Whehe wel gezelligquote:Op zondag 13 januari 2008 11:17 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Haha, wij zitten in appartementen EuropaIk meld me vlak voor de vakantie wel weer een keer hier, kijken wie ik van FOK! tegen ga komen in Blanes
Ik zal waarschijnlijk 's avonds/'s nachts ook niet helemaal nuchter zijn hoorquote:Op zondag 13 januari 2008 11:18 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Whehe wel gezellig![]()
maar ik denk dat ik dan wel ontoerekeningsvatbaar ben
Ik denk ik de hele week nietquote:Op zondag 13 januari 2008 11:19 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Ik zal waarschijnlijk 's avonds/'s nachts ook niet helemaal nuchter zijn hoor
Same herequote:Op zondag 13 januari 2008 11:22 schreef VlaDje het volgende:
onee, 11 dagen gaan we dan, dus 11 dagen niet
gaan deze week of volgende week boeken wss,quote:Op zondag 13 januari 2008 11:25 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Same heremaar waar zitten jullie dan? Of heb je nog niet geboekt?
BB!quote:Op zondag 13 januari 2008 11:25 schreef Bravebart het volgende:
Zo, dat was wel genoeg geleerd voor even...
Ik was gisteravond helemaal hyperquote:Op zondag 13 januari 2008 11:26 schreef VlaDje het volgende:
[..]
gaan deze week of volgende week boeken wss,
man of 10 uit Emmermeer
Word gekkenhuis, dat zeker
Hai schat.quote:
Lekker oant leren knul?quote:
Nee. Ik ben toch net ff klaar zeg ik netquote:
whehe, ik begindan ook alvast met de voorbereidingen en tas inpakkenquote:Op zondag 13 januari 2008 11:27 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Ik was gisteravond helemaal hyperhahaha, toen we eindelijk geboekt hadden
Haha, dus er was eigenlijk alleen nog maar een idee?quote:Op zondag 13 januari 2008 11:26 schreef VlaDje het volgende:
[..]
gaan deze week of volgende week boeken wss,
man of 10 uit Emmermeer
Word gekkenhuis, dat zeker
2 zijn zeker, ik moet nog ff kijken met de financien en de anderen weten nog niet...
Maar met minder dan 6 man hebben we besloten niet tegaan![]()
No shitquote:Op zondag 13 januari 2008 11:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee. Ik ben toch net ff klaar zeg ik net!
Traagheid ten top daar?quote:
Die is aan het krassen, las ik op zn CU2.quote:Op zondag 13 januari 2008 11:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
Oh waar is Kevin als je hem meot hebben
nee hele planning ligt er wel...quote:Op zondag 13 januari 2008 11:29 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Haha, dus er was eigenlijk alleen nog maar een idee?
Mwoah, het valt me alles mee. Gezien de hoeveelheid etc. Bedacht i kmezelf. Ik ben nog vrij clean nuquote:
quote:Op zondag 13 januari 2008 11:32 schreef VlaDje het volgende:
[..]
nee hele planning ligt er wel...
Deadline is aankomende donderdag, dan moet iedereen het weten
> 6 <- blanes
< 6 <- Terschelling ofzo
Clean nog welquote:Op zondag 13 januari 2008 11:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Mwoah, het valt me alles mee. Gezien de hoeveelheid etc. Bedacht i kmezelf. Ik ben nog vrij clean nu
verwerking gaat als een treinquote:Op zondag 13 januari 2008 11:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Clean nog wel! Ach ja, het heeft zn voordelen hè, een buikje
No shitquote:Op zondag 13 januari 2008 11:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
verwerking gaat als een trein
En nu je het over de duvel hebt, smst kev
Hij vond het niet leuk dat ik hem wakker belde, een keer of 20
Nou, het duurde ff inderdaadquote:
Hij had zijn tel uitgezet na een tijdjequote:Op zondag 13 januari 2008 11:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
No shit! Ik had gewoon je nummer geblokkeerd
![]()
quote:Op zondag 13 januari 2008 11:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hij had zijn tel uitgezet na een tijdje
Ik ookquote:
Hahaha, nou dan maar hopen dat er mee dan 6 zijn hequote:Op zondag 13 januari 2008 11:32 schreef VlaDje het volgende:
[..]
nee hele planning ligt er wel...
Deadline is aankomende donderdag, dan moet iedereen het weten
> 6 <- blanes
< 6 <- Terschelling ofzo
Heb ik allang opquote:
Dat houd de mens scherp!quote:
Och ik vermaak me overal wel als je maar met een groepje bent... kunnen we voor mijn part naar Uruzgan, daar kan het dak er ook af hoorquote:Op zondag 13 januari 2008 11:36 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Hahaha, nou dan maar hopen dat er mee dan 6 zijn he
Ik ookquote:
Ook mijn tweede kopje heb ik al gehadquote:
In de zomer werk ik altijd in het café op een campingquote:
Ah duidelijkquote:Op zondag 13 januari 2008 11:46 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
In de zomer werk ik altijd in het café op een campingEn in de winter zit er op kantoor
Ja moet toch iemand op de receptie zitten om de klachten van de duutsers in ontvangst te nemenquote:
Zo druk zou 't toch ook niet zijn?quote:Op zondag 13 januari 2008 11:49 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Ja moet toch iemand op de receptie zitten om de klachten van de duutsers in ontvangst te nemenen als ik er betaald voor krijg en mn huiswerk mag maken enzeu, ach ja
Hehe krijg je veel klachten dan?quote:Op zondag 13 januari 2008 11:49 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Ja moet toch iemand op de receptie zitten om de klachten van de duutsers in ontvangst te nemenen als ik er betaald voor krijg en mn huiswerk mag maken enzeu, ach ja
Duitsers hebben altijd wel wat te zeurenquote:Op zondag 13 januari 2008 11:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hehe krijg je veel klachten dan?
Nee, daarom zit ik nu ook op FOK!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |