agreedquote:
nou das een open doell! zeker omdat het vandaag je verjaardag isquote:Op maandag 14 januari 2008 11:14 schreef lynda het volgende:
Ikke wel.. stage heBazen zijn er zelf ook niet dus tja..
Ze zijn niet zo van je moet zoveel uur werken etc.. als hun 's ochtends denken ik kom niet dan komen ze ook niet..
En als het nou druk was vandaag met telefoontjes ed dan zou ik het nut nog wel zien om hier te zijn maar nu.. :s
word echt tijd dat ik klaar ben op me stage *zuch*
Ik heb nog wel ruim een uurtje staan (tijd voor tijd) volgens mijquote:Op maandag 14 januari 2008 11:18 schreef lynda het volgende:
[..]
doe jij eens na de pauze spontaan van de werkvloer verdwijnen
goeiemorgenquote:Op maandag 14 januari 2008 11:24 schreef draculettetje het volgende:
goede morgen bijna middag trouwens!
Goedemorgenquote:Op maandag 14 januari 2008 11:24 schreef draculettetje het volgende:
goede morgen bijna middag trouwens!
Ik kan 1,5 uur eerder weg vandaag!quote:Op maandag 14 januari 2008 11:22 schreef lynda het volgende:
Zonde dat ik me bed uitgekomen ben vanochtend..
Denk dat ik vanavond ook maar weer eens ga trainen.. aangezien ik toch op tijd thuis ben..
Droxz is bijna in alkmaar als ik al klaar ben met trainen komt mooi uit
doe ff je msn checkenquote:Op maandag 14 januari 2008 11:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik kan 1,5 uur eerder weg vandaag!
da´s wel heeel erg fijnquote:Op maandag 14 januari 2008 11:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik kan 1,5 uur eerder weg vandaag!
*checked*quote:
is je abbonnement al afgelopen ? anders gaat dat volgens mij nietquote:Op maandag 14 januari 2008 11:25 schreef lynda het volgende:
Een vraag voor jullie
Ik heb HI 25.. Telefoonrekening is 62 euro zelfs dussssss word tijd om maar weer eens abbo te veranderen
Zou HI het accepteren als je zegt ik wil HI 15 en Eindeloos sms'en voor 9,95..
Of gaan ze dan zeiken omdat je abbo + telefoon gratis was bij Hi 25..
Eerst ff kijken of jullie het weten voor ik 2 uur in de wacht ga staan a 20 cent per minuut
Dat is wel lekker, kan ik in de avond weer langer (dus eerder) bij Lynda zijnquote:
Nog beter!quote:Op maandag 14 januari 2008 11:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat is wel lekker, kan ik in de avond weer langer (dus eerder) bij Lynda zijn
Nee maar je kan 1 x per maand je abbo gratis verhogen en verlagen..quote:Op maandag 14 januari 2008 11:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
is je abbonnement al afgelopen ? anders gaat dat volgens mij niet
ja dat dacht ik dus ook al. had een collega van me nl ookquote:Op maandag 14 januari 2008 11:49 schreef lynda het volgende:
Wat een hoeren daar :|
Nee je kan niet lager alleen hoger, o waarom staat het dan op jullie website dat dit wel kan?
Ja dat is een foutje.. sterf hoer!
nou weer lekker geregeld. om jou hiermee op te zadelenquote:Op maandag 14 januari 2008 11:50 schreef draculettetje het volgende:
tralalalalalalalala ik heb genoeg van help desken en telefonische dingen die je in de wacht zetten!
afgelopen vrijdag zou Alice bij mij opgeleverd worden maar orange houdt de lijn nog bezet. Om daar wat aan te doen moest ik de technische dienst bellen, daarvoor moest ik een account nummer hebben. Die van mij is niet meer geldig aangezien ik opgezegd had.
Gelukkig gaat Alice er nu achter aan!
de mensen achter de helpdesk zijn juist meestal de mensen die er GEEN verstand van hebben.quote:Op maandag 14 januari 2008 11:54 schreef Bellerophon het volgende:
Het gaat hier weer lekker met de helpdesken zo te horen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |