door medicijnen (bijv chemokuren) kan je haar inderdaad heel erg (en blijvend) van structuur veranderen. maar dat is echt wel iets anders dan wanneer je haar afknipt natuurlijk. toch beweerde een oud-collega van me ook dat haar prachtige krullenbos ontstaan is doordat haar moeder haar als baby een keer kaal geschoren heeft, en dat ze dat daarom ook bij haar eigen kind zou doen. ik vond en vind 't erg onwaarschijnlijk dat 't aan die knip/scheerbeurt ligt.
tex, 't staat 'm wel erg goed dat lange.

ik heb 't laatst weer eens met piet geprobeerd, laten groeien. wilde hij zelf ook graag. maar hij heeft juist zoveel en zo dik haar dat 't al snel te warm wordt voor 'm. bovendien kreeg hij op school van kinderen de vraag wanneer hij toch weer es naar de kapper zou gaan, dat was voor hem genoeg om ook echt weer korter te willen. ach ja.
deLiedje, wat een prachtfoto's, en wat een prachtmeisje is Floortje.

die in de tummytub, oooh

geen idee waar je die tweede foto gemaakt hebt, voor een schilderij / foto met mooie luchten? 't is in ieder geval een heel geslaagde achtergrond!
spuug, heel mooi! oeh die goudlokje van je toch!

en ik vind tristan toch al echt heel groot eruit zien hoor, ook op die laatste wel. mooi die gespannen blik. en wegsnellende wouter is ook goed gelukt!
faja, ik kan deze foto niet zien maar ik vond op vorige foto's ook dat ie al zo groot oogt. en ik zie weinig overeenkomsten met morgaine. heb je nog wat babyfoto's van haar voor ons, om even te vergelijken?

stiemie, wat een heerlijk meisje is linde. en erg leuk dat effect van die gekleurde stippen op zowel boxkleed als maillot.
appelsap damian is ook zeer om 'op te vreten'. die mooie rode wangen van 'm.