ik durfde ook nietquote:Op zondag 13 januari 2008 23:21 schreef ElizabethR het volgende:
Zo, ik heb zin om een showcase te openen van typisch Ierse landschappen die ik nog niet eerder heb gepost, maar ik durf niet
tuurlijk welquote:Op zondag 13 januari 2008 23:21 schreef ElizabethR het volgende:
Zo, ik heb zin om een showcase te openen van typisch Ierse landschappen die ik nog niet eerder heb gepost, maar ik durf niet
wrom niet... als er iemand mooie landschapsfoto's maakt ben jij het welquote:Op zondag 13 januari 2008 23:21 schreef ElizabethR het volgende:
Ach, ik heb in totaal nog maar 2 rolletjes met een analoge geschoten dus ik sta nog nergens. Als je al een zeker niveau hebt hoef je toch nergens bang voor te zijn. Ik ben al blij als 't 'toonbaar' isquote:Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef ElizabethR het volgende:
Nou oké dan, ik ga even knutselen. Ik durf dat niet goed omdat ik nog steeds erg onzeker ben over mijn foto's hier op FOK. Ergens anders niet trouwens, gek eigenlijk!! Ik post eigenlijk ook altijd alleen maar in het mooiste foto van vandaag topic. Maar ik moet me maar eens gewoon niet aanstellen.
als het goed is welquote:Op maandag 14 januari 2008 00:18 schreef PdeHoog het volgende:
GoedenavondIs het virusje nou eindelijk weg, Prup?
Whehehe, ík heb niet zozeer een niveau hoor, het is mijn omgeving, die is van niveau!! Ik hoef alleen maar een foto te maken.quote:Op zondag 13 januari 2008 23:57 schreef tony_clifton- het volgende:
[..]
Ach, ik heb in totaal nog maar 2 rolletjes met een analoge geschoten dus ik sta nog nergens. Als je al een zeker niveau hebt hoef je toch nergens bang voor te zijn. Ik ben al blij als 't 'toonbaar' is.
Misschien dat ik er ook eens opzet als ik een dSLR heb.
Een leuke serveerster alsjeblieft. Zo'n lopend buffet 's ochtends is ook maar niks...quote:Op maandag 14 januari 2008 05:58 schreef Xilantof het volgende:
Goedemorgen!
*buffet weer gereed maakt*
Vergeet men niet 't lijstje met wensen voor morgen ochtend achter te laten?
*beschaafd een broodje en een croissantje pakt*quote:Op maandag 14 januari 2008 05:58 schreef Xilantof het volgende:
Goedemorgen!
ik zou al om half 6 een croissantje en kopje thee hebben al dat kanquote:Op maandag 14 januari 2008 05:58 schreef Xilantof het volgende:
Goedemorgen!
Wat nou niet durven, die showcase ziet er goed uit.quote:Op zondag 13 januari 2008 23:21 schreef ElizabethR het volgende:
quote:Op maandag 14 januari 2008 11:47 schreef -Robbedoes- het volgende:
Kan een van de FOT mods de OP even aanpassen met het juiste aantal?
Ja, moet straks ook op zoek naar wat nieuws. Ben nu al heel lang bezig op m'n laptop. In Sri Lanka was het geweldig, maar nu ik weer terug ben wil ik toch wel wat meer met bewerken gaan doen en tsja... Zo'n laptop is dan toch nog best wel langzaam in vergelijking met een vaste pc.quote:Op maandag 14 januari 2008 11:37 schreef -Robbedoes- het volgende:
Goedemorgen allemaal.
Vandaag maar eens proberen om een nieuwe comp samen te stellen.
Dat valt nog niet mee als nOOb.
Vroeger kocht je na een Pentium 2 gewoon een Pentium 3, maar dat werkt geloof ik tegenwoordig niet helemaal zo meer.
Wil gewoon een snel en STIL systeem hebben.
Nog minder regels en systeempjes om aan te conformeren...quote:Op maandag 14 januari 2008 17:13 schreef Xilantof het volgende:
Misschien moeten we eens wat anders verzinnen voor 't nummertje...
Die was vorige jaar ingesteld om te kijken hoeveel SC's we dat jaar hadden. Dus eigenlijk moeten we of opnieuw beginnen, of gewoon iets heel anders bedenken...
heeeyquote:
ja ik ookquote:Op maandag 14 januari 2008 20:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
heeey
ben blij dat t nog gelukt is gister
quote:Op maandag 14 januari 2008 20:26 schreef ElizabethR het volgende:
Overigens, ik ben gewoon helemaal blij dat ik toch maar die showcase heb gedaan
Een betere wereld begint bij jezelfquote:Op maandag 14 januari 2008 08:15 schreef freud het volgende:
Kan een van de vele MODjes in de topictitel het nummer erin zetten voor de grote FOT SC bingo extravaganza meet als we bij de 100 zijn?
@wensen:
Dat iedereen mag beseffen en voelen wat zijn acties aan impact hebben op een ander.
ik heb het ook niet op kappers hoor , ik ga geloof ik 1 keer in de 9 maanden (of soms zelf een jaar)quote:Op maandag 14 januari 2008 20:26 schreef ElizabethR het volgende:
Succes vast Prup, ik heb een bloedhekel aan kappersbezoekjes, brrrrr. Ik doe het net zo lief zelf, maar ja, dat kan ik niet, dus moet ik helaas wel eens naar de kapper.
Overigens, ik ben gewoon helemaal blij dat ik toch maar die showcase heb gedaan
Kijk, binair, hexedecimaal, romeinse cijfers, allemaal leuk, maar dat snappen de mensen minder snel denk ik...quote:Op maandag 14 januari 2008 17:13 schreef Xilantof het volgende:
Die was vorige jaar ingesteld om te kijken hoeveel SC's we dat jaar hadden. Dus eigenlijk moeten we of opnieuw beginnen, of gewoon iets heel anders bedenken...
Gewoon de nummering skippen en leuke titels bedenkenquote:Op maandag 14 januari 2008 17:13 schreef Xilantof het volgende:
voor mijn part bedenk je namen van fotgrafenquote:Op maandag 14 januari 2008 23:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gewoon de nummering skippen en leuke titels bedenkenKijk maar eens bij de SC-serie in MUZ
Goedemorgenquote:Op maandag 14 januari 2008 23:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gewoon de nummering skippen en leuke titels bedenkenKijk maar eens bij de SC-serie in MUZ
Die serie loopt toch al in KPD? Is dat niet verwarrendquote:Op maandag 14 januari 2008 23:50 schreef Chanty het volgende:
Laten we ze gewoon allemaal naar mij vernoemen![]()
chanty-chat
Hopelijk worden hier dan wel de foto's geplaatst...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 07:33 schreef freud het volgende:
Die serie loopt toch al in KPD? Is dat niet verwarrend
Koud en windstil hier andersquote:Op dinsdag 15 januari 2008 08:07 schreef Sugar het volgende:
Goedemorgen allemaal. Vandaag wordt het warm en stormachtig.
Heemskerk. Maar zit in Hoofddorp op mijn werk, daar is het ook redelijk windstil. Althans zo lijkt het door het raam.quote:
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 09:09 schreef Sugar het volgende:
En sanger, wat doe je daar ook. Brabant it is!
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:35 schreef PdeHoog het volgende:Het wordt hier op kantoor nu echt een bureaucratie en ontwijken van verantwoordelijkheden
Daar ben je toch goed inquote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:35 schreef PdeHoog het volgende:Het wordt hier op kantoor nu echt een bureaucratie en ontwijken van verantwoordelijkheden
Beterschapquote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:19 schreef Yoni het volgende:
Hier waait het heel hard. Geen idee of het koud of warm is, want ben nog niet buiten geweest (ziek).
Belastingdienst of zo ietsquote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:35 schreef PdeHoog het volgende:Het wordt hier op kantoor nu echt een bureaucratie en ontwijken van verantwoordelijkheden
Neequote:
Thnxquote:
quote:
Ik ben ook verkouden, heb ik zeker weer aan jou te danken danquote:Op dinsdag 15 januari 2008 17:37 schreef Xilantof het volgende:
Ik ben wel sinds gister stront verkouden. Blegh. Maakt je doodmoe. Zeker als je gewoon gaat werken al 2 dagen... Vanavond lekker rustig aan doen dus.
wil je mijn appeltje schillen en snijden?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 17:39 schreef Ynske het volgende:
Tis hier wel een ontzettende ziekenboeg he
* Ynske zet t verse fruit neer
moet ik m ook nog komen brengen?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 17:42 schreef Chanty het volgende:
[..]
wil je mijn appeltje schillen en snijden?
geef er maar een aan Ynske mee danquote:Op dinsdag 15 januari 2008 17:49 schreef freud het volgende:
* freud zet een grote juice machine in de SC neer en maakt een paar lekkere smoothies...
11111 postsquote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:47 schreef freud het volgende:
Zo. Post nummero 14.000 alweer. Wat gaat de tijd snel! Alleen leert de relativiteitstheorie dat de tijd pas sneller gaat als er geen zware massa in de buurt is om voor hoge zwaartekracht te zorgen. Als de tijd dus snel gaat voor mijn gevoel op een internetforum, betekent dat dus dat het internetforum zelf niet in de buurt is van een laag zwaartekrachtveld. Aangezien het internet ook gewoon op aarde is, kan dat alleen betekenen dat het maken van veel posts een soort anti-zwaartekracht effect heeft op de virtuele cyberwereld.
Maar ach, rond de 15000 kan het allemaal weer anders zijn...
Bij de volgende meet krijg je een knuffel en ik een browniequote:
Wie gaat er brownies bakken dan?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:06 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Bij de volgende meet krijg je een knuffel en ik een brownie
Mooi getalletjequote:
Klinkt goed!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:30 schreef Ynske het volgende:
vissticks uit de oven
aardappeltjes uit de oven
komkommer erbij
en citroenvla toe
oeh nieuwjaarsborrel dat heb ik donderdag van het uitzendbureauquote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:35 schreef An24 het volgende:
[..]
Klinkt goed!
Wij hadden zoveel lekekrs op de nieuwjaarsborrel (in mooie nieuwe kantoorpand dat we gaan bezetten in de zomer), dat ik het nu maar bij een borerhammetje heb gehouden
Nicequote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:30 schreef Ynske het volgende:
vissticks uit de oven
aardappeltjes uit de oven
komkommer erbij
en citroenvla toe
alleen de geur van verbrand mensenvlees erbij is iets minderquote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nice
Het wordt hier de mexicaanse meuk, maar dan weer ff anders dan normaalmet een flesje hete saus
Is niet handig he, Ynsquote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
alleen de geur van verbrand mensenvlees erbij is iets minder
ben met mijn hand aan t element blijven plakken
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:36 schreef Schanulleke het volgende:
Dat virusvrije lukt dus niet zo te lezen. Beterschap.
Kan je nog wel je camera vasthoude Ynske?
Goed insmeren met vochtinbrengende meukquote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:38 schreef Ynske het volgende:
[..]dat gaat nog wel lukken
tis bovenop de hand achter de kootjes van de pink
en gelukkig geen blaren, alleen maar bruin en heel gevoellig
goudsbloembalsem werkt ook erg goed tegen brandwonden... haalt de brand uit de wondquote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:19 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Goed insmeren met vochtinbrengende meuk
Was het ook...ook vanwege het nieuwe gezicht dat rond liep. Een webdesiner die voor ons het intranet gaat bouwen en toevallig ook fotograaf is....in het jasje van een leuke kop. Die mag van mij wel een tijdje komen webdesignenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
oeh nieuwjaarsborrel dat heb ik donderdag van het uitzendbureau
weet nog niet of ik t wel leuk ga vinden, ken daar helemaal niemand
maar die van jou klinkt erg gezellig
Vroeger, toen vrouwen nog voor persoonlijkheid en karakter gingen...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:58 schreef An24 het volgende:
in het jasje van een leuke kop. Die mag van mij wel een tijdje komen webdesignen![]()
* HMaster-II het nummer opzoekt in zijn mobiel.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:05 schreef Chanty het volgende:
Vieze Harry zegt dat ik klink als Kelly
Ik kan zo in dienst bij een sekslijn, ben echt een partij hees
Hey dat heb ik geprobeerd...helaas nix gewordenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vroeger, toen vrouwen nog voor persoonlijkheid en karakter gingen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |