quote:Op zondag 13 januari 2008 14:07 schreef Muck het volgende:
[..]
je bent duidelijk nog niet toe aan een plekje in de OP
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whehe.quote:[..]
je bent duidelijk nog niet toe aan een plekje in de OPSucces liefjequote:[..]
dat dus
en nu bezig met de fucking awardsKSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Ook in Amsterdam zeker al verkrijgbaar?quote:Op zondag 13 januari 2008 14:07 schreef Frutsel het volgende:
Oiaanse multikwoot [afbeelding] [afbeelding]
Poolse taxi's [afbeelding]
Boeiie, ik kom hier gewoon ff een dagje vreemd gaan. Buiten de deur posten, zoals dat heetquote:Op zondag 13 januari 2008 14:07 schreef Muck het volgende:
je bent duidelijk nog niet toe aan een plekje in de OP
Verandering van spijs doet eten, zo men zegtquote:Op zondag 13 januari 2008 14:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Boeiie, ik kom hier gewoon ff een dagje vreemd gaan. Buiten de deur posten, zoals dat heet
Dat moet wel een flink eind weg zijnquote:Op zondag 13 januari 2008 14:17 schreef JortK het volgende:
Somewhere out there in the fast nothingness of space!
speciaal voor KPD denk ikquote:Op zondag 13 januari 2008 14:17 schreef indahnesia.com het volgende:
Fucking awards?
een hele dag vreemd gaan? Is een korte wip niet beter?quote:Op zondag 13 januari 2008 14:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Boeiie, ik kom hier gewoon ff een dagje vreemd gaan. Buiten de deur posten, zoals dat heet [afbeelding]
Zie, ik trek mensen aan uit andere SC'squote:Op zondag 13 januari 2008 14:18 schreef Bengeltje het volgende:
Ben toe aan een stevige kop capp. met een flinke dot slagroom erop.
Graag wat appelgebak erbij, ook warm.
Goedemiddag.
quote:Op zondag 13 januari 2008 14:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Boeiie, ik kom hier gewoon ff een dagje vreemd gaan. Buiten de deur posten, zoals dat heet
hey Bquote:Op zondag 13 januari 2008 14:18 schreef Bengeltje het volgende:
Goedemiddag. [afbeelding]
Nee hoor, bengeltje post al een tijdje mee in KSCquote:Op zondag 13 januari 2008 14:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zie, ik trek mensen aan uit andere SC's
ik kom hier al langer dan u hoor meneer.quote:Op zondag 13 januari 2008 14:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zie, ik trek mensen aan uit andere SC's
Meneer.quote:
True true.quote:Op zondag 13 januari 2008 14:21 schreef BrandX het volgende:
[..]
Nee hoor, bengeltje post al een tijdje mee in KSC
oh en ik ben weer terug van jureren, hallo allemaal!
Weet je zeker dat dat aan je torrents lag?quote:Op zondag 13 januari 2008 14:19 schreef Sjowhan het volgende:
Pff, even de torrents maar uitgezet, fok was gewoon niet bereikbaar net
Bengelaartjequote:Op zondag 13 januari 2008 14:18 schreef Bengeltje het volgende:
Goedemiddag.
pwnquote:Op zondag 13 januari 2008 14:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
ik kom hier al langer dan u hoor meneer.
BrandIksquote:Op zondag 13 januari 2008 14:21 schreef BrandX het volgende:
[..]
Nee hoor, bengeltje post al een tijdje mee in KSC
oh en ik ben weer terug van jureren, hallo allemaal!
het nummer zelf heeft anders weinig met rock te makenquote:Op zondag 13 januari 2008 14:21 schreef JortK het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=lHUP-_UQlS8 ROOOOOOOOO-knip-OOOOOCK!!!
quote:Op zondag 13 januari 2008 14:19 schreef Frutsel het volgende:
s
[..]
speciaal voor KPD denk ik
[afbeelding]
Zoals in het oude Venlose Vastelaovesleedje Joetse Jatse zo treffend verwoord is:quote:Op zondag 13 januari 2008 14:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Buiten zin krijgen maar altijd weer naar huis he.
Ik vermoed van wel, nu is 't niet meer traagquote:Op zondag 13 januari 2008 14:21 schreef JortK het volgende:
[..]
Weet je zeker dat dat aan je torrents lag?
Hou es op joh vieze layoutverneukerquote:Op zondag 13 januari 2008 14:21 schreef JortK het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=lHUP-_UQlS8 ROOOOOOOO[..]OOOOOOOOOCK!!!
bek houwe newbiequote:Op zondag 13 januari 2008 14:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hou es op joh vieze layoutverneuker
Wel meer dan datquote:Op zondag 13 januari 2008 14:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hai.![]()
Wil je weer bebengeld worden?
quote:
inderdaad komen we in de buurt.. nog een paar 1000 te gaanquote:Op zondag 13 januari 2008 14:25 schreef JortK het volgende:
Goed topic
Post #56.000.000 bijna in zicht!
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |