Moet weg, tot later allemaal!quote:Op zondag 13 januari 2008 13:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
fipo, die 5klapper op 't eind blijft leuk
Sterkte.quote:
Welkomquote:Op zondag 13 januari 2008 14:10 schreef musicfreakyme het volgende:
Hoi hoi,
Na maanden meelezen heb ik me eindelijk ook eens aangemeld.
![]()
Fijne zondag allemaal!
welkom... geen vieze plaatjes postenquote:Op zondag 13 januari 2008 14:21 schreef musicfreakyme het volgende:
Voornamelijk hier.
Vond het ook wel knap van mezelf dat ik het zo lang vol hield zonder me in te butten bij de discussies, want ik hou daar wel van![]()
En dank je!
Ploon!!!quote:Op zondag 13 januari 2008 16:11 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
welkom... geen vieze plaatjes posten
http://nl.youtube.com/watch?v=OWQRBk2CUHAquote:Op zondag 13 januari 2008 16:14 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ploon!!!Hoe was Mexicoooooooooooooooooooooooooo?
quote:Op zondag 13 januari 2008 16:16 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=OWQRBk2CUHA
Lobascaaaaaaaaaaaa (ik geen smiley's meer), mexico was heel relaxed..., maar erg amerikaans....quote:Op zondag 13 januari 2008 16:14 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ploon!!!Hoe was Mexicoooooooooooooooooooooooooo?
duik ff in 'opties' daar kan je je smiles weer terugkrijgenquote:Op zondag 13 januari 2008 16:18 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
Lobascaaaaaaaaaaaa (ik geen smiley's meer), mexico was heel relaxed..., maar erg amerikaans....
geile duitse meisjes...quote:Op zondag 13 januari 2008 16:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
duik ff in 'opties' daar kan je je smiles weer terugkrijgen![]()
Relaxen is zwaar ok!!! Nog iets geks meegemaakt?
quote:Op zondag 13 januari 2008 16:18 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Sven op de 10...heb ff geen tijd voor muziek..veuls te spannend
wag ff...quote:Op zondag 13 januari 2008 16:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
duik ff in 'opties' daar kan je je smiles weer terugkrijgen![]()
Relaxen is zwaar ok!!! Nog iets geks meegemaakt?
Jij kijkt zeker niet???quote:Op zondag 13 januari 2008 16:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Spannend? Als ie valt wint ie nog.
neen, maar wel als je vriendin erbij is...quote:
Nog vieze plaatjes?quote:
quote:Op zondag 13 januari 2008 16:26 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
neen, maar wel als je vriendin erbij is...
Je had gelijk...wat een versnelling op het laatst!!!!!!quote:Op zondag 13 januari 2008 16:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
[ afbeelding ]
We hebben weer 2 Europees kampioenen.
quote:
misschien dat ik er eentje post... voor de rest gaan ze allemaal het prive album in...quote:
Zooo..ik schrok me net ook wild.... ik trok hetzelfde truitje aan wat ik vannacht aan had.. zie ik allemaal rode vlekken..ik denk Watsgebeurt...... nagellakquote:
Vergeten dat je ze gedaan had?quote:Op zondag 13 januari 2008 16:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zooo..ik schrok me net ook wild.... ik trok hetzelfde truitje aan wat ik vannacht aan had.. zie ik allemaal rode vlekken..ik denk Watsgebeurt...... nagellak
is niet het eerste waar ik aan denk als ik mijn ogen open slaquote:
Ik dacht al, je zat toch niet aan de kersen?quote:Op zondag 13 januari 2008 16:36 schreef Lobasca het volgende:
[..]
is niet het eerste waar ik aan denk als ik mijn ogen open sla![]()
dacht eerder aan een bloedneus of zo....
quote:Op zondag 13 januari 2008 16:38 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik dacht al, je zat toch niet aan de kersen?
duuhquote:Op zondag 13 januari 2008 16:59 schreef -Blurk- het volgende:
Wat, Ajax?
Een echte hooligan.quote:Op zondag 13 januari 2008 17:03 schreef -Blurk- het volgende:
Bedankt Pietje, ik wist het nog niet, ben ook voor AZ een beetje, maar vind het ook leuk dat AJAX gewonnen heeft, beetje dubbel wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |