abonnement Unibet Coolblue
pi_57581370
quote:
Op maandag 24 maart 2008 16:37 schreef existenz het volgende:

[..]

Het was een verdomd slechte wedstrijd in het algemeen...
1e helft geen schot op doel van beide kanten.
pi_57583374
Triest voor de journalist
pi_57591305
Tja het geval was dus dat Willem II geen zaken meer wilde doen met die Wilber Hack omdat hij teveel onjuiste feiten in het BD heeft geschreven. Daar kan ik best in meekomen. BD zou een andere "Willem II - watcher" inzetten en dat ging prima tot afgelopen zaterdag er weer een kritisch artikel over Willem II verscheen in het BD.

In het artikel klaagde de journalist over dat Willem II de "scouting" weer op orde ( Na de periode dat we Stam, Hyypia, Kolka, Ramzi, vd Vegt, Overmars enz succesvol gescout hadden) zou hebben terwijl van alle spelers die dit jaar gehaald zijn nauwelijks in de basis staan en daarmee nauwelijks een meerwaarde hebben voor het team dat een voorwaarde moet zijn voor een aankoop. Daar kan ik die journalist moeilijk ongelijk in geven.
pi_57591363
tja.. met het scouten van een groot talent komt ook een hoop geluk kijken. Maar het is natuurlijk wel waar dat er de laatste jaren zeer weinig spelers gescout zijn die zich ontpopt hebben als nationale / internationale toppers.

Alhoewel Sektioui een uitzondering is.

Sektioui
Als ik die gast zie spelen bij Porto snap ik nog steeds niet waarom die gast het zover geschopt heeft.
pi_57591394
Misschien wel. Ik vind het toch moeilijk te bevatten dat ons potje met geluk de afgelopen jaren op Dembele en el Hamdaoui is blijven steken en dat bv Groningen succesen boekt met goede aankopen.
pi_57591524
Toch vind ik dat spelers als Kargbo, Messoudi en Gregoire wel goede aankopen van de afgelopen jaren, maar er zijn er wel een hoop die het gewenste niveau niet halen.
  dinsdag 25 maart 2008 @ 02:12:08 #207
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_57592387
Ik ga voor het eerst in anderhalf jaar weer naar een wedstrijd van Willem II in april
[b]@RemiLehmann[/b]
  dinsdag 25 maart 2008 @ 17:41:18 #208
133414 Joesse
Surrender your ego
pi_57603556
hmm ik ga t toch maar proberen..

Ik wil 13 april met nog 3 andere mensen graag naar willem II - feyenoord. Helaas is het niet mogelijk om gewoon een kaartje te kopen, zelfs niet met een seizoenkaart van een andere club (vitesse in dit geval), de seizoenkaart moet per se van Willem II zijn.. Nu ken ik geen mensen met een Willem II kaart, dus ik wil toch maar hier vragen of er (4) mensen bereid zijn hun barcode aan mij te geven zodat ik alsnog kaarten kan bestellen.. Dat zou ik echt heel tof vinden iig
pi_57606130
Vanenburg is ook weer beschikbaar, net als Brands.. Twee prima kandidaten volgens mij
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_57606704
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 00:24 schreef Herr_Munk het volgende:
Tja het geval was dus dat Willem II geen zaken meer wilde doen met die Wilber Hack omdat hij teveel onjuiste feiten in het BD heeft geschreven. Daar kan ik best in meekomen. BD zou een andere "Willem II - watcher" inzetten en dat ging prima tot afgelopen zaterdag er weer een kritisch artikel over Willem II verscheen in het BD.

In het artikel klaagde de journalist over dat Willem II de "scouting" weer op orde ( Na de periode dat we Stam, Hyypia, Kolka, Ramzi, vd Vegt, Overmars enz succesvol gescout hadden) zou hebben terwijl van alle spelers die dit jaar gehaald zijn nauwelijks in de basis staan en daarmee nauwelijks een meerwaarde hebben voor het team dat een voorwaarde moet zijn voor een aankoop. Daar kan ik die journalist moeilijk ongelijk in geven.
Iemand weigeren omdat ie kritisch is

Tis verdomme China niet
pi_57607422
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 19:59 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Iemand weigeren omdat ie kritisch is

Tis verdomme China niet
En uiteindelijk bleek hij dus geen perskaart aangevraagd te hebben...
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_57607711
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 20:27 schreef existenz het volgende:

[..]

En uiteindelijk bleek hij dus geen perskaart aangevraagd te hebben...
Dat weet ik niet

Maar normaal heb je toch gewoon een perskaart voor een jaar? (mijn pa tenminste wel)

Of kan je daar niet zomaar mee naar binnen?
pi_57637091
quote:
Willem II volop met toekomst bezig
Geschreven op woensdag, 26 maart om 21:45

Willem II heeft zich voor langere tijd verzekerd van een viertal spelers. Zo heeft het bestuur van de Tilburgers de opties gelicht in de contracten van doelman Björn Sengier en aanvaller Frank Demouge. Verdediger Jens Janse en spits Ronnie Reniers zijn zelfs voor een langere periode aan de club verbonden. Sengier speelt sinds 2006 in dienst van de Tricolores. De 28-jarige keeper stond eerder in het doel van Cercle Brugge, Deinze en Zulte-Waregem. Ploeggenoot Demouge (25) kent een bemoedigend debuutseizoen bij Willem II. De offensieve speler kwam afgelopen zomer over van FC Eindhoven. Beiden spelen nu tot medio 2009 bij het elftal van Andries Jonker.

Janse is aan zijn derde seizoen bij Willem II bezig. De 21-jarige Limburger blijft tot en met de zomer van 2010 in Noord-Brabant. Datzelfde geldt ook voor Reniers. De aanvaller (20) geldt als een speler voor de toekomst.

De opties in de contracten met Thomas Baelum, Darl Douglas, Delano Hill, Ken van Mierlo en de beloftenspelers Youssef El Bahri, Olivier Claessens en Quentin Jakoba werden niet gelicht. Wellicht doet Willem II in een later stadium alsnog een aanbieding.

Bruno Appels, doelman van Jong Willem II, ontvangt een nieuwe aanbieding van de club. Willem II maakt geen gebruik van de opties in de contracten van zijn teamgenoten Lars Lambooij, Junior Livramento en Michael de Leeuw. Het drietal krijgt van Willem II wel een nieuwe aanbieding voorgelegd.
Lars Lambooij is een zoon van een gym-lerares van mijn middelbare school. Maar mag hij nou blijven of niet? Dat laatste kun je op verschillende manieren interpreteren.
pi_57654448
Denk dat ze een optie hadden tegen dezelfde voorwaarden en dat ze die niet lichten, maar nu een nieuwe aanbieding onder andere (wellicht lagere) voorwaarden doen. Livramento speelde nog bij Dordt ooit, daar was hij niet zo heel bijzonder.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 27 maart 2008 @ 22:16:03 #215
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_57659869
Vind stadion juist tof waar ze nu zijn, hoop dat ze daar blijven
pi_57660371
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 22:16 schreef jorienvdherik het volgende:
Vind stadion juist tof waar ze nu zijn, hoop dat ze daar blijven
Leuk? die gracht vind ik oerlelijk. Liever iets waarbij je dichter op het veld zit. Ik vind het stadion ook niet lelijk hoor.
pi_57660517
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 22:29 schreef Blawh het volgende:

[..]

Leuk? die gracht vind ik oerlelijk. Liever iets waarbij je dichter op het veld zit. Ik vind het stadion ook niet lelijk hoor.
De gracht voorkomt hekken. Kijk hekken bij RKC, De Graafschap etc.. in dat soort stadions hoort het erbij ivm de sfeer... Daar heeft het zijn charme. Maar bij stadions als NAC, PSV, Ajax, Willem II etc... moeten die er niet zijn. Dat doet geen recht aan de stadions.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_57660574
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 22:33 schreef existenz het volgende:

[..]

De gracht voorkomt hekken. Kijk hekken bij RKC, De Graafschap etc.. in dat soort stadions hoort het erbij ivm de sfeer... Daar heeft het zijn charme. Maar bij stadions als NAC, PSV, Ajax, Willem II etc... moeten die er niet zijn. Dat doet geen recht aan de stadions.
Wij zitten en direct op het veld en hebben geen hekken.
pi_57660832
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 22:35 schreef Blawh het volgende:

[..]

Wij zitten en direct op het veld en hebben geen hekken.
Maar jullie hebben ook geen (wannabee) hooligans. (Laten we nu geen discussie starten of Willem II wel of geen hooligans heeft, als we ze niet hebben dan zijn het wannabees en anders is het ook goed). Maar jullie hebben dus gewoon supporters die zich kunnen gedragen. Easy as that... Meeste andere clubs niet!
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  donderdag 27 maart 2008 @ 22:50:16 #220
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_57661062
Hopelijk zondag tegen Sparta 3 punten. Kan er zelf jammer genoeg niet heen, hopen dat onze mede-tilbogangers ze naar de overwinning schreeuwen!
  donderdag 27 maart 2008 @ 22:53:03 #221
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_57661155
Hoop ook dat jullie winnne
pi_57749048
Ik kwam toenet nog een "Tilburg" trui bezig. Daarmee is de merchandising van de king side / osm (toen het nog zo heette) begonnen geloof ik

existenz de hooligan
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_57749123
wacht.. eerst goed articuleren existenz. Je hebt zeker weer gedronken.
  maandag 31 maart 2008 @ 23:26:12 #224
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_57749908
Out Side Mafia

Buitenspeel kleuters
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_57750762
quote:
Op maandag 31 maart 2008 23:26 schreef reem het volgende:
Out Side Mafia

Buitenspeel kleuters
nee dat snapte ik wel. Die eerste zin is alleen een beetje vaag.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')