Je insinueert toch niet datte...?quote:Op zondag 13 januari 2008 05:34 schreef Disana het volgende:
Huub komt op mij volkomen nuchter over, maar zijn neus zit wel aardig verstopt.
Laten we voorstellen dat je iedere dag 'n gifje van haar plaatst. Dan kun je het niet vergetenquote:Op zondag 13 januari 2008 05:34 schreef akveor het volgende:
Had ik eigenlijk al een ani gifje van Nathalie geplaatst?
[ afbeelding ]
Nee, dat insinueer ik nietquote:Op zondag 13 januari 2008 05:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je insinueert toch niet datte...?![]()
Huub had toch wel eens achter gesnoven?
Ik doe gewoon mee... ik schenk nog maar eens een borrel in en steek een joint op...quote:Op zondag 13 januari 2008 05:28 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Geeft niet hoor, ik ben niet helemaal helder meer
Gesnuif is wel rete irritant...hij kan nu wel weer eens een keer zijn neus gaan snuitenquote:Op zondag 13 januari 2008 05:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, dat insinueer ik niet![]()
Huub ontdekt een joint op tafel, maar gaat niet roken; hij is al moe genoeg.
Dat schijnt niet goed voor zijn oren (enkelvoud of meervoud, ik dacht het eerste) te zijn.quote:Op zondag 13 januari 2008 05:38 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Gesnuif is wel rete irritant...hij kan nu wel weer eens een keer zijn neus gaan snuiten
quote:Op zondag 13 januari 2008 05:38 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik doe gewoon mee... ik schenk nog maar eens een borrel in en steek een joint op...
Gaatje in zijn trommelvlies moet ondertussen al weer dicht zijnquote:Op zondag 13 januari 2008 05:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat schijnt niet goed voor zijn oren (enkelvoud of meervoud, ik dacht het eerste) te zijn.
Huub zei dat als er een joint op tafel zou liggen, hij die niet zou pakken ........quote:Op zondag 13 januari 2008 05:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, dat insinueer ik niet![]()
Huub ontdekt een joint op tafel, maar gaat niet roken; hij is al moe genoeg.
Ja, dat is eergisteren uitgesproken. De uitslag was vooraf bekend - Ze wisten wie ze moesten uitkiezen.quote:Op zondag 13 januari 2008 05:42 schreef Lobasca het volgende:
Danseresjes waren bij hun auditie niet in hun eigen kleding..ook weer gescript dus
Serieus?quote:Op zondag 13 januari 2008 05:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, dat is eergisteren uitgesproken. De uitslag was vooraf bekend - Ze wisten wie ze moesten uitkiezen.
Mag ik 6 dagen vooruit posten?quote:Op zondag 13 januari 2008 05:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Laten we voorstellen dat je iedere dag 'n gifje van haar plaatst. Dan kun je het niet vergeten
Nee, hooguit -en minimaal- slechts een keer per dagquote:Op zondag 13 januari 2008 05:48 schreef akveor het volgende:
[..]
Mag ik 6 dagen vooruit posten?
[ afbeelding ]
lekker blowen ( mijn laatste is net op )quote:Op zondag 13 januari 2008 05:38 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik doe gewoon mee... ik schenk nog maar eens een borrel in en steek een joint op...
30 km is me te ver hoor...quote:Op zondag 13 januari 2008 05:53 schreef webextreme.nl het volgende:
[..]
lekker blowen ( mijn laatste is net op )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |