Kutboerenquote:
Ik hoorde ook iets met 2.5 miljoen. Hoe zat dat precies dan?quote:Op zondag 13 januari 2008 22:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Club X bood 1.5 miljoen, Groningen zei "voor 2 mag ie weg".
Ajax bood 2 en opeens mocht ie niet meer weg voor dat bedrag, terwijl tegen hem was gezegd dat ie voor dat bedrag weg mocht.
Hoezo netter handelen? In het verleden bedoel je?quote:Op zondag 13 januari 2008 23:05 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Als die netter handelen : ja. Ik denk dat Feyenoord of PSV hem een rechtzaak af zouden moedigen, waar Ajax lekker toekijkt.
Lees dat van mij dan ff...toen Ajax kwam werd het verhoogd naar 2.5 miljquote:Op zondag 13 januari 2008 23:06 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik hoorde ook iets met 2.5 miljoen. Hoe zat dat precies dan?
Lolquote:
Dat valt wel mee hoor. Voor dat gedoe met Suarez was de Defour-affaire. Toen hij een rechtzaak aan wilde spannen trok Ajax z'n handen er van af.quote:Op zondag 13 januari 2008 23:05 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Als die netter handelen : ja. Ik denk dat Feyenoord of PSV hem een rechtzaak af zouden moedigen, waar Ajax lekker toekijkt.
Maar wil Silva daarheenquote:Op zondag 13 januari 2008 23:08 schreef De.Kromme het volgende:
Het verhaal klopt sowieso niet. Feyenoord heeft 5 miljoen voor evt. versterkingen en wilden da Silva ontzettend graag hebben. Als die daadwerkelijk voor 2,5 weg mocht, speelde die al in Rotterdam.
Makes no sense, want voor dat bedrag mag ie ook niet weg.quote:Op zondag 13 januari 2008 23:08 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Lees dat van mij dan ff...toen Ajax kwam werd het verhoogd naar 2.5 milj
Of een buitenlandse club.quote:Op zondag 13 januari 2008 23:10 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Ja, hij zou zowel naar PSV, Ajax als Feyenoord willen.
Geen idee, ik luisterde half.quote:Op zondag 13 januari 2008 23:06 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik hoorde ook iets met 2.5 miljoen. Hoe zat dat precies dan?
Was redelijk hoor. Het had beter uitgespeeld mogen worden en centraal had er beter positie gekozen moeten worden!quote:Op zondag 13 januari 2008 22:54 schreef jorienvdherik het volgende:
Jullie aanval spel zat goed in elkaar zeg
Louis, ouwe Jood dat je er bentquote:Daarna liet Ajax zien hoe goed het kan voetballen. Dat was genieten
Dat heeft ie goed gezien .. ajax laat nog te veel voorin liggen en achterin moet het DICHT! En we hebben een spits erbij nodig voor het geval Huntelaar niet meedoet.quote:Op zondag 13 januari 2008 23:12 schreef Emimich het volgende:
Van Gaal geciteerd in het AD:
We hebben een half uur heel goed gespeeld en deden tot de 3-1 achterstand ook met tien man heel goed mee. Daarna liet Ajax zien hoe goed het kan voetballen. Dat was genieten. Zeker voor het publiek hier in Amsterdam.’’
,,Let maar op,’’ zei Van Gaal. ,,Ajax komt er nog aan. Die krijgen van deze zege een enorme impuls.’’
Hij wil nu alleen naar Ajaxquote:Op zondag 13 januari 2008 23:10 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Ja, hij zou zowel naar PSV, Ajax als Feyenoord willen.
quote:Op zondag 13 januari 2008 23:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Louis, ouwe Jood dat je er bent.
Precies, einde Colin lijkt me.quote:Op zondag 13 januari 2008 22:39 schreef Cheiron het volgende:
Louis was wel lollig op de persconferentie. Hoop dat hij ooit nog eens terug komt. Silva zou overigens een ok aanvulling zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |