9kBquote:Op zondag 13 januari 2008 21:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hier is hij maar iets minder dan 270.000 bytes groter!
quote:Op zondag 13 januari 2008 21:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hebben jullie het ook over deze?
[ afbeelding ]
quote:Bestandsgrootte: 271.83 KB (278352 bytes)
quote:Op zondag 13 januari 2008 21:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hebben jullie het ook over deze?
[ afbeelding ]
Dan heb jij je instellingen anders staan.quote:Op zondag 13 januari 2008 21:39 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Zie de volgende icon:
[ afbeelding ]
Dat kan best, heb er weinig aan gewijzigd, want zoals ze bevallenquote:Op zondag 13 januari 2008 21:41 schreef crossover het volgende:
[..]
Dan heb jij je instellingen anders staan.
Of eigenlijk niet, want zoals jij ze hebt staat het standaard.
Ik heb even gekeken, maar zonder bronbestand wordt het lastig inderdaad. Je zou het aantal stappen tussen twee plaatjes omlaag kunnen brengen en de tweede keer 'liefste user' eruit halen. Dan kom je denk ik al een heel eind.quote:Op zondag 13 januari 2008 21:51 schreef Muck het volgende:
mja, ik kan hem ook niet kleiner maken
ik vroeg niet voor niks of een van jullie imageready heeftquote:Op zondag 13 januari 2008 21:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken, maar zonder bronbestand wordt het lastig inderdaad. Je zou het aantal stappen tussen twee plaatjes omlaag kunnen brengen en de tweede keer 'liefste user' eruit halen. Dan kom je denk ik al een heel eind.
Ik kan hem misschien wel iets aanpassen, maar dan ben je het hoek-omslag-effect wel kwijt, want ik weet niet hoe ik dat met Imageready kan makenquote:Op zondag 13 januari 2008 21:59 schreef Muck het volgende:
[..]
ik vroeg niet voor niks of een van jullie imageready heeft
mijn laptop trekt het namelijk niet
dus ik kan er voorlopig zelf even niks aan doen
makat niet uit hoorquote:Op zondag 13 januari 2008 22:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kan hem misschien wel iets aanpassen, maar dan ben je het hoek-omslag-effect wel kwijt, want ik weet niet hoe ik dat met Imageready kan maken.
ja ik zie ook dat nijlpaardjequote:Op zondag 13 januari 2008 21:39 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Zie de volgende icon:
[ afbeelding ]
moet jij trouwens niet "beste nieuwkomer crew" zijn lieverd?quote:
Zeg jij ook in het echt 'lieverd' en 'schat' tegen Muck?quote:Op zondag 13 januari 2008 22:15 schreef MPG het volgende:
[..]
moet jij trouwens niet "beste nieuwkomer crew" zijn lieverd?
Jaquote:Op zondag 13 januari 2008 22:17 schreef OA het volgende:
[..]
Zeg jij ook in het echt 'lieverd' en 'schat' tegen Muck?
Je zal het mij nl nooit horen zeggen tegen mijn vriendin...
ut wordt pas eng als haar ouders jou EmPeeGee noemenquote:Op zondag 13 januari 2008 22:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja
Ik zeg in het echt trouwens ook wel eens "Muckie"
Dat doen ze nietquote:Op zondag 13 januari 2008 22:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ut wordt pas eng als haar ouders jou EmPeeGee noemen
het is geen nijlpaardje, het is moominquote:Op zondag 13 januari 2008 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik zie ook dat nijlpaardje
Lief beestje, wel
ja, dat moet ook, maar ja, 60x60 is klein om op te werkenquote:Op zondag 13 januari 2008 22:15 schreef MPG het volgende:
[..]
moet jij trouwens niet "beste nieuwkomer crew" zijn lieverd?
klopt!quote:Op zondag 13 januari 2008 22:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja
quote:
Toch wel een beetje kansloos...quote:Op zondag 13 januari 2008 22:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja
inderdaadquote:Op zondag 13 januari 2008 22:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat doen ze niet
Ze keken wel raar op toen ik binnenkwam en Muck mij zei "je moet de groeten van Fruts hebben"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |