Met een zuivere hattrick van Denneboom.quote:
En ik voordeel is dat ik AZ niet meer in de top 5 zie eindigen, wat een triest team. Dus er zijn 2 plekken over inplaats van 1.quote:
kan nog steeds als ze nog een aankoop doen. ze hebben nog 2 wedstrijden minder.quote:Op zondag 13 januari 2008 20:24 schreef Dos37 het volgende:
[..]
En ik voordeel is dat ik AZ niet meer in de top 5 zie eindigen, wat een triest team. Dus er zijn 2 plekken over inplaats van 1.
Volgens mij van Jong België, nog niet van België. Maar inderdaad een goede aankoop, hopelijk wordt Engelaar nu doorgeschoven naar achter de spitsen en gaan er ook wat meer goals vallen.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:50 schreef vingerplant het volgende:
Optie tot koop ook nog, netjes!
Goede voetballer, ook international van Belgie. Kan aan de hand van Rutten best wel een grote worden denk ik.
Vergeet niet dat Inter alles koopt wat los en vast zit hequote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:01 schreef 9christensen het volgende:
Ben benieuwd. Hij was niet voor niets door Inter gehaald lijkt me
"nem moar met! heb wie toch niks an!"quote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:36 schreef Merson het volgende:
Maar je zou de vlag eigenlijk altijd met je leven moeten verdedigen (zie alle Amerikaanse oorlogsfilms), denk niet dat er iemand gaat verdedigen als ze 'onze vlag Denneboom' komen stelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |