Maakt de Patriots geen flikker uit, die gaan toch uit van eigen kracht....quote:Op zondag 13 januari 2008 22:03 schreef Plastic_Power het volgende:
Is denk ik toch wel goed nieuws voor de Pats als de Chargers winnen.
Dat is de voornaamste reden dat ik hoop dat de Colts winnen!quote:Op zondag 13 januari 2008 22:03 schreef Plastic_Power het volgende:
Is denk ik toch wel goed nieuws voor de Pats als de Chargers winnen.
Colts met drie timeouts. Ik denk dat we er nog niet zijnquote:Op zondag 13 januari 2008 22:06 schreef Guard het volgende:
And that's the game folks....
Genoeg bizarre finishes gezien dus zo simpel zal het niet zijn. Ik hoop het natuurlijk welquote:Op zondag 13 januari 2008 22:08 schreef Guard het volgende:
kneel, time out, kneel timeout etc... misschien hebben de Colts nog tijd voor een of twee plays...
once again proof of the saying: turnovers are killersquote:Op zondag 13 januari 2008 22:17 schreef popolon het volgende:
Wel erg terecht gewonnen zeg.
't Is wel afwachten wat er van de Chargers over is volgende week. Hard hitting game, pfff.quote:Op zondag 13 januari 2008 22:19 schreef Guard het volgende:
[..]
once again proof of the saying: turnovers are killers
Dat ook inderdaadquote:Op zondag 13 januari 2008 22:21 schreef Guard het volgende:
Nah vandaag ben ik voor de Big Blue... hoe gaaf zou het zijn om volgende week twee snowgames te hebben en dan de SB in de woestijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |