quote:
Ik eet ook spinazi vanavond.quote:Op zondag 13 januari 2008 19:13 schreef Lobasca het volgende:
Al roerende in de spinazie dringt pas tot me door welke Pim Gert bedoelde met zijn citaat![]()
Mwah, ik vind eten meer een noodzakelijk kwaad omdat er rare dingen met je lichaam gebeuren als je het niet doet.quote:
Doorposten tijdens 't etenquote:
quote:Op zondag 13 januari 2008 19:13 schreef Lobasca het volgende:
Al roerende in de spinazie dringt pas tot me door welke Pim Gert bedoelde met zijn citaat![]()
quote:Op zondag 13 januari 2008 19:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Doorposten tijdens 't eten. Heb je al groene spikkels op je beeldscherm
?
Spinazie eten voor je beeldscherm --> lachen -->quote:
vrouwen kunnen meerdere dingen tegelijk..ondertussen kijk ik ook nog tv en lees de krantquote:Op zondag 13 januari 2008 19:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Spinazie eten voor je beeldscherm --> lachen -->
Dan ben je snel aangebrand, wipneus, net als je vreten.quote:
En daarna laat je weer een laptop vallen?quote:Op zondag 13 januari 2008 19:31 schreef Lobasca het volgende:
vrouwen kunnen meerdere dingen tegelijk..ondertussen kijk ik ook nog tv en lees de krant
quote:Op zondag 13 januari 2008 19:33 schreef APK het volgende:
[..]
En daarna laat je weer een laptop vallen?
dat gebeurd alleen als ik ondertussen ook nog loop te kwekken...quote:Op zondag 13 januari 2008 19:33 schreef APK het volgende:
[..]
En daarna laat je weer een laptop vallen?
Twee laptops naar God, conclusie: Je lult te veel.quote:Op zondag 13 januari 2008 19:35 schreef Lobasca het volgende:
dat gebeurd alleen als ik ondertussen ook nog loop te kwekken...
O leuk, rijmpjes.quote:Op zondag 13 januari 2008 19:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
meisjes plagen, zoentjes vragen...
Is die brief voor die Russische golddigster al op de post?quote:
Die TNT-medewerkers van tegenwoordig...quote:Op zondag 13 januari 2008 19:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Is die brief voor die Russische golddigster al op de post?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |