Als PSV wint heeft het weinig zin, wel? Dan is het net als vorig seizoen dat PSV met matig voetbal kampioen wordt en dan kan er met de evaluatie weer net zo weinig gedaan.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 18:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik kan niet evalueren als PSV van VVV wint?
Was jij als PSV-fan niet vergeten dat PSV dit seizoen al zowel tegen Sparta, Excelsior als Feyenoord uitspeelde en dus uberhaupt niet meer naar Rotterdam hoeft? Dat je je hier nu al durft te laten zien, toont de klasse van PSVquote:
Waar heb jij het nu over? Excelsior was ik vergeten ja. Ik kijk iedere wedstrijd en zit alle thuiswedstrijden in het stadion. Mond dicht dus. Hoe je bij Sparta en Feyenoord komt is mij een raadsel..quote:Op zaterdag 19 januari 2008 19:24 schreef okee6 het volgende:
[..]
Als PSV wint heeft het weinig zin, wel? Dan is het net als vorig seizoen dat PSV met matig voetbal kampioen wordt en dan kan er met de evaluatie weer net zo weinig gedaan.
[..]
Was jij als PSV-fan niet vergeten dat PSV dit seizoen al zowel tegen Sparta, Excelsior als Feyenoord uitspeelde en dus uberhaupt niet meer naar Rotterdam hoeft? Dat je je hier nu al durft te laten zien, toont de klasse van PSV
Erik welquote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:01 schreef Morrigun99 het volgende:
Beschouwen we AZ eigenlijk nog als concurrentie?
quote:
Ze kunnen nog steeds kampioen worden!!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:01 schreef Morrigun99 het volgende:
Beschouwen we AZ eigenlijk nog als concurrentie?
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:12 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Ze kunnen nog steeds kampioen worden!!
aldus van Gaal
Ik hoorde em ook voor et eerst niet zeggen, dat ze eigenlijk heel erg goed speelden en dat ze domineerden alleen de kansen niet afmaakten..quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:23 schreef appelsientje het volgende:
[..]ja moeten ze vooral zo blijven spelen...
Ja, hoezo?quote:
Thuis vaak wel ja, maar uit spelen we ook nog wel eens op zondagquote:
ach, het is een kenmerk van PSV om defensief en controlerend te spelen. Als je veel spelers in de spits wil zien moet je supporter van Ajax wordenquote:Op zondag 20 januari 2008 00:51 schreef mcyodogg het volgende:
Hmm, vroeg me al af of PSV weer met Bakkal-Simons en 1 diepe spits zou gaan. Neem aan dat je in sommige wedstrijden meer spitsen nodig zal hebben.
In principe wel, maar tegen Feyenoord werden ze vooral gebruikt om het veld breed te houden. Maar goed, ze kunnen allebei ook centraal uit de voeten.quote:Op zondag 20 januari 2008 00:55 schreef dndiek het volgende:
Farfan en Dzsudzsak staan ook in de basis, dus er kan heel gevariëerd gespeeld worden
Ik hoop dat we dezelfde opstelling hebben als tegen Feyenoordquote:Op zondag 20 januari 2008 00:55 schreef dndiek het volgende:
Farfan en Dzsudzsak staan ook in de basis, dus er kan heel gevariëerd gespeeld worden
hMM ik zou voor Kromkamp kiezen die speelde erg goed tegen Feyenoord.quote:Op zondag 20 januari 2008 00:57 schreef toma het volgende:
[..]
ach, het is een kenmerk van PSV om defensief en controlerend te spelen. Als je veel spelers in de spits wil zien moet je supporter van Ajax worden
--------------------------Gomes---------------------
Alcides------Salcido-----Addo------Zonneveld
-------------------------Simons--------------------
-------Bakkal--------------------------Dzsudsazk (ofzoiets)
-------------------------Appelvlaai---------------
-----------------Koevermans--Lazofiets-------
zo zou ik spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |