Geen idee wat jij hier nog doet ........ Maar verbaasd zijn over scripts in DGK is echt anno 2007 ..... !quote:Op zondag 13 januari 2008 05:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wat doe ik hier nog![]()
Ontdek het bedrog ofzoiets
Nou als Nathalie elke dag terugkomt zodat ik even een gifje kan maken wil ik me wel inhouden...quote:Op zondag 13 januari 2008 05:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, hooguit -en minimaal- slechts een keer per dag
Neu, dat er gescript wordt was mij wel duidelijk..maar er blijft bar weinig echts overquote:Op zondag 13 januari 2008 05:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Geen idee wat jij hier nog doet ........ Maar verbaasd zijn over scripts in DGK is echt anno 2007 ..... !
Als ik zo om me heen kijk, denk ik eerder dat ie een ander baan heeft gezocht...quote:Op zondag 13 januari 2008 05:58 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Laat God ff lekker slapen, het is Zijn rustdag
Jij ziet ze vliegen?quote:Op zondag 13 januari 2008 06:03 schreef akveor het volgende:
[..]
Als ik zo om me heen kijk, denk ik eerder dat ie een ander baan heeft gezocht...
Nee maar, wat zeg je nou ?quote:Op zondag 13 januari 2008 06:07 schreef Lobasca het volgende:
Ik ving zijdelings iets op en ben te lui om het na te pluizen, Fons van Westerloo gaat weg bij RTL?
quote:Op zondag 13 januari 2008 06:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee maar, wat zeg je nou ?
quote:Op zondag 13 januari 2008 06:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wat bedoiel je ? Druk je eens wat nader uit elkaar ...........
En om 3 uur moeten ze het nest weer uit!! TV makenquote:Op zondag 13 januari 2008 06:27 schreef webextreme.nl het volgende:
Half 7.... wat een tijd ooK!
Mag jij nog steeds niet op VOL posten ?quote:Op zondag 13 januari 2008 06:27 schreef webextreme.nl het volgende:
Half 7.... wat een tijd ooK!
wat is dat?quote:Op zondag 13 januari 2008 06:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Mag jij nog steeds niet op VOL posten ?
SC voor al je OT, ook voor jou BSOLquote:Op zondag 13 januari 2008 06:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee maar, dat meen je toch niet .......
SC heb ik nooit begrepen... staat wel onder DGK maar het gaat er nooit over....quote:Op zondag 13 januari 2008 06:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
SC voor al je OT, ook voor jou BSOL
vertel me eens waarom ik daar moet postenquote:Op zondag 13 januari 2008 06:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Mag jij nog steeds niet op VOL posten ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |