Ach, trek het je niet aan. Meer dan twintig vrouwen in alle soorten en maten, en dan moet je je gaan bedienen van termen als 'soepjurk'. Dan ontstaat er gemakkelijk verwarringquote:Neeeeeeeeeeeeeeeeeee. Daar ben ik al lang achter.
Ik heb zelfs de foto apart gehouden om jou te laten zien, dat ik WEL zag wie jij bedoelde.
Het was wat mij betreft meer van hetzelfde: plat, plat, plat. Ik heb het bezoek van de 'dames' maar heel even bekeken.quote:Op zondag 13 januari 2008 04:23 schreef tipsch het volgende:
Ik heb de COS-jes van vanavond een beetje nagelezen.
Mag ik daaruit concluderen dat het vanavond een redelijk chaotische maar saaie bedoeling was?
Foute conclusie ........quote:Op zondag 13 januari 2008 04:23 schreef tipsch het volgende:
Mag ik daaruit concluderen dat het vanavond een redelijk chaotische maar saaie bedoeling was?
ik heb me wel vermaakt, terwijl ik het platte telkens wegklikte. Hetgeen ik in de vorige OP heb geschreven.quote:Op zondag 13 januari 2008 04:23 schreef tipsch het volgende:
tnx Tipsch.quote:Op zondag 13 januari 2008 04:23 schreef tipsch het volgende:
Jammer dat topics worden geopend door mensen die net 5 minuten binnen zijn en geen samenvatting in de OP kunnen plaatsen ........quote:Op zondag 13 januari 2008 04:28 schreef avonne het volgende:
[..]
ik heb me wel vermaakt, terwijl ik het platte telkens wegklikte. Hetgeen ik in de vorige OP heb geschreven.
Ik vond het leuk tot de knullen vertrokken en het commentaar vanuit kantoor ophield. Eigenlijk had ik verwacht dat die meiden ook echt iets konden, zoals acts opvoeren of leuk dansen of iets dergelijks. Ik ben al gauw afgehaakt vanwege de leegheid ervan, die we met al zoveel 'feestjes' hebben kunnen zien.quote:Op zondag 13 januari 2008 04:28 schreef avonne het volgende:
[..]
ik heb me wel vermaakt, terwijl ik het platte telkens wegklikte. Hetgeen ik in de vorige OP heb geschreven.
Ik kan uit de COS ook echt niet anders concluderen. Iedereen kan het anders ervaren hebben, daar ben ik dan blij om.quote:Op zondag 13 januari 2008 04:29 schreef akveor het volgende:
[..]
tnx Tipsch.
Ik vond het werkelijk een waardeloze en saaie avond...
Een bedroefende humorloze avond met Selene als tragisch dieptepunt. Leek er zelfs op de de redaktie afgeknapt was en de regie er ook maar de brui aangaf. Zou me niets verbazen dat we weinig tot niets meer zien van Huub en Brian.quote:Op zondag 13 januari 2008 04:31 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik kan uit de COS ook echt niet anders concluderen. Iedereen kan het anders ervaren hebben, daar ben ik dan blij om.
Ik stel in m'n OP een vraag waar iedereen vrij in is om op open op te reageren.quote:Op zondag 13 januari 2008 04:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Jammer dat topics worden geopend door mensen die net 5 minuten binnen zijn en geen samenvatting in de OP kunnen plaatsen ........
Je hebt kennelijk de hele situatie tussen Selene en Amanda gemist. En hoe Amanda daarom naar Lieke ging. Dit zal nog wel enige tijd gaan doorspelen .......quote:Op zondag 13 januari 2008 04:31 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik kan uit de COS ook echt niet anders concluderen. Iedereen kan het anders ervaren hebben, daar ben ik dan blij om.
Ha. De vorige keer wachtte ik Huubs terugkeer niet af omdat ik niet dacht dat er nog beelden van zouden komen, en toen kwam er toch nog bonje. Je weet dus maar nooitquote:Op zondag 13 januari 2008 04:34 schreef akveor het volgende:
[..]
Een bedroefende humorloze avond met Selene als tragisch dieptepunt. Leek er zelfs op de de redaktie afgeknapt was en de regie er ook maar de brui aangaf. Zou me niets verbazen dat we weinig tot niets meer zien van Huub en Brian.
Zelfs dat niet...quote:Op zondag 13 januari 2008 04:32 schreef mootie het volgende:
Vond er ook geen hol aan, hitsige meiden..... meer van hetzelfde...
Tis wel de bedoeling dat een COS opent met een samenvatting. Anders wacht je maar 5 minutenquote:Op zondag 13 januari 2008 04:35 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik stel in m'n OP een vraag waar iedereen vrij in is om op open op te reageren.
Jammer dat sommigen topics openen die indirect toch nog Fok-users aanhalen om toch nog even.. ja wat eigenlijk, BSOL?
[COS # 3168] Van babbelaartjes en ander geneuzel
Ik ga ook niet slapen... eerste de de wannabees allemaal veilig in hun bedje.quote:Op zondag 13 januari 2008 04:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Ha. De vorige keer wachtte ik Huubs terugkeer niet af omdat ik niet dacht dat er nog beelden van zouden komen, en toen kwam er toch nog bonje. Je weet dus maar nooit
Ik zit er ook op te wachtenquote:Op zondag 13 januari 2008 04:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Ha. De vorige keer wachtte ik Huubs terugkeer niet af omdat ik niet dacht dat er nog beelden van zouden komen, en toen kwam er toch nog bonje. Je weet dus maar nooit
quote:Op zondag 13 januari 2008 04:36 schreef avonne het volgende:
[..]
Tis wel de bedoeling dat een COS opent met een samenvatting. Anders wacht je maar 5 minuten
Ik weet niet of ik het volhoud, geen idee hoe laat ze terug zijn.quote:Op zondag 13 januari 2008 04:38 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik zit er ook op te wachtenOf Amanda en Brian...
We wachten af..quote:Op zondag 13 januari 2008 04:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het volhoud, geen idee hoe laat ze terug zijn.
Helemaal mee eens, en er had zo veel meer in kunnen zitten ......quote:Op zondag 13 januari 2008 04:29 schreef akveor het volgende:
Ik vond het werkelijk een waardeloze en saaie avond...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |