ik durfde ook nietquote:Op zondag 13 januari 2008 23:21 schreef ElizabethR het volgende:
Zo, ik heb zin om een showcase te openen van typisch Ierse landschappen die ik nog niet eerder heb gepost, maar ik durf niet
tuurlijk welquote:Op zondag 13 januari 2008 23:21 schreef ElizabethR het volgende:
Zo, ik heb zin om een showcase te openen van typisch Ierse landschappen die ik nog niet eerder heb gepost, maar ik durf niet
wrom niet... als er iemand mooie landschapsfoto's maakt ben jij het welquote:Op zondag 13 januari 2008 23:21 schreef ElizabethR het volgende:
Ach, ik heb in totaal nog maar 2 rolletjes met een analoge geschoten dus ik sta nog nergens. Als je al een zeker niveau hebt hoef je toch nergens bang voor te zijn. Ik ben al blij als 't 'toonbaar' isquote:Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef ElizabethR het volgende:
Nou oké dan, ik ga even knutselen. Ik durf dat niet goed omdat ik nog steeds erg onzeker ben over mijn foto's hier op FOK. Ergens anders niet trouwens, gek eigenlijk!! Ik post eigenlijk ook altijd alleen maar in het mooiste foto van vandaag topic. Maar ik moet me maar eens gewoon niet aanstellen.
als het goed is welquote:Op maandag 14 januari 2008 00:18 schreef PdeHoog het volgende:
GoedenavondIs het virusje nou eindelijk weg, Prup?
Whehehe, ík heb niet zozeer een niveau hoor, het is mijn omgeving, die is van niveau!! Ik hoef alleen maar een foto te maken.quote:Op zondag 13 januari 2008 23:57 schreef tony_clifton- het volgende:
[..]
Ach, ik heb in totaal nog maar 2 rolletjes met een analoge geschoten dus ik sta nog nergens. Als je al een zeker niveau hebt hoef je toch nergens bang voor te zijn. Ik ben al blij als 't 'toonbaar' is.
Misschien dat ik er ook eens opzet als ik een dSLR heb.
Een leuke serveerster alsjeblieft. Zo'n lopend buffet 's ochtends is ook maar niks...quote:Op maandag 14 januari 2008 05:58 schreef Xilantof het volgende:
Goedemorgen!
*buffet weer gereed maakt*
Vergeet men niet 't lijstje met wensen voor morgen ochtend achter te laten?
*beschaafd een broodje en een croissantje pakt*quote:Op maandag 14 januari 2008 05:58 schreef Xilantof het volgende:
Goedemorgen!
ik zou al om half 6 een croissantje en kopje thee hebben al dat kanquote:Op maandag 14 januari 2008 05:58 schreef Xilantof het volgende:
Goedemorgen!
Wat nou niet durven, die showcase ziet er goed uit.quote:Op zondag 13 januari 2008 23:21 schreef ElizabethR het volgende:
quote:Op maandag 14 januari 2008 11:47 schreef -Robbedoes- het volgende:
Kan een van de FOT mods de OP even aanpassen met het juiste aantal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |