Maar dat is zo leukquote:Op maandag 14 januari 2008 00:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik wil van niemand af
wel van alle klonen... dat zou pas opruimen![]()
iedereen slechts één gebruikers naam![]()
60% minder users op fok
Ik vind dat men een limiet moet instellen van max 3 accounts per persoon.quote:Op maandag 14 januari 2008 00:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik wil van niemand af
60% minder users op fok
Moeten jullie doen danquote:Op maandag 14 januari 2008 00:39 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik zei vanaaf tegen Ynske dat we ook eens een keer het openlucht museum in Arnhem moeten doen...
Mijn kloon heeft alleen kwaliteitsposts!quote:Op maandag 14 januari 2008 00:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik wil van niemand af
60% minder users op fok
Thanksquote:
ik bedoel dus als meetquote:
die moet eigenlijk in de OPquote:
wat dacht je van: aardig, belangeloos en ter aller vermaakquote:
Ook goed.quote:Op maandag 14 januari 2008 00:43 schreef buzzer het volgende:
[..]
wat dacht je van: aardig, belangeloos en ter aller vermaak
Eigenlijk wel, maar geen zin om de wiki aan te passenquote:
quote:Op maandag 14 januari 2008 00:43 schreef buzzer het volgende:
[..]
wat dacht je van: aardig, belangeloos en ter aller vermaak
die in KPD bedoel je?quote:Op maandag 14 januari 2008 00:41 schreef crossover het volgende:
[..]
Mijn kloon heeft alleen kwaliteitsposts!
Je weet vast wel hoe je een topic moet aanmakenquote:
vlieft?quote:Op maandag 14 januari 2008 00:44 schreef crossover het volgende:
Ik ben de laatste dagen echt vrolijk, en mijn energie kan maar niet op![]()
Niet zeggen!quote:
ach, je moet ze ook niet allemaal willen, maar sommige verraden zichzelf steeds weer.quote:
Het is niet zo dat we het vaak zouden gebruiken..quote:Op maandag 14 januari 2008 00:46 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Eigelijk moeten mods ze ook hebben.
Nee, gewoon gelukkig atmquote:
quote:Op maandag 14 januari 2008 00:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je weet vast wel hoe je een topic moet aanmaken
En als ik kan probeer ik wel te komen hoor
Sommige topics, als in NWS bijvoorbeeld zou het handig kunnen zijn, of in MUZ..quote:Op maandag 14 januari 2008 00:47 schreef crossover het volgende:
[..]
Het is niet zo dat we het vaak zouden gebruiken..
mjah, ik blijf het maar nix vinden, die klonen..quote:Op maandag 14 januari 2008 00:46 schreef buzzer het volgende:
[..]
ach, je moet ze ook niet allemaal willen, maar sommige verraden zichzelf steeds weer.
Had er vand e week een die aankondigde vanaf een proxy verder te gaan, de eerste de beste kloon had ik binnen een half uur te pakken...
En bannen is mijn hobby niet, maar dat schept dan wel weer voldoening...
Da's waarquote:Op maandag 14 januari 2008 00:48 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Sommige topics, als in NWS bijvoorbeeld zou het handig kunnen zijn, of in MUZ..
Gewoon halfjaarlijkse controle.. heb nooit wat ernstigs en ook geen klachten nu, maar vind het toch alles behalve prettig. Maar ach het hoort erbij.quote:
quote:
* buzzer welquote:
Mijn vorige controle vonden ze mijn eerste gaatje.quote:Op maandag 14 januari 2008 00:50 schreef crossover het volgende:
[..]
Gewoon halfjaarlijkse controle.. heb nooit wat ernstigs en ook geen klachten nu, maar vind het toch alles behalve prettig. Maar ach het hoort erbij.
[..]
quote:
Ergens in de lentequote:Op maandag 14 januari 2008 00:52 schreef buzzer het volgende:
[..]
ergens in het voorjaar denk ikapril ofzo lijkt meeen mooie tijd, volgens mij is het nu niet eens open
ik ken hetquote:Op maandag 14 januari 2008 00:50 schreef buzzer het volgende:
[..]
* buzzer wel
Wat een fijne dag was het vandaag
Och, boos dat je niemand kan krijgen?quote:
Dan leer je je fouten niet nog een keer te maken.quote:Op maandag 14 januari 2008 00:54 schreef Memento-Mori het volgende:
altijd als ikben doen ze me veeeel te veel pijn
en toch weten ze het steeds weer opnieuw te kunnen flikkenquote:Op maandag 14 januari 2008 00:55 schreef crossover het volgende:
[..]
Dan leer je je fouten niet nog een keer te maken.
ik geniet er iedere minuut vanquote:
kut voor je, en dat meen ik...quote:Op maandag 14 januari 2008 00:56 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en toch weten ze het steeds weer opnieuw te kunnen flikken
En toch gaat het een keer goed voor jequote:Op maandag 14 januari 2008 00:56 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Gelukkig maarquote:Op maandag 14 januari 2008 00:56 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik geniet er iedere minuut van
en haar dochter en mijn meiden gaan onwijs goed samen
Tja, gewoon blijven proberenquote:Op maandag 14 januari 2008 00:56 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 januari 2008 00:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En toch gaat het een keer goed voor je
Goed manquote:Op maandag 14 januari 2008 00:56 schreef buzzer het volgende:
[..]
goede zaak buzzquote:Op maandag 14 januari 2008 00:56 schreef buzzer het volgende:
[..]
het meest recente geval (waar ik al veel te lang te lief voor ben geweest) is van een uur geleden, voel me dus niet al te happy atmquote:
Oh gaaf! succes!!quote:Op maandag 14 januari 2008 01:05 schreef Isdatzo het volgende:
Truste, beetje slaap nodig voor mn motor-examen morgen ()
Ahquote:Op maandag 14 januari 2008 01:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
het meest recente geval (waar ik al veel te lang te lief voor ben geweest) is van een uur geleden, voel me dus niet al te happy atm
Naja, die ken ik dan niet maar belangrijkste is je geluk van nuquote:Op maandag 14 januari 2008 01:03 schreef buzzer het volgende:
Tnx
Ze is echt lief, mijn meiden zin dol op haar en ook haar dochter is een lieverd..
en zonder problemen en beren op de weg, in tegenstelling tot de vorige...
slaap ze en succesquote:Op maandag 14 januari 2008 01:05 schreef Isdatzo het volgende:
Truste, beetje slaap nodig voor mn motor-examen morgen ()
Ik heb toch al eerder vanavond gezwaaidquote:
waar dan?quote:Op maandag 14 januari 2008 01:07 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik heb toch al eerder vanavond gezwaaid
Slaap lekkerquote:
Zo'n ding waar kindjes op worden gemaakt.quote:Op maandag 14 januari 2008 01:15 schreef Memento-Mori het volgende:
bed? wat is dat?
Hoe is het verder?quote:
ik welquote:
Heard that one beforequote:
mwah, daar begin ik niet meer aan, maar dit wil niet zeggen dat ik gestopt ben met de basisoefeningquote:Op maandag 14 januari 2008 01:16 schreef crossover het volgende:
[..]
Zo'n ding waar kindjes op worden gemaakt.
sommige trauma's zitten er wat dieper in en die komen er dan later alsnog uitquote:Op maandag 14 januari 2008 01:21 schreef crossover het volgende:
[..]
Heard that one before
Vorig jaar personeelsfeest, gratis bier, dus iedereen maar rondjes halen, op het eind van de avond was ik op m'n kruk aan het schommelen en stond er nog een stuk of 5,6 bier op me te wachten omdat ik het niet bijhield.
Weet niet waarom ik dit vertel maarja
dat hoeft niet alleen op bed hoorquote:Op maandag 14 januari 2008 01:16 schreef crossover het volgende:
[..]
Zo'n ding waar kindjes op worden gemaakt.
jij hoort toch inmiddels al tot de vergevorderde semi-pro garde?quote:Op maandag 14 januari 2008 01:21 schreef buzzer het volgende:
[..]
mwah, daar begin ik niet meer aan, maar dit wil niet zeggen dat ik gestopt ben met de basisoefening
laat dat semi maar wegquote:Op maandag 14 januari 2008 01:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
jij hoort toch inmiddels al tot de vergevorderde semi-pro garde?
Onder bed?quote:
Ja maar da's logischquote:Op maandag 14 januari 2008 01:25 schreef buzzer het volgende:
[..]
laat dat semi maar weg
Ik heb twee prachtige meiden, dus mission accomplished
en ik ben al een ouwe lul die op vrouwen van 40 valt
Ik begin eindelijk een beetje moe te worden.quote:
heee Indahquote:
Indahquote:
Oh helpquote:
wie zegt dat ik niet oud ben?quote:Op maandag 14 januari 2008 01:25 schreef buzzer het volgende:
[..]
laat dat semi maar weg
Ik heb twee prachtige meiden, dus mission accomplished
en ik ben al een ouwe lul die op vrouwen van 40 valt
ja hoor, ik heb er echt voldoende aanquote:Op maandag 14 januari 2008 01:25 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja maar da's logisch
Je mag ze allemaal hebben van mijMaar volgens mij heb je aan 1 genoeg
Ik ook! Heb voor het eerst sinds lang weer eens wat (intensief) bewogen, ben gaan hardlopenquote:Op maandag 14 januari 2008 01:26 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik begin eindelijk een beetje moe te worden.
Vandaag een prima dag gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |