Maakt de Patriots geen flikker uit, die gaan toch uit van eigen kracht....quote:Op zondag 13 januari 2008 22:03 schreef Plastic_Power het volgende:
Is denk ik toch wel goed nieuws voor de Pats als de Chargers winnen.
Dat is de voornaamste reden dat ik hoop dat de Colts winnen!quote:Op zondag 13 januari 2008 22:03 schreef Plastic_Power het volgende:
Is denk ik toch wel goed nieuws voor de Pats als de Chargers winnen.
Colts met drie timeouts. Ik denk dat we er nog niet zijnquote:Op zondag 13 januari 2008 22:06 schreef Guard het volgende:
And that's the game folks....
Genoeg bizarre finishes gezien dus zo simpel zal het niet zijn. Ik hoop het natuurlijk welquote:Op zondag 13 januari 2008 22:08 schreef Guard het volgende:
kneel, time out, kneel timeout etc... misschien hebben de Colts nog tijd voor een of twee plays...
once again proof of the saying: turnovers are killersquote:Op zondag 13 januari 2008 22:17 schreef popolon het volgende:
Wel erg terecht gewonnen zeg.
't Is wel afwachten wat er van de Chargers over is volgende week. Hard hitting game, pfff.quote:Op zondag 13 januari 2008 22:19 schreef Guard het volgende:
[..]
once again proof of the saying: turnovers are killers
Dat ook inderdaadquote:Op zondag 13 januari 2008 22:21 schreef Guard het volgende:
Nah vandaag ben ik voor de Big Blue... hoe gaaf zou het zijn om volgende week twee snowgames te hebben en dan de SB in de woestijn
LT is wel heel belangrijk voor de Chargers, maar ja die screens naar de Sproles zijn ook effectief....quote:Op zondag 13 januari 2008 22:21 schreef popolon het volgende:
[..]
't Is wel afwachten wat er van de Chargers over is volgende week. Hard hitting game, pfff.
De Chargers en de Patriots zijn niet meer dezelfde teams als in week 2, het kan nog weleens spannend gaan worden.quote:Op zondag 13 januari 2008 22:24 schreef Demon_Hunter het volgende:
Chargers Patriots ... Patriots WALSEN er overheen.
One Word:quote:Op zondag 13 januari 2008 22:26 schreef Plastic_Power het volgende:
Ik vraag me af of de Schottenheimer deze game gewonnen zou hebben
Ja dat gaat snel in de states iddquote:Op zondag 13 januari 2008 22:25 schreef Guard het volgende:
LOL die postgame show op CBS... alvast speculeren over het vertrek van Dungy...
Zou pas echt lef zijn om dan nu te vragen aan Cowher: how about it coach? Some place for you to go?
TOquote:Op zondag 13 januari 2008 22:35 schreef rgras het volgende:
Zo, laat de sacks en de interceptions maar komen!
Getcha popcorn ready!
En niet 10 of 20 .. nee een stuk of 50quote:
haven't we all?quote:
39130quote:Op zondag 13 januari 2008 23:51 schreef Demon_Hunter het volgende:
Welk sopcast channel kijken jullie ?
wat dacht je van volgende week zondagquote:Op maandag 14 januari 2008 00:23 schreef Demon_Hunter het volgende:
Ja hemm dat word weer laat vanavond
wat een playcalling ook.....Een run play op second & 19....quote:Op maandag 14 januari 2008 00:49 schreef Colplay het volgende:
Nu hopen dat de Giants er ook iets mee kunnen doen, maar lijkt er niet op. Third & 17
Kans wordt wel steeds groter. Blijf hopen op Packers - Chargersquote:Op maandag 14 januari 2008 01:38 schreef Plastic_Power het volgende:
Het zal toch geen Packers-Patriots Super Bowl worden
Als de Packers dan maar winnenquote:Op maandag 14 januari 2008 01:38 schreef Plastic_Power het volgende:
Het zal toch geen Packers-Patriots Super Bowl worden
Wat een horrorscenarioquote:Op maandag 14 januari 2008 01:50 schreef Tazmaniac het volgende:
Knap gedaan hoor van de Giants.. maja ik vind het een bout team
Giants @ Packers
Chargers @ Patriots
Packers winnen de SuperBowl
Favre![]()
![]()
Droomscenario!!quote:
quote:Op maandag 14 januari 2008 01:50 schreef Plastic_Power het volgende:
Nou, nu kan Romo weer met Jessica Simpson terug naar Mexico
Mag van mij.quote:
Zou mooi zijnquote:Op maandag 14 januari 2008 01:50 schreef Tazmaniac het volgende:
Knap gedaan hoor van de Giants.. maja ik vind het een bout team
Giants @ Packers
Chargers @ Patriots
Packers winnen de SuperBowl
Favre![]()
![]()
quote:Op maandag 14 januari 2008 00:06 schreef Guard het volgende:
Ik geloof het wel... misschien dat de Giants nog het derde kwart bij kunnen blijven, maar zoals de defense bestookt wordt, die hebben niets meer over in het vierde kwart, en worden dan overlopen
Threesome met Sophia Bush en Jessica Simpson!quote:Op maandag 14 januari 2008 01:53 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
en ze was nog wel extra niet naar de game gekomen (geloof ik). hijs sowieso dom dat ie geen werk van Sophia Bush heeft gemaakt
Jessica Simpson
Wade Philips was toch coordinator van de Chargers. Wel kort door de bocht, zo'n gedachte.quote:Op maandag 14 januari 2008 13:50 schreef Terreros85 het volgende:
Cowboys zitten in hetzelfde schuitje als de Chargers vorig jaar. Briljant seizoen en in de playoffs gaat het mis.
Wordt een heel lastig verhaal voor de Chargers volgende week. Ik hoop dat de starters weer fit zijn, want Billy Volek gaat het de Pats niet echt lastig maken.
dat houdt de gemiddelde "sportjournalist" in the States ook niet tegen; kort door de bocht redenatiesquote:Op maandag 14 januari 2008 13:58 schreef Bendoverp het volgende:
[..]
Wade Philips was toch coordinator van de Chargers. Wel kort door de bocht, zo'n gedachte.
Download sopcast.quote:Op maandag 14 januari 2008 12:50 schreef Trayek het volgende:
Op welke zender worden de wedstrijden uitgezonden?
Ik kan geen NASN ontvangen
Alleen op ARD zeker dan?
Thanks, zodra de site gaat werken, zal ik dat zeker doen.quote:
Dat wordt dus FOX via Sopcastquote:The game will be televised in the United States on FOX, and will be called by Joe Buck and Troy Aikman. The pre-game will be handled by the FOX NFL Sunday pregame show team led by Curt Menefee.
In Canada, CTV has acquired the rights to the game, ending Global's longtime coverage.
In the United Kingdom, the BBC have acquired the rights to show the game live on BBC Two, ending ITV Sport's coverage which began in 2005. Sky Sports will once again broadcast the game in High Definition.
In Mexico, Televisa and TV Azteca will broadcast the game in Spanish including their first HD broadcast.
In Germany, the ARD will broadcast the game in German and without advertising spots.
Mooi, dan kan ik gewoon thuis kijkenquote:Op maandag 14 januari 2008 14:51 schreef rgras het volgende:
In Nederland kan je toch gewoon BBC 2 ontvangen op de kabel?
Klopt ja, maar is dat dan een amerikaanse of engelse uitzendingen denken jullie.. want in duitsland maken ze geheel hun eigen aankleding + commentaarquote:Op maandag 14 januari 2008 14:51 schreef rgras het volgende:
In Nederland kan je toch gewoon BBC 2 ontvangen op de kabel?
Moet ik wel eerst uitvinden hoe ik mij bij Fox subscribequote:Op maandag 14 januari 2008 14:40 schreef Tazmaniac het volgende:
SuperBowl broadcasts
[..]
Dat wordt dus FOX via Sopcast
je hoeft je nergens aan te melden.. alleen ff sopcast downloaden.quote:Op maandag 14 januari 2008 15:17 schreef Trayek het volgende:
[..]
Moet ik wel eerst uitvinden hoe ik mij bij Fox subscribe
BBC2 staat expliciet bij dat het live uitgezonden wordt, Sky Sports en ARD niet... Heeft iemand ervaring met of het dan toch live is?
BBC2 kan ik namelijk ook niet ontvangen![]()
Ik heb namelijk satteliet thuis.. Nog maar net, dus ik weet ook nog niet welk pakket ik moet aanvragen.. (Iemand toevallig ervaring mee?)
Ah, cool... En waar kan ik een overzicht zien met de links naar de zenders?quote:Op maandag 14 januari 2008 15:20 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
je hoeft je nergens aan te melden.. alleen ff sopcast downloaden.
Voorbeeld van een zender: sop://broker1.sopcast.com:3912/39110
Die haal je dus ergens van internet af zodra bekend is op welke zender de superbowl zal komen en dan kopieer je dat in je sopcast balkje.. en voila
of je gaat naar een site, klinkt er op de link en hij opent sopcast en de zender automatisch (maar dat werkt bij mij vrijwel nooit om een of andere reden).
Bedenk wel dat de kwaliteit daarvan in 99% van de gevallen vele malen slechter is dan standaard tv-uitzendingen.quote:Op maandag 14 januari 2008 15:26 schreef Trayek het volgende:
[..]
Ah, cool... En waar kan ik een overzicht zien met de links naar de zenders?
't Enige wat ik nl heb gevonden is een lijst met channels, maar daar moet je je subscriben...
Jij maakt er zlef een kort door de bocht redenatie van. Ik constateer iets. Ik heb het verder niet over de vraag wie daar de schuld van krijgtquote:Op maandag 14 januari 2008 13:58 schreef Bendoverp het volgende:
[..]
Wade Philips was toch coordinator van de Chargers. Wel kort door de bocht, zo'n gedachte.
Ik gooide alleen een ballonnetje opquote:Op maandag 14 januari 2008 19:19 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Jij maakt er zlef een kort door de bocht redenatie van. Ik constateer iets. Ik heb het verder niet over de vraag wie daar de schuld van krijgt![]()
Superbowl op de bbc. Sweet!
quote:Op maandag 14 januari 2008 22:35 schreef Guard het volgende:
TO met een Chris Crocker imitatie:
http://www.youtube.com/watch?v=lnzSTUkJkP0
Ja prachtigquote:Op maandag 14 januari 2008 22:35 schreef Guard het volgende:
Ik krijg er gewoon geen genoeg van...quote:Op maandag 14 januari 2008 22:35 schreef Guard het volgende:
In dit geval meer: bring the tissues outquote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:27 schreef Playmaker het volgende:
[..]
Ik krijg er gewoon geen genoeg van...![]()
Wat zullen McNabb en Garcia zich kapot gelachen hebben toen ze dit zagen!!
TO,you better bring the popcorn out and enjoy the game...on TV!!!
http://programm.daserste.de/liste1.asp?sender=1&sdatlo=20.01.2008quote:Op maandag 14 januari 2008 18:44 schreef LeChiffre04 het volgende:
En de afc en de nfc championship dan? worden die ook nog ergens op tv uitgezonden? ik weet nog dat de Ard vorig jaar beide uitzond
Chargers kregen geen enkele sack tegen afgelopen zondagquote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:35 schreef DjMark het volgende:
Rivers is een jankert.
En TO blijkbaar dus ook
Kijken hoevaak de Patriots Shawn zijn dansje gaan doen zondag
ja en omdat manning altijd slecht is op de beslissende momentenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:42 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Chargers kregen geen enkele sack tegen afgelopen zondag![]()
Denk trouwens niet dat het de schuld van Manning was dat ze verloren. Denk dat de Chargers beter waren op de beslissende momenten
Manning stond goed te gooien. Die interceptions waren niet zijn schuld. Tipped pass doe je weinig aanquote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:06 schreef LeChiffre04 het volgende:
[..]
ja en omdat manning altijd slecht is op de beslissende momenten
En Dallas Clark miste op het laatst ook een vangbare bal voor een 1st down.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:08 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Manning stond goed te gooien. Die interceptions waren niet zijn schuld. Tipped pass doe je weinig aan
de eerste interception was overthrown en dus wel zijn schuld de 2e misschien niet. maar het gaat erom dat manning 2 kansen kreeg op het einde van de wedstrijd om de wedstrijd te winnen. en hij benutte allebei de kansen niet. de hele wedstrijd tot het 4e kwart heeft hij geen moeite om zijn team naar de endzone te leiden en op het moment dat hij moet lukt het hem niet. so he choked. en dan hoor je mensen zeggen dat het niet zijn fout was dat clark op 4th and 5 de bal niet vangt. maar hij gooide die bal toen clark nog in gevecht was met een linebacker. en ten 2e dan moet hij maar zorgen dat je niet in een 4th and 5 situatie komt. misschien ben ik wel te kritisch naar manning toe. maar ik kan er niet tegen dat mensen hem op allerlei manieren proberen op te hemelen. netzo als toen hij 6 int gooide en iedereen sprak over een historic performancequote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:08 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Manning stond goed te gooien. Die interceptions waren niet zijn schuld. Tipped pass doe je weinig aan
Iedereen???quote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:34 schreef LeChiffre04 het volgende:
misschien ben ik wel te kritisch naar manning toe. maar ik kan er niet tegen dat mensen hem op allerlei manieren proberen op te hemelen. netzo als toen hij 6 int gooide en iedereen sprak over een historic performance![]()
Chargers hebben een erg grote O-line (en goed). Het zou me niet verbazen als je op zondag heel wat meer 4-3 defense van de Patriots ziet om meer pressie te creeren. Of Thomas meer op de LOS.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:42 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Chargers kregen geen enkele sack tegen afgelopen zondag![]()
Denk trouwens niet dat het de schuld van Manning was dat ze verloren. Denk dat de Chargers beter waren op de beslissende momenten
Zou wel willen, maar woon ver weg (Helmond).quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:57 schreef Demon_Hunter het volgende:
Ey mensen .. hebben jullie mischien geen zin om met zn allen superbowl te kijken ? ik kijk met mn hele team de superbowl in amersfoort in een openbare gelegenheid.. iemand zin om ook te komen ?
Heb al plannen om ergens te gaan kijken, sorry!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:57 schreef Demon_Hunter het volgende:
Ey mensen .. hebben jullie mischien geen zin om met zn allen superbowl te kijken ? ik kijk met mn hele team de superbowl in amersfoort in een openbare gelegenheid.. iemand zin om ook te komen ?
grrr coltsquote:FOXBOROUGH, Mass. -- New England Patriots owner Robert Kraft sat behind his wide desk and marveled at how his team's jersey could be the target of so many boos -- even when it's worn by a 14-year-old girl.
Advertisement
This wasn't Randy Moss or Rodney Harrison hearing the catcalls. They're used to it.
This was Anna Grant, a high school freshman who had worked hard to win the Punt, Pass & Kick competition in her age group as the team's representative.
When she was introduced along with the other winners before the fourth quarter of San Diego's playoff win last Sunday, she was the only one booed by the crowd in Indianapolis, home of New England's fiercest rival.
"Why should a champion be booed?" the boss of the three-time Super Bowl winners said Tuesday. "She won an intensive competition. She's supposed to be honored."
His team is getting the same reaction -- not because of the spying incident in the season opener but because fans like to see teams at the top get knocked off, he said. If the Chargers can't do it Sunday, New England will be headed to its fourth Super Bowl in seven seasons.
But first comes the coin flip before the AFC championship and Grant will be out on the field for that, invited by Kraft, who felt badly that she had been booed.
"What I decided is that we would honor her here before this game," Kraft said in an interview in his office filled with photos, footballs and other memorabilia. "We will recognize her as the winner on the field. Our fans will know."
Grant returned from school Tuesday and heard a phone message from Andre Tippett, the Patriots' executive director of community affairs and a former star linebacker.
She called back and was ecstatic when Tippett extended the invitation -- plus tickets for her, her parents and two brothers -- to take part.
"I was just in shock," she said.
Kraft knows the hoots were not directed at the high school freshman from Stratham, N.H., about 20 miles north of the Massachusetts border. It's just that the jersey provokes an instant response, usually a negative one.
Grant also understands, and even smiled when she heard the boos.
Hoe kom je daar nu bij?quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:36 schreef LeChiffre04 het volgende:
[..]
grrr coltsik haat de colts, maar daar waren jullie al achter denk ik
Het was allemaal de schuld van Jessica Simpson, Punt!quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:49 schreef popolon het volgende:
Foto's van Romo op vakantie duiken nu overal op, en er waren zelfs andere spelers op vakantie daar in Mexico, incl. Witten.
Waarom ga je op vakantie als je een paar dagen daarna een playoff game moet spelen? Ik begrijp het nog steeds niet.
Nee, het was fake Jessica Simpsonquote:Op woensdag 16 januari 2008 16:46 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Het was allemaal de schuld van Jessica Simpson, Punt!
Yoko Romoquote:Op woensdag 16 januari 2008 17:02 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Nee, het was fake Jessica Simpson![]()
http://www.withleather.com/post.phtml?pk=4767
Heb die foto's al gezien voor de wedstrijd tegen de Giants en zo ver is Dallas niet van Mexico. Brady was ook bij Giselle in NY en daar hoor je niemand over.quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:49 schreef popolon het volgende:
Foto's van Romo op vakantie duiken nu overal op, en er waren zelfs andere spelers op vakantie daar in Mexico, incl. Witten.
Waarom ga je op vakantie als je een paar dagen daarna een playoff game moet spelen? Ik begrijp het nog steeds niet.
Maar hij traint tenminste nog door die Giselle een flinke beurt te geven.quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:10 schreef PirE het volgende:
[..]
Heb die foto's al gezien voor de wedstrijd tegen de Giants en zo ver is Dallas niet van Mexico. Brady was ook bij Giselle in NY en daar hoor je niemand over.
Die training heeft Romo ook wel gehad, lijkt me... of zou ie echt bij Simpson zijn voor de goede gesprekken die je met haar kan hebbenquote:Op donderdag 17 januari 2008 10:27 schreef rgras het volgende:
[..]
Maar hij traint tenminste nog door die Giselle een flinke beurt te geven.
quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:16 schreef Guard het volgende:
[..]
Die training heeft Romo ook wel gehad, lijkt me... of zou ie echt bij Simpson zijn voor de goede gesprekken die je met haar kan hebben
quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:40 schreef zjroentje het volgende:
Te weinig getraind op de pump fake denk ik.
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:48 schreef Plastic_Power het volgende:
De weersvoorspellingen voor zondag:
Chargers vs. Patriots 3:00 PM EST on January 20, 2008 Chance of Snow, 18 °F / -8 °C
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:06 schreef Bendoverp het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=jJHb9m4ccmQ
Al de varianten van deze Hitler clips zijn leuk.
Geweldig.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:06 schreef Bendoverp het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=jJHb9m4ccmQ
Al de varianten van deze Hitler clips zijn leuk.
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:48 schreef Plastic_Power het volgende:
De weersvoorspellingen voor zondag:
Chargers vs. Patriots 3:00 PM EST on January 20, 2008 Chance of Snow, 18 °F / -8 °C
Als er een beetje wind staat is de gevoelstemperatuur nog een stuk lagerquote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:51 schreef Fugie het volgende:
het zal in het stadion zelf wel wat warmer zijn dan -18 mag ik hopen
heb iig alle drankjes en hapjes in huis, morgenavond nog even naar de kfc voor een emmertje kipjesHeb er zin an
Plus, je zit ook nog eens `stil`... Ik herinner me de beelden nog in 2003/4 met de Titans tegen de Patriots... toen was het ook zo fokking koud.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 18:53 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Als er een beetje wind staat is de gevoelstemperatuur nog een stuk lager
Je kunt er overigens wel op rekenen dat heel Lambeau dronken is, dus ze voelen er waarschijnlijk minder vanquote:Op zaterdag 19 januari 2008 19:25 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Plus, je zit ook nog eens `stil`... Ik herinner me de beelden nog in 2003/4 met de Titans tegen de Patriots... toen was het ook zo fokking koud.
true, maar hoop toch voor ze dat het wat warmer isquote:Op zaterdag 19 januari 2008 18:53 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Als er een beetje wind staat is de gevoelstemperatuur nog een stuk lager
Ik ben er net een half uur geleden achtergekomen dat er een KFC in Groningen is gekomen.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:51 schreef Fugie het volgende:
morgenavond nog even naar de kfc voor een emmertje kipjes
Hier helaas nog steeds niet... nou ja dan maar een steak and cheese sub halen voor de wedstrijd...quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:36 schreef rgras het volgende:
[..]
Ik ben er net een half uur geleden achtergekomen dat er een KFC in Groningen is gekomen.![]()
Popo, nog tips waar ik morgen mijn geld op moet gooienquote:Op zaterdag 19 januari 2008 19:57 schreef popolon het volgende:
Ach, kwestie van gewenning. Green Bay is altijd koud in de winter.
Je haalt chicken wings bij de poelier/supermarkt. Maak je eigen saus en hup, in de oven ermee. Doe ik vaak zat.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:50 schreef Guard het volgende:
[..]
Hier helaas nog steeds niet... nou ja dan maar een steak and cheese sub halen voor de wedstrijd...
Packers hoop ik maar de Giants zijn on the road erg goed dit seizoen (8 uit 9). Maar Favre is de beste koud weer QB ooit.quote:Op zondag 20 januari 2008 00:01 schreef PirE het volgende:
[..]
Popo, nog tips waar ik morgen mijn geld op moet gooien. dit zijn de lines:
[ afbeelding ]
Zit zelf aan de over 41 bij Packers/Giants te denken. Wilde ook SD spelen, maar met al die vraagtekens daar vind ik dat nogal lastig.
Ik hoop ook dat de Packers winnen.quote:Op zondag 20 januari 2008 00:13 schreef popolon het volgende:
[..]
Packers hoop ik maar de Giants zijn on the road erg goed dit seizoen (8 uit 9). Maar Favre is de beste koud weer QB ooit.
Ik ga voor een frietje oorlog en frikadel speciaalquote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:50 schreef Guard het volgende:
[..]
Hier helaas nog steeds niet... nou ja dan maar een steak and cheese sub halen voor de wedstrijd...
Een lekker bakje thee met een vulkoek voor de wedstrijd van 21:00quote:Op zondag 20 januari 2008 00:37 schreef Bendoverp het volgende:
[..]
Ik ga voor een frietje oorlog en frikadel speciaal.
Toen ik in NL was in november heb ik er elke dag eentje gehad.quote:Op zondag 20 januari 2008 00:47 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Dat hebben ze zeker niet in de you es of eeee
LOL daar kom je nu mee, als alle winkels dicht zijn, maar goed ik zal het onthouden voor de Super Bowl...quote:Op zondag 20 januari 2008 00:11 schreef popolon het volgende:
[..]
Je haalt chicken wings bij de poelier/supermarkt. Maak je eigen saus en hup, in de oven ermee. Doe ik vaak zat.
Die gefitruurde kip is me wat te vet.
Die paar stukjes groentequote:Op zondag 20 januari 2008 02:39 schreef popolon het volgende:
[..]
Beer and wings.![]()
Al klinkt die frikandel ook wel heel erg lekker.
Stuur jij effe een kratje op?quote:Op zondag 20 januari 2008 02:20 schreef popolon het volgende:
Miller Genuine Draft. Niet slecht maar ik zou dan voor Sam Adams gaan. Dat is goed Amerikaans bier.
hmm...ik sla de packers game over denk ik. Mss hooguit de eerste helft. Eerst ff kijken of de Chargers het de Pats moeilijk kunnen maken.quote:Op zondag 20 januari 2008 09:56 schreef Fugie het volgende:
zelf wings maken geeft zon zooi![]()
kfc zit hier 500 meter verderop dus dat scheelt weer
Moet nog wel ff kijken hoe ik tot 4 uur vannacht football ga kijken en morgen om 9 uur weer ga werken
denk dat ik na het avondeten even tukkie ga doen, moet nog mijn hele appartement schoonmaken en dat is best vermoeiendquote:Op zondag 20 januari 2008 14:02 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
hmm...ik sla de packers game over denk ik. Mss hooguit de eerste helft. Eerst ff kijken of de Chargers het de Pats moeilijk kunnen maken.
quote:Op zondag 20 januari 2008 14:25 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik ga absoluut kijken vannacht! Hoef toch pas om 11:00 op morgen
Alles is gereed voor vanavond:voedsel en alcohol is ingeslagen en morgen pas om 13:00 werken!quote:Op zondag 20 januari 2008 09:56 schreef Fugie het volgende:
zelf wings maken geeft zon zooi![]()
kfc zit hier 500 meter verderop dus dat scheelt weer
Moet nog wel ff kijken hoe ik tot 4 uur vannacht football ga kijken en morgen om 9 uur weer ga werken
tekenen van zwakte zijn dodelijkquote:Op zondag 20 januari 2008 16:23 schreef Playmaker het volgende:
[..]
Alles is gereed voor vanavond:voedsel en alcohol is ingeslagen en morgen pas om 13:00 werken!Grappig trouwens om te lezen dat sommige Giants spelers geen longsleeves willen dragen....good luck guys!
GO PACK GO!!!![]()
Let's break some bonesquote:Op zondag 20 januari 2008 16:40 schreef popolon het volgende:
Windchill temperatuur op dit moment tussen de -35°C en -40°C volgens ESPN verslaggevers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |