Wij hebben Davidsquote:Op zondag 13 januari 2008 12:10 schreef denthemen het volgende:
Het gaat moeilijk worden, ik denk dat die mof nog wel eens goed kan gaan spelen
Ik wil Winnen.quote:
Die klappers kunnen hard aankomen inderdaadquote:Op zondag 13 januari 2008 12:23 schreef denthemen het volgende:
Straks maar meteen naar binnen, al die AZ hooligans rond het stadion
Altijd leuk, dames met voetbalverstandquote:Op zondag 13 januari 2008 11:55 schreef XDo het volgende:
Sinds dit seizoen kijk ik alle topwedstrijden (op zondag) in de kroeg! Supergezellig, supersfeertje, (superbier!).
Haha bijna als enige dame, maar dat boeit me niet
Wanneer AZ verliest zal v. Gaal ongenaakbaar zijn.quote:Op zondag 13 januari 2008 12:32 schreef Chadi het volgende:
Jemig ..kijken wat Van Gaal vandaag over Alves gaat zeggen
idd <insert popcorn-smiley>quote:Op zondag 13 januari 2008 12:40 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Wanneer AZ verliest zal v. Gaal ongenaakbaar zijn.
Ik kijk nu al uit naar de persconferentie.
onbegrijpelijk toch he, als we nou toch gewoon een drietal keiharde verdedigers kopen dan staat het team er gewoon imhoquote:Op zondag 13 januari 2008 13:37 schreef Wooldoor het volgende:
Jezus wat een voorhoede kunnen we opstellen en wat een goed middenveld hebben we, die verdediging steekt daar wel erg schraal bij af. Gister had ik feyenoord - psv ook goed voorspeld voor vandaag zeg ik 3-1
Wees nu maar blij met eentje.quote:Op zondag 13 januari 2008 13:39 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
onbegrijpelijk toch he, als we nou toch gewoon een drietal keiharde verdedigers kopen dan staat het team er gewoon imho
Als het "gewoon" kon, dan was het ook al gebeurd.. mja het blijkt moeilijk te zijn om goede verdedigers te vinden die willen komen nowawayds...quote:Op zondag 13 januari 2008 13:39 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
onbegrijpelijk toch he, als we nou toch gewoon een drietal keiharde verdedigers kopen dan staat het team er gewoon imho
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |