Fok volspammen.quote:
ach..ik ben ook jong geweest..denk ik dan maar als ik me aan ze erger...quote:Op zondag 13 januari 2008 03:31 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Das wat anders dan je meestal te horen krijgt
Let jij tijdens een concert op of anderen er alleen zijn?quote:Op zondag 13 januari 2008 03:33 schreef Bellatrix het volgende:
Vraagje: Is het stom om alleen naar een concert te gaan? Een vriendin van me doet het bijna altijdik vind het zo sneu overkomen..
Jaquote:Op zondag 13 januari 2008 03:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Let jij tijdens een concert op of anderen er alleen zijn?
Nee, eigenlijk niet, maar het is wel gezellig. Denk ik.quote:Op zondag 13 januari 2008 03:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Let jij tijdens een concert op of anderen er alleen zijn?
Ja maar niemand van mijn vrienden vind mijn smaak goed.quote:Op zondag 13 januari 2008 03:37 schreef Bravebart het volgende:
Ik ga nooit alleen; ik ga liever met 1 of meerdere vriend(inn)en
Owquote:Op zondag 13 januari 2008 03:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja maar niemand van mijn vrienden vind mijn smaak goed.
Het zal wennen zijn...maar je legt dan eerder contact met 'vreemden' en dat kan weer heel leuk zijn.quote:Op zondag 13 januari 2008 03:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet, maar het is wel gezellig. Denk ik.
Ja ok dat is wel zo, maar ik vind het wel eng om alleen te gaan.quote:Op zondag 13 januari 2008 03:38 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Het zal wennen zijn...maar je legt dan eerder contact met 'vreemden' en dat kan weer heel leuk zijn.
Ligt aan de persoonquote:Op zondag 13 januari 2008 03:38 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Het zal wennen zijn...maar je legt dan eerder contact met 'vreemden' en dat kan weer heel leuk zijn.
Bella wil graag naar een concert, maar niemand wil mee. Ik zou dan toch gaan...anders baal je achteraf...quote:
Das dan ook weer waar.. Had je kunnen gaan, ben je niet gegaan..quote:Op zondag 13 januari 2008 03:40 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Bella wil graag naar een concert, maar niemand wil mee. Ik zou dan toch gaan...anders baal je achteraf...
Het is eng omdat het vreemd voor je is om alleen te gaan..quote:Op zondag 13 januari 2008 03:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja ok dat is wel zo, maar ik vind het wel eng om alleen te gaan.
Zo'n typische fiets-reactiequote:Op zondag 13 januari 2008 03:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
ik ga wel mee
Diep. Maar wel waar.quote:Op zondag 13 januari 2008 03:41 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Het is eng omdat het vreemd voor je is om alleen te gaan..
Je leven wordt rijker zonder angsten
quote:Op zondag 13 januari 2008 03:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
ik ga wel mee
Voor als ik verkracht word ofzo ja.quote:Op zondag 13 januari 2008 03:44 schreef Lobasca het volgende:
En neem je mobiel mee, zodat je anders toch nog contact met een bekende kunt hebben
De positieve instelling.. Vertederendquote:Op zondag 13 januari 2008 03:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Voor als ik verkracht word ofzo ja.
quote:
Kun je lang wachten, zo oud ben je heul nog nietquote:Op zondag 13 januari 2008 03:45 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk recht op een Oma-geeft-raad-topic
Oma weet het beterquote:Op zondag 13 januari 2008 03:45 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk recht op een Oma-geeft-raad-topic
quote:Op zondag 13 januari 2008 03:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Voor als ik verkracht word ofzo ja.
Ja nou graag of nietquote:
Altijd van het slechte in een mens uit gaan, kan het alleen maar meevallen.quote:Op zondag 13 januari 2008 03:45 schreef Bakakame het volgende:
[..]
De positieve instelling.. Vertederend
Zie die post die je quote, hij is weer van toepassingquote:Op zondag 13 januari 2008 03:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Altijd van het slechte in een mens uit gaan, kan het alleen maar meevallen.
quote:Op zondag 13 januari 2008 03:46 schreef Bravebart het volgende:
Ik ga ook maar eens allee naar concerten de komende maanden, eens kijken of het bevalt
Watquote:
quote:Op zondag 13 januari 2008 03:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Altijd van het slechte in een mens uit gaan, kan het alleen maar meevallen.
Dit is nou een schoolvoorbeeld van jezelf pwnenquote:
Ik weet het niet.quote:
Dan moet het wel tering goeie muziek zijnquote:
Ja zo kan je het ook zien ja.quote:Op zondag 13 januari 2008 03:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dit is nou een schoolvoorbeeld van jezelf pwnen![]()
Achja.. Wanneer is het concert en wanneer moet je zeker weten of je gaat?quote:
Nah opzichquote:Op zondag 13 januari 2008 03:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dan moet het wel tering goeie muziek zijn
19 februari.quote:Op zondag 13 januari 2008 03:50 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Achja.. Wanneer is het concert en wanneer moet je zeker weten of je gaat?
Gewoon tijdje eventjes voor- en nadelen bekijken
Dan paar dagen laten liggen, opnieuw bekijken en dan pas beslissen
C-mon & Kypski!quote:Op zondag 13 januari 2008 03:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nah opzichC-Mon & Kypski, Hooverphonic, Pendulum
Niet slecht dacht ik zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |