quote:Op zondag 13 januari 2008 11:32 schreef VlaDje het volgende:
[..]
nee hele planning ligt er wel...
Deadline is aankomende donderdag, dan moet iedereen het weten
> 6 <- blanes
< 6 <- Terschelling ofzo
Clean nog welquote:Op zondag 13 januari 2008 11:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Mwoah, het valt me alles mee. Gezien de hoeveelheid etc. Bedacht i kmezelf. Ik ben nog vrij clean nu
verwerking gaat als een treinquote:Op zondag 13 januari 2008 11:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Clean nog wel! Ach ja, het heeft zn voordelen hè, een buikje
No shitquote:Op zondag 13 januari 2008 11:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
verwerking gaat als een trein
En nu je het over de duvel hebt, smst kev
Hij vond het niet leuk dat ik hem wakker belde, een keer of 20
Nou, het duurde ff inderdaadquote:
Hij had zijn tel uitgezet na een tijdjequote:Op zondag 13 januari 2008 11:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
No shit! Ik had gewoon je nummer geblokkeerd
![]()
quote:Op zondag 13 januari 2008 11:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hij had zijn tel uitgezet na een tijdje
Ik ookquote:
Hahaha, nou dan maar hopen dat er mee dan 6 zijn hequote:Op zondag 13 januari 2008 11:32 schreef VlaDje het volgende:
[..]
nee hele planning ligt er wel...
Deadline is aankomende donderdag, dan moet iedereen het weten
> 6 <- blanes
< 6 <- Terschelling ofzo
Heb ik allang opquote:
Dat houd de mens scherp!quote:
Och ik vermaak me overal wel als je maar met een groepje bent... kunnen we voor mijn part naar Uruzgan, daar kan het dak er ook af hoorquote:Op zondag 13 januari 2008 11:36 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Hahaha, nou dan maar hopen dat er mee dan 6 zijn he
Ik ookquote:
Ook mijn tweede kopje heb ik al gehadquote:
In de zomer werk ik altijd in het café op een campingquote:
Ah duidelijkquote:Op zondag 13 januari 2008 11:46 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
In de zomer werk ik altijd in het café op een campingEn in de winter zit er op kantoor
Ja moet toch iemand op de receptie zitten om de klachten van de duutsers in ontvangst te nemenquote:
Zo druk zou 't toch ook niet zijn?quote:Op zondag 13 januari 2008 11:49 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Ja moet toch iemand op de receptie zitten om de klachten van de duutsers in ontvangst te nemenen als ik er betaald voor krijg en mn huiswerk mag maken enzeu, ach ja
Hehe krijg je veel klachten dan?quote:Op zondag 13 januari 2008 11:49 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Ja moet toch iemand op de receptie zitten om de klachten van de duutsers in ontvangst te nemenen als ik er betaald voor krijg en mn huiswerk mag maken enzeu, ach ja
Duitsers hebben altijd wel wat te zeurenquote:Op zondag 13 januari 2008 11:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hehe krijg je veel klachten dan?
Nee, daarom zit ik nu ook op FOK!quote:
Ik ga weer zakken of niet?quote:In de inleiding zei ik dat de film een enigszins amateuristische indruk maakte door het meespelen van Peter Faber. Ik persoonlijk kan deze acteur gewoon niet meer serieus nemen, ook door het feit dat P. Fabergé van de Jeugd van Tegenwoordig vaak aan hem refereerde in hun muziek. Natuurlijk was het overdreven dat ik zei dat de film een amateuristische indruk maakte door het meespelen van Peter Faber. Het punt dat ik wilde maken is dat er zoveel acteurs in spelen die we eigenlijk identificeren met een andere rol. Het beste voorbeeld hiervan is denk ik de rol van de oude Oeroeg, die wordt gespeeld door Martin Schwab, die we natuurlijk allemaal kennen als de trouwe kompaan van de Cock in Baantjer. Een derde voorbeeld is Jeroen Krabbé. Dit zorgt ervoor dat je min of meer het idee hebt dat een forensisch rechercheur ineens in de jungle rondloopt. Deze eigen mening is een heel slap verhaal, maar wat ik ermee wil zeggen is dat je bij het boek een inleving maakt in je hoofd, je maakt je eigen voorstelling van de mensen die een rol spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |