quote:Op zondag 13 januari 2008 16:08 schreef MiLalaa het volgende:
en verder met...
rit 5: Fabris - W. Oldeheuvel.
Zometeen Sven![]()
voor de liefhebbers
Aan het trainen.quote:Op zondag 13 januari 2008 16:16 schreef MiLalaa het volgende:
huh Sven is vaag bezig.
Nee, maar wel onder het schema baanrecord rijden. Doet'ie goed.quote:Op zondag 13 januari 2008 16:17 schreef Remzz het volgende:
Volgensmij heeft Kramer nog niets aan energie verspild.
een rit Bokko - Fabris zou interessanter zijn nonethelessquote:Op zondag 13 januari 2008 16:17 schreef MiLalaa het volgende:
jezus ze zijn helemaal onder de indruk dat Bokko meegaat. Zo frappant is dat nou ook weer niet op dit moment.
Deze is opzich ook best wel leuk.quote:Op zondag 13 januari 2008 16:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
een rit Bokko - Fabris zou interessanter zijn nonetheless
quote:
zeker. Ik vind het alleen zo dom dat ze dan zo stompzinnig verbaasd reageren als Bokko bij blijft.quote:
ja. En toch moet ik aan Gebrselassie denkenquote:
quote:Op zondag 13 januari 2008 16:25 schreef Ambrosius het volgende:
We gaan nog een dikke versnelling krijgen verwacht ik, 30-er zeker, misschien wel 29.
Deze is top.quote:Op zondag 13 januari 2008 16:22 schreef Bruce117 het volgende:
Deze is opzich ook best wel leuk.
Dank u, dank uquote:Op zondag 13 januari 2008 15:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Hij heeft de 1500 al niet gewonnen he, het hoeft allemaal niet zo nodig meer. Hij rijdt gewoon als een toerist achter Bokko aan, en in de laatste ronde pakt ie even de ritwinst met 2 seconden. In 13:03.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |