het was geweldig in Lisboa en de Maladivesquote:Op maandag 14 januari 2008 00:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar je hebt wel een fijne tijd kunnen doorbrengen met R in Lisboa ?
Hoe kun je nou een accuraat beeld van iemand vormen die je alleen kent via posts op een forumquote:Op maandag 14 januari 2008 00:30 schreef hierissieweer het volgende:
maar vraag me nu af he!? Wat is jullie beeld van mij dan?
Hè, getver, wat een verschikkelijk oord om te moeten zijn die Maladivenquote:Op maandag 14 januari 2008 00:46 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
het was geweldig in Lisboa en de Maladives
de achterhoek begint pas achter Arnhem, en niet ervoorquote:Op maandag 14 januari 2008 00:50 schreef Zakje het volgende:
[..]
Hoe kun je nou een accuraat beeld van iemand vormen die je alleen kent via posts op een forum? Maargoed, ik zal mijn best doen.
Jongen, komt uit de achterhoek (o.i.d.) , is dol op tattoo's en staat kennelijk al ( te?) lang droog. Heeft zin in zijn city trip naar Parijs. Studeert/werkt , beide iets met psychologie.
Ach, het lijkt ook allemaal zo op elkaar, daarom staat er ook o.i.d. achterquote:Op maandag 14 januari 2008 00:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
de achterhoek begint pas achter Arnhem, en niet ervoor
het was geweldigquote:Op maandag 14 januari 2008 00:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hè, getver, wat een verschikkelijk oord om te moeten zijn die Maladiven
hoewel ik een achterhoeks accent wel wat vind hebben, ben ik een Veluwenaar. Wij heuken niet wij warke.quote:Op maandag 14 januari 2008 00:50 schreef Zakje het volgende:
[..]
Hoe kun je nou een accuraat beeld van iemand vormen die je alleen kent via posts op een forum? Maargoed, ik zal mijn best doen.
Jongen, komt uit de achterhoek (o.i.d.) , is dol op tattoo's en staat kennelijk al ( te?) lang droog. Heeft zin in zijn city trip naar Parijs. Studeert/werkt , beide iets met psychologie.
ik had ook nooit verwacht dat uitgerekend jij daar naar zou kijkenquote:Op maandag 14 januari 2008 00:56 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Die Hard 4 is een domme film..
ik wed dat jullie door de grote hoeveelheid watten waar jullie ingelegd worden het personeel niet eens konden zien op het resortquote:
Gewoon jouw postgeschiedenis volgenquote:Op maandag 14 januari 2008 00:56 schreef Dragonwizard het volgende:
[..]Als fokverslaafde kom je daar nu pas achter..
Welkom in BNW of V&A dan ook maar gelijk?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:11 schreef DennisMoore het volgende:
Kunnen we niet gewoon naar FOT ofzo, daar hebben we al een pion.
Brandende vraag....hebben jullie een tractor en een hooischuur met feesten daarin enzoquote:Op maandag 14 januari 2008 00:59 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
hoewel ik een achterhoeks accent wel wat vind hebben, ben ik een Veluwenaar. Wij heuken niet wij warke.
Ik sta niet er lang droog (2weekjes) maar wil graag een vaste relatie (burgelijk zijn.
Voor de rest is mijn hobby gehandicapten tammen en daar leer ik voor
En al het andere klopt wel
daar op de veluwe moet toch een leuk boertje te vinden zijnquote:Op maandag 14 januari 2008 00:59 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
hoewel ik een achterhoeks accent wel wat vind hebben, ben ik een Veluwenaar. Wij heuken niet wij warke.
Ik sta niet er lang droog (2weekjes) maar wil graag een vaste relatie (burgelijk zijn.
Voor de rest is mijn hobby gehandicapten tammen en daar leer ik voor
En al het andere klopt wel
Wat heeft zin 2 met zin 1 te makenquote:Op maandag 14 januari 2008 01:04 schreef Petre het volgende:
[..]
Gewoon jouw postgeschiedenis volgen
En ik was vandaag druk weetjenog
[..]
niks, maar beide wel met jouw zinquote:Op maandag 14 januari 2008 01:07 schreef Dragonwizard het volgende:
[..]
Wat heeft zin 2 met zin 1 te maken![]()
ah volgens mij had het resort waar wij waren, meer personeel dan gastenquote:Op maandag 14 januari 2008 01:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik wed dat jullie door de grote hoeveelheid watten waar jullie ingelegd worden het personeel niet eens konden zien op het resort
bij jou in de provincie moet toch ook wel een KPJ' er te vinden om mee aan te pappen die je heel de zomer van schuur naar tent wil slepen ?quote:Op maandag 14 januari 2008 01:05 schreef Zakje het volgende:
[..]
Brandende vraag....hebben jullie een tractor en een hooischuur met feesten daarin enzo? ik ben nog nooit op een echt 'schuurfeest' geweest
.
Wederom is dat meer de achterhoek. Bij ons op de veluwe gaat de jeugd naar het dorpskern. Maar ik moet je eerlijk zeggen dat ik uit het "stadse" Ede kom en op een vrij elitaire school heb gezeten waar ik sowieso niet met boeren in aanraking kwam...quote:Op maandag 14 januari 2008 01:05 schreef Zakje het volgende:
[..]
Brandende vraag....hebben jullie een tractor en een hooischuur met feesten daarin enzo? ik ben nog nooit op een echt 'schuurfeest' geweest
.
voor zover ik weet hebben ze dat allemaalquote:Op maandag 14 januari 2008 01:09 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ah volgens mij had het resort waar wij waren, meer personeel dan gasten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |