Is ook, het is haar karakter wat zo lelijk is.quote:Op zondag 13 januari 2008 20:59 schreef BONG4002 het volgende:
Ik moet zeggen (zonder bewegende beelden te hebben gezien) dat Selene er best leuk uit ziet op het eerste gezicht
Het is een mooi meiske om te zien.quote:Op zondag 13 januari 2008 20:59 schreef BONG4002 het volgende:
Ik moet zeggen (zonder bewegende beelden te hebben gezien) dat Selene er best leuk uit ziet op het eerste gezicht
Ik zou zeggen: hou het bij niet bewegende beelden, om maar niet te spreken over de audio.quote:Op zondag 13 januari 2008 20:59 schreef BONG4002 het volgende:
Toevallig had ik vannacht over DGK gedroomd, dat mijn streams het zomaar deden, cadeautje van DGK_REDACTIE, heel vaag en ook over die Selene gedroomd, maargoed mss maar beter dat het bij plaatjes blijft, dan lijkt het iig een leuke meidquote:Op zondag 13 januari 2008 21:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: hou het bij niet bewegende beelden, om maar niet te spreken over de audio.
Die tweede zit dan zeker op zijn rugquote:Op zondag 13 januari 2008 20:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Zie je nou wel Huub een speciaal menneke is. Hij heeft op z'n minst 2 penisen!
valt me altijd op dat als huub een beetje met iemand aan het knuffelen is,quote:
Omdat ze maar 1 mond had natuurlijk.quote:Op zondag 13 januari 2008 21:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die tweede zit dan zeker op zijn rugToen hij zich liet pijpen door die groupie had ze er maar één in haar mond.
Oeh, dromen over DGK en Selène, gaat het wel goed met je?quote:Op zondag 13 januari 2008 21:09 schreef BONG4002 het volgende:
Toevallig had ik vannacht over DGK gedroomd, dat mijn streams het zomaar deden, cadeautje van DGK_REDACTIE, heel vaag en ook over die Selene gedroomd, maargoed mss maar beter dat het bij plaatjes blijft, dan lijkt het iig een leuke meid
Wat ziet ze er mooi uitquote:Op zondag 13 januari 2008 21:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oeh, dromen over DGK en Selène, gaat het wel goed met je?![]()
Lonely Lieke voelt zich keigoed.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 januari 2008 21:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die tweede zit dan zeker op zijn rugToen hij zich liet pijpen door die groupie had ze er maar één in haar mond.
ja, want die ontevredenheid die ze uitstraalt is natuurlijk alleen maar schijnquote:Op zondag 13 januari 2008 21:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oeh, dromen over DGK en Selène, gaat het wel goed met je?![]()
Lonely Lieke voelt zich keigoed.
[ afbeelding ]
Hiju heeft een vreemde manier van chips eten.Chippie gaat in een stuk in zijn mond.Springles is ook zo,n raar gezicht bij hem.quote:Op zondag 13 januari 2008 21:39 schreef coldstar het volgende:
Huub vreet chips of dat hij achterna gezeten wordt....rustig maar huubje alles is voor jou alleen hoor
Tja, films en TVquote:Op zondag 13 januari 2008 21:35 schreef rooie3 het volgende:
Lieke komt weer met haar soeppiee.Zijn de hapjes ook al geweest.Wat is het saai zeg daar in die kooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |