Mijn keuze was eigelijk al beslist ik wou echt voor der vriendin gaanquote:Op zondag 13 januari 2008 16:31 schreef Riann het volgende:
je moet kiezen voor die vriendin van haar
zij wil niks met je en nu al zeggen ze dat ze van je houd yeah right
Mwa, ze is een rare chick joh, tegen een vriendin van der zegt ze dat ze me leuk vind maar dat ze me niet vertrouwt enzo, raar wijf:Dquote:Op woensdag 13 februari 2008 17:38 schreef Copycat het volgende:
Ha, we zijn een maand verder. Nog nieuws, buiten de leeftijd?
Gelukkig houdt ze wel van jequote:Op woensdag 13 februari 2008 17:43 schreef dontf0kwithme het volgende:
[..]
Mwa, ze is een rare chick joh, tegen een vriendin van der zegt ze dat ze me leuk vind maar dat ze me niet vertrouwt enzo, raar wijf:D
Pimp dit topic op en deel je ervaringen.quote:Op woensdag 13 februari 2008 18:35 schreef Roellio het volgende:
[..]
Hij is 16. Tegen die steen stoot hij zich nog wel een paar jaar!
Ja tochquote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:54 schreef Copycat het volgende:
Leuk dat je weer even update!
Lijken mij overduidelijke tekens, dus go for it!
Dude die smoes gebruikte ik ook bij een gestoord wijf die helemaal aan me plakte. Ik wilde haar batsen meer niet, en ik zei ook tegen haar dat ik "geen hand in hand , klefheid, of gezoen in het openbaar" wilde, omdat iedereen anders zou denken dat we wat hadden en dat wilde ik dus zeker niet...kortom dat wijf wilt je niet, ga voor die vriendin.quote:Dus ik ging naar haar toe en ze zij zo van ja sorry enzo maar als ik met jouw zoen krijg ik gezeik dat iedereen
het komt te weten en dat ze gaan roddelen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |