten valt, maar deze namen zijn op z'n zachtst gezegd toch onorthodox te noemen.
Charity
Chiara Rosan
Chinook
Demi Aidan
Faith Cathryn
Giulia Elisabetta
Isis Maikina
Kajira Alicia Cosette
Maar lang de andere kant staan er in dat lijstje ook héél mooie namen.
Ik heb de roepnamen even in bold gezetquote:Op maandag 14 januari 2008 11:01 schreef zagevent het volgende:
[..]
Nou, ik weet dat er over smaak niet te twisten valt, maar deze namen zijn op z'n zachtst gezegd toch onorthodox te noemen.
Charity
Chiara Rosan
Chinook
Demi Aidan
Faith Cathryn
Giulia Elisabetta italiaanse afkomst
Isis Maikina
Kajira Alicia Cosette
Maar lang de andere kant staan er in dat lijstje ook héél mooie namen.
Nou voor een meisje vind ik Judith, Eleonore, Jessica en Béatrice erg mooi klinkenquote:Op maandag 14 januari 2008 11:03 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik heb de roepnamen even in bold gezetDan valt het ineens allemaal heel erg mee
Welke namen vind je wel mooi?
Mijn dochter heet Isa (officieel Isabel)quote:Op maandag 14 januari 2008 11:05 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Hoe heten jouw kinderen dan?
Oh en anders spellen mag van mij, mits geen Majkel en Patrisija.
Leo en Bea dusquote:Op maandag 14 januari 2008 11:06 schreef zagevent het volgende:
[..]
Nou voor een meisje vind ik Judith, Eleonore, Jessica en Béatrice erg mooi klinken
Voor jongens: Lucas, Casper, Alexander en Rutger.
Vind je Maikuul wel oké dan?quote:Op maandag 14 januari 2008 11:05 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Hoe heten jouw kinderen dan?
Oh en anders spellen mag van mij, mits geen Majkel en Patrisija.
nee tuurlijk niet, dat moet met 3xuquote:Op maandag 14 januari 2008 11:08 schreef tony_clifton- het volgende:
[..]
Vind je Maikuul wel oké dan?
Namen zijn niet persoonsgebonden, ik bedoelde er geen fok!user- of kind mee, gewoon het eerste waar ik aan moest denken, qua naam.quote:Op maandag 14 januari 2008 11:07 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Dat voorbeeld is heel slecht gekozen, vanwege de achtergrond van de naam en het kindje... Even Danyel in de search intypen, geeft inzicht...
Sorry... Ik begrijp wat je bedoeltquote:Op maandag 14 januari 2008 11:10 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Namen zijn niet persoonsgebonden, ik bedoelde er geen fok!user- of kind mee, gewoon het eerste waar ik aan moest denken, qua naam.
tbh snap ik de lol hier niet van?quote:Op maandag 14 januari 2008 11:17 schreef marcel-o het volgende:
ik had op school iemand die heette Kemps van zn achternaam..
niks mis mee opzich
maar zn voornaam was Kempe
Kempe Kemps!!
dan WEET je dat ie gepest aat worden als ouders
Ja,maar ik woon ook in Duitsland, dus voor ons is het toch wel relevant.quote:Op maandag 14 januari 2008 11:19 schreef ThE_ED het volgende:
Ach zo zijn er ook mensen die hun zoon niet Dick willen noemen, zelfs als is dat ook in het Engels een heel normale naam.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |