Dat is jouw mening! Omdat jij dit vindt is het dan maar ook zo?quote:Op zondag 13 januari 2008 19:13 schreef loisie het volgende:
[..]
Het IS gewoon vunzig....................maar ik kan het blijkbaar niet duidelijk maken hier.
Fout, liefde is inderdaad van elkaar houden, zoveel dat je de ander zijn pleziertje gunt. Niet alleen maar de lusten, ook de lasten!quote:Liefde = van elkaar houden!..................zonder trio.
Oh, hm. Dus jouw mening is wel boeiend en anderen moeten het boeiend vinden maar wat anderen vinden kan je blijkbaar niets schelen. Ben ik blij dat ik je niet als partner heb zeg.quote:Zo denk ik er over en heel veel niet , maar dat maakt niet uit, ik weet gewoon dat ik goed denk en verder boeit het me niet hoe anderen hier over denken
Misschien is het zo dat ik er zo over denk omdat ik het zelf heb meegemaakt en ik wil daar geen goed woord over zeggen!..............Elk oordeel is goed zolang je het het goed vind.......quote:Op zondag 13 januari 2008 19:28 schreef Yavido het volgende:
[..]
Dat is jouw mening! Omdat jij dit vindt is het dan maar ook zo?
[..]
Fout, liefde is inderdaad van elkaar houden, zoveel dat je de ander zijn pleziertje gunt. Niet alleen maar de lusten, ook de lasten!
[..]
Oh, hm. Dus jouw mening is wel boeiend en anderen moeten het boeiend vinden maar wat anderen vinden kan je blijkbaar niets schelen. Ben ik blij dat ik je niet als partner heb zeg.Jouw wil is blijkbaar wet in een relatie, wat jouw partner zijn behoeftes zijn (stel dat hij wel iets wil met iemand erbij) is voor jou dus totaal onbelangrijk (zoals je dus nu overkomt). Het is nu omdat jullie op één lijn liggen, maar zodra dit maar ook veranderd ben ik toch heel benieuwd hoeveel je dan nog van je mannetje houdt.
Ik zie wel directe verbanden met de relatie Huub / Lieke, ook daar zag je een mislukte poging tot machtsstrijd binnen de relatie. En als dat door blijft gaan zijn dat soort relaties nooit een lang leven beschoren.
Dat is niet waar.quote:Op zondag 13 januari 2008 19:32 schreef loisie het volgende:
[..]
Misschien is het zo dat ik er zo over denk omdat ik het zelf heb meegemaakt en ik wil daar geen goed woord over zeggen!..............Elk oordeel is goed zolang je het het goed vind.......
Wat zien de dames er allemaal slonzig uit....last van het feestje?quote:
Volgens mij kan dat niet eens.quote:Op zondag 13 januari 2008 19:46 schreef Disana het volgende:
Met die scheiding in het midden heeft ze een nog hardere kop gekregen.
Aha! De aap komt uit de mouwquote:Op zondag 13 januari 2008 19:32 schreef loisie het volgende:
[..]
Misschien is het zo dat ik er zo over denk omdat ik het zelf heb meegemaakt en ik wil daar geen goed woord over zeggen!..............Elk oordeel is goed zolang je het het goed vind.......
Ik geloof er niets van dat Amanda niet is aangekomen sinds ze niet meer rookt. Alhoewel trainen wel helpt tegen overtollige kilo's. In mijn ogen ljikt het dat ze wel iets dikker geworden is.quote:Op zondag 13 januari 2008 19:43 schreef Varen het volgende:
Amanda dacht ze sinds 7 oktober 200 sigaretten niet gerookt had,maar het zijn er tegen de 2000.
Knap van haar. Brian is trots op haar. Ze is niet aangekomen.
Komt door Carlos Lenz traint Anouk, Linda de Mol
Hou eens opquote:Op zondag 13 januari 2008 19:52 schreef Disana het volgende:
Ik zit zo een beetje naar haar te kijken, en ik hoef niet eens te photoshoppen.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |