We zijn toch aan het handballen... ?quote:Op zondag 13 januari 2008 15:35 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Dan snap je de spelregels niet. Je krijgt rood omdat je een overtreding maakt, niet omdat je de intentie had om dat te doen. Als de bal eroverheen is is het geen overtreding en geen rood.
Stom van De Zeeuw, maar geen rood.
Nogmaals, je mag geen rood geven voor de intentie om de bal uit het doel te halen. Kom op hey, zo moeilijk is het allemaal niet hoor.quote:Op zondag 13 januari 2008 15:34 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Intentie is toch om de bal uit het doel te houden? Het is niet alsof De Zeeuw de bal uit het net pakt nadat ie in de kruising is gevlogen. Gewoon rood. Al had ik graag gezien dat Ajax, als ze per se moeten winnen, op een vieze duitse onterechte manier aan hun punten zouden komen. Maar dit is gewoon terecht.
Ligt er dus aan of de bal over de lijn was. Zo ja: onterecht rood. Maar dan is het nog steeds een debiele actie van de Zeeuw.quote:Op zondag 13 januari 2008 15:35 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Dan snap je de spelregels niet. Je krijgt rood omdat je een overtreding maakt, niet omdat je de intentie had om dat te doen. Als de bal eroverheen is is het geen overtreding en geen rood.
Stom van De Zeeuw, maar geen rood.
Dat is echt nog nooit gebeurd.quote:Op zondag 13 januari 2008 15:36 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Dit is zuiver gelul. Als je de intentie hebt om iemand door midden te schoppen, en je raakt diegene niet, dan krijg je alsnog rood.
een speler mag de bal achter de lijn met de arm raken. dan is het al een achterbal/goal. je ziet dan genoeg spelers de bal oppakken, dus dit gaat allemaal niet op. als er twijfel kan bestaan moet de zeeuw zijn armen gewoon thuis houden.quote:Op zondag 13 januari 2008 15:32 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Haha natuurlijk niet!
Keepers mogen hun handen gebruiken...
Dat komt omdat de intentie tot schoppen ook een overtreding is. De intentie tot hands is geen overtreding.quote:Op zondag 13 januari 2008 15:36 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Dit is zuiver gelul. Als je de intentie hebt om iemand door midden te schoppen, en je raakt diegene niet, dan krijg je alsnog rood.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |