maar of ie het gaat doen? Het is niet nodig. Hangt van Bokko af waar ie niet van wil verliezen in duel. Of is het Sven, die overal een supertijd wil neerzetten?quote:Op zondag 13 januari 2008 15:27 schreef Remzz het volgende:
Sven kan hier zo 12.55 rijden denk ik.
ik denk 16.10.quote:Op zondag 13 januari 2008 15:31 schreef Megter het volgende:
kan iemand schatting geven hoe laat sven ongeveer moet?
Hij heeft de 1500 al niet gewonnen he, het hoeft allemaal niet zo nodig meer. Hij rijdt gewoon als een toerist achter Bokko aan, en in de laatste ronde pakt ie even de ritwinst met 2 seconden. In 13:03.quote:Op zondag 13 januari 2008 15:30 schreef MiLalaa het volgende:
maar of ie het gaat doen? Het is niet nodig. Hangt van Bokko af waar ie niet van wil verliezen in duel. Of is het Sven, die overal een supertijd wil neerzetten?
Dat zie ik hem inderdaad nog wel doen. Gewoon bij Bokko blijven en dan in de laatste twee ronden even laten zien dat ie toch wel beter isquote:Op zondag 13 januari 2008 15:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij heeft de 1500 al niet gewonnen he, het hoeft allemaal niet zo nodig meer. Hij rijdt gewoon als een toerist achter Bokko aan, en in de laatste ronde pakt ie even de ritwinst met 2 seconden. In 13:03.
oh ik dacht altijd dat jij vrouw wasquote:Op zondag 13 januari 2008 15:39 schreef Cootz het volgende:
Mooi item wel weer... Het is dat ik hetero ben en op Marrit val.. maar anders wist ik het wel... mooie shots van Sven
Er staat tegenwoordig op Fok toch echt zo'n icoontje dat dat aangeeft...quote:Op zondag 13 januari 2008 15:41 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
oh ik dacht altijd dat jij vrouw wasmet een zwak voor Marrit.
Het wordt hier wel ingewikkeld, ook nu BVO op Sven valt en mannen die Sablikova willen bespringen enzo
The Wh00t???quote:Op zondag 13 januari 2008 15:41 schreef MiLalaa het volgende:
mannen die Sablikova willen bespringen enzo
Maar goed dat Cindy niet met een EK mee mag doen.quote:Op zondag 13 januari 2008 15:41 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
oh ik dacht altijd dat jij vrouw wasmet een zwak voor Marrit.
Het wordt hier wel ingewikkeld, ook nu BVO op Sven valt en mannen die Sablikova willen bespringen enzo
Ja idd... Bij de 1000m is het logisch, bij de 1500 kan het misschien nog net, maar daarboven...quote:Op zondag 13 januari 2008 16:01 schreef Remzz het volgende:
"Snelle tussenronde" Wie gaat Hersman een keer uitleggen dat er 23 tussenrondes zijn op de 10 kilometer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |