LOL Dit nummer is nog steeds actief < KLIKquote:
minneola is volgens mij fruit...quote:Op vrijdag 2 april 2010 02:57 schreef JohnnyBraincloud het volgende:
[..]
LOL Dit nummer is nog steeds actief < KLIK
grolsch kanon fl 0.3 liter
hertog jan gr prestige fl 0.3 liter
Heinz Tomaten ketchup
Euro Shopper Ruby port
Dr.Oetker Ristorante funghi
Aviko Oma's smulfrieten
ah minneola <<< Wat is dit ??
AH Piraten feesttaartmix
AH Frituurvet
S.Kinsella- Ken je me nog << ??
Gourmet Gold kalkoen << leeft je cat nog ?
dhz slagroom << doe het zelf slagroom
"mag ik je bonuspas nummer?"quote:Op vrijdag 2 april 2010 09:29 schreef Paul het volgende:
Ik zie soms wel een een leuk meisje in mijn buurtsuper wat moet ik nou zeggen dan
De Zaanse Hoeve, ze hebben alleen een typo gemaaktquote:Op vrijdag 2 april 2010 02:57 schreef JohnnyBraincloud het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 april 2010 09:35 schreef Minifan het volgende:
[..]
"mag ik je bonuspas nummer?"
en dan hier posten
Dat inderdaad.quote:Op vrijdag 2 april 2010 08:28 schreef Symphonic het volgende:
En hierom heb ik geen klantenkaart, van welke winkel dan ook.
BAAAAAS en toen?quote:Op vrijdag 2 april 2010 09:45 schreef Chinless het volgende:
De laatste keer dat ik boodschappen deed bij de c1000 ging ik naar huis met het nummer van het kassameisje.
Haar personeelsnummer op de kassabon?quote:Op vrijdag 2 april 2010 09:45 schreef Chinless het volgende:
De laatste keer dat ik boodschappen deed bij de c1000 ging ik naar huis met het nummer van het kassameisje.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 02:57 schreef JohnnyBraincloud het volgende:
[..]
grolsch kanon fl 0.3 liter
hertog jan gr prestige fl 0.3 liter
Heinz Tomaten ketchup
Euro Shopper Ruby port
Dr.Oetker Ristorante funghi
Aviko Oma's smulfrieten
ah minneola <<< Wat is dit ??
AH Piraten feesttaartmix
AH Frituurvet
S.Kinsella- Ken je me nog << ??
Gourmet Gold kalkoen << leeft je cat nog ?
Zal er ook wel even bijvermelden dat de selectie niet geheel objectief wasquote:Op vrijdag 2 april 2010 18:09 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Lol mijn boodschappen van vorige maand hahahweg prive leven...
Mijn kat leeft nog, en de friet had gesmaakt.
dhz is gewoon zo'n pakje wat langer houdbaar is volgens mij
je doet aan atkins?quote:Op maandag 14 januari 2008 11:56 schreef sentiao. het volgende:
Ok mensen,
nog een nummer: 2620462327026succes.
Bedoel je misschien dat je bijvoorbeeld hier een EAN13 barcode kan genereren en die gaat gebruiken ?quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:24 schreef Maitje het volgende:
Hmm.. weet dat er mensen hier op fok kunnen zijn die veel met bonuskaarten kunnen aangezien je er mee kunt zelfscannen.. blijft toch een soort privecy mensen...
AH Allesreiniger eucalyptusquote:Op zondag 13 januari 2008 19:35 schreef JohnnyBraincloud het volgende:
Wat doe jij in de rij bij de kassa van de supermarkt ? Ben je ook altijd zo nieuwsgierig naar wat andere mensen zoal kopen ? Ik wel
Interessant wat je allemaal kan afleiden uit wat iemand zoal koopt hoor.
Maar dat kan dus nu ook online vanuit je luie burostoel ! Als je HIER je AH bonuskaartnummer invult kun je zien wat je allemaal gekocht hebt.
Post hier je bonuskaartnummer en gun anderen een kijkje in je mandje / wagentje. Geef complimenten, zeik elkaar af, geef suggesties, speculeer en fantaseer, raad wat anderen gisteren aten, vind je boodschappen soulmate of ga boodschappendaten...
Here we go, mijn nummer : 2610448519675
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |