Als we winnenquote:
Ga jij nou maar white lies luisterenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:24 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Als we winnenwat ik wel verwacht
Nah is al afgelopenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:27 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ga jij nou maar white lies luisteren.
VVV uit altijd lastig...(althans voor Feyenoord en Ajax)quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:24 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Als we winnenwat ik wel verwacht
Wij horen niet in dat rijtje thuisquote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:37 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
VVV uit altijd lastig...(althans voor Feyenoord en Ajax)
Had kunnen... Maar voor zo ver ik weet is PSV de enige club in Nederland die het heeft gepresteerd om 4x achter elkaar kampioen te worden. Dat record moet dus ook in handen van PSV liggen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:14 schreef ASSpirine het volgende:
Ajax had toch ook wel een tijdje meerdere titels op een rij kunnen bemachtigen. In hun gouden jaren toen ze de CL wonnen denk ik.
HVV deed het ook begin vorige eeuw, maar toen bestond PSV nog niet hequote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:18 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Had kunnen... Maar voor zo ver ik weet is PSV de enige club in Nederland die het heeft gepresteerd om 4x achter elkaar kampioen te worden. Dat record moet dus ook in handen van PSV liggen.
Ja raar hé dat hun verliezen van de kleintjesquote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:37 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dont mess with VVVquote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:37 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Gelukkig ga je nog slapen vannacht, dan komt het ook nog allemaal tot de verbeelding.quote:
Weer een zege zou jouw evaluatie in de wielen rijden.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ben wel benieuwd naar morgen. We kunnen zomaar weer tegen een zeperd oplopen is mijn gevoel.
gastquote:
Ik kan niet evalueren als PSV van VVV wint?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:04 schreef okee6 het volgende:
[..]
Weer een zege zou jouw evaluatie in de wielen rijden.
Laat hem toch.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 18:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik kan niet evalueren als PSV van VVV wint?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |