quote:
Het gebeurd gewoon. Maak je je daar maar niet druk om.
Doe ik ook niet, maar het topic gaat over, hoe is de relatie begonnen.
Korte Versie:
Ongeveer 7 jaar geleden begon ik met haar te chatten, was gezellig, etc en op een gegeven moment begonnen er wat te groeien. Na 2 jaar chatten wilde ik haar toch in levende lijve zien om te zien of het allemaal wel ook offline klikte.
Die eerste vakantie beviel goed, we leerde elkaar goed kennen, wel erg vreemd allemaal, eerste keer vliegen, eerste keer in een land waar ik de taal totaal niet sprak, eerste keer haar in het echt zien. Grote stap allemaal,
Ze zat toen nog op school aan de universiteit van Bangkok. Heb de ouders ontmoet, ook erg spannend, die woonden niet meer bij elkaar en vader wist niet van mijn bestaan af, daar zit je dan, tegenover die man, even uit te leggen wat de bedoeling is met zijn dochter.
Hij ging er heel erg soepel mee om, hij stelde alleen de eis dat we elkaar's cultuur goed leerden kennen, dit omdat hij veel relaties van kennissen had zien kapotlopen op de cultureshock.
Ik was het helemaal met hem eens, omdat ik dat ook niet wilde dat het stuk liep.
Tijdje daarna weer naar huis, de 4 weken waren om en we moesten dus weer terug naar ICQ.
Daar is het eigenlijk allemaal begonnen, fotos van die eerste trip op http:\\remco.palli.nl als men interesse heeft.