Ik zou gokken van wel. Alles om hem te behagen.quote:Op zondag 13 januari 2008 17:53 schreef Varen het volgende:
[..]
Nee. Op de TV is het gesprek over trio's in de slaapkamer ook al geweest. Nieuwe verhaallijn?
Pimp written all over him, vieze rat.quote:Op zondag 13 januari 2008 17:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben vast niet de enige die dit een goor gesprek vond?
Je bent niet ouderwets. De meeste koppels die het fijn met elkaar hebben, hebben volgens mij geen behoefte aan gekkigheid die de relatie op het spel zet. Maar Amanda is heel dom, daar kun je nog eens wat mee proberen.quote:Op zondag 13 januari 2008 18:02 schreef loisie het volgende:
Hai Cossers, ten eerste: ik heb geen streams meer, ten tweede: ik ben een weekendje weg geweest en ben nu weer thuis en lees zo links en rechts eens bij, maar het kan er bij mij niet in dat een man, die (zogenaamd) van zijn vriendin houdt, wil dat ze een triootje doen. Ik zal wel wereldvreemd zijn, of ouderwets, of niet van deze planeet, of gewoon te oud voor deze ongein, maar wat is er mis met gewoon met je partner lekker de liefde te beleven en verder geen polonaise aan het lijf?????????
Als een partner mij een triootje zou voorstellen, zou ik hem een trio meppen voor zijn muil geven!
Ja, was echt heel smerig ..... hier de laatste vijf minuten audio:quote:Op zondag 13 januari 2008 17:51 schreef Disana het volgende:
Ik ben vast niet de enige die dit een goor gesprek vond?
Ik kan me niet voorstellen dat Amanda zooooooooo ontzettend dom is om zoiets ook maar te overwegen voor die RAT. Ik weet dat ze niet al te beschermd is opgevoedt en dat ze al heel jong alleen naar Lloret ging, maar dan nog....................I give upquote:Op zondag 13 januari 2008 18:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Je bent niet ouderwets. De meeste koppels die het fijn met elkaar hebben, hebben volgens mij geen behoefte aan gekkigheid die de relatie op het spel zet. Maar Amanda is heel dom, daar kun je nog eens wat mee proberen.
quote:Op zondag 13 januari 2008 18:02 schreef loisie het volgende:
Als een partner mij een triootje zou voorstellen, zou ik hem een trio meppen voor zijn muil geven!
Ja, en even later : zeg maar liever kwalitatief dan kwantitatief .....quote:Op zondag 13 januari 2008 17:50 schreef Lobasca het volgende:
Brian: was er geen aanleiding om met Lieke te gaan zoenen?
Soms...eigenlijk heel vaak denk ik dat Amanda beschermd moet worden tegen Brian...quote:Op zondag 13 januari 2008 18:03 schreef tuinfluiter het volgende:
(Draaitafel)
Huub: Het draai mechanisme is naar de T*ring.
(Trio)
Brian: Ik denk dat je het wel aan kan.
Amanda: Ik heb me wel gerealiseerd dat ik het zou kunnen, als jij erbij bent.
Brian: Jij houdt van de ruige.
Amanda: Ik hou niet van zacht, ik ben zelf al zacht
quote:Op zondag 13 januari 2008 18:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, was echt heel smerig ..... hier de laatste vijf minuten audio:
http://www.megaupload.com/?d=4R2R8SNM
Sorry, kwaliteit is niet erg goed, beetje veel ruis ....
Ben het met je eens, maar helaas is iedereen in Amanda's omgeving van het tegendeel overtuigd.quote:Op zondag 13 januari 2008 18:19 schreef riri het volgende:
Soms...eigenlijk heel vaak denk ik dat Amanda beschermd moet worden tegen Brian...
Zij is echt verliefd op hem...hij praat met haar op zo'n nare bezwerende manier dat zij zich alles aan laat praten door hem....
eigenlijk is deze verhouding heel slecht voor Amanda...Brian gebruikt en misbruikt haar gewoon is mijn mening
De moeder van Amanda vindt Brian juist zo'n spontane jongenquote:Op zondag 13 januari 2008 18:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Als moeder zou je de rillingen krijgen als je dochter met zo'n creep thuis kwam.
Helemaal mee eensquote:Op zondag 13 januari 2008 18:19 schreef riri het volgende:
[..]
Soms...eigenlijk heel vaak denk ik dat Amanda beschermd moet worden tegen Brian...
Zij is echt verliefd op hem...hij praat met haar op zo'n nare bezwerende manier dat zij zich alles aan laat praten door hem....
eigenlijk is deze verhouding heel slecht voor Amanda...Brian gebruikt en misbruikt haar gewoon is mijn mening
He, wat flauw. Er zijn mannen zat die dit wel zien zitten. Sta er eens voor open zou ik zeggen. Als je echt van hem houd dan is het vast bespreekbaar.......quote:Op zondag 13 januari 2008 18:02 schreef loisie het volgende:
Die "moeder" is zowiezo stapelgek. Ik ben zelf moeder en ik moet er niet aan denken dat die toppers van mij zoiets zouden doen.quote:Op zondag 13 januari 2008 18:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
De moeder van Amanda vindt Brian juist zo'n spontane jongen
Siegfried zal ook een spontane vent zijn, denk je niet?quote:Op zondag 13 januari 2008 18:24 schreef Lobasca het volgende:
De moeder van Amanda vindt Brian juist zo'n spontane jongen
Ik neem aan dat dit Jouw Humor is?quote:Op zondag 13 januari 2008 18:27 schreef Yavido het volgende:
[..]
He, wat flauw. Er zijn mannen zat die dit wel zien zitten. Sta er eens voor open zou ik zeggen. Als je echt van hem houd dan is het vast bespreekbaar.......
Nou, sorry dan. Ik deel mijn vent niet, niet met een man en niet met een vrouw! Ik stel me zo voor dat je als partners van elkaar houdt en dat je dan verder geen behoefte hebt aan vunzige trio's............Sorry, zo denk ik er nu eenmaal over!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |