Ja, die had echt een paar vlijmscherpe passes.quote:Op zondag 13 januari 2008 17:47 schreef Cyberia18 het volgende:
Luque moet van mij ook in de basis. ZIjn fluwelen trap zorgt altijd wel voor veel gevaar.
Trouwens Sjonnie levert toch schitterende cross-passes af
Suárez - Huntelaar - Leo en daarachter Perez op "10"quote:Op zondag 13 januari 2008 17:47 schreef Cyberia18 het volgende:
Luque moet van mij ook in de basis. ZIjn fluwelen trap zorgt altijd wel voor veel gevaar.
Trouwens Sjonnie levert toch schitterende cross-passes af
Leo er uit voor Luque.quote:Op zondag 13 januari 2008 17:50 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Suárez - Huntelaar - Leo en daarachter Perez op "10"
Waar wil jij Luque neerzetten?
Luque komt juiist niet ze man voorbij hoorquote:Op zondag 13 januari 2008 17:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, maar die geeft Luque ook. En die komt tenminste nog een keer z'n man voorbij.
Oh ja, jij vind Leo niet zo lief, omdat hij ooit een keer voor een clubje uit rdam heeft gespeeldquote:
Hier ben ik het mee eens, wat was Leo een verademing zeg, die man is zo dreigend bij elk balcontact, ookal stond het al 4-1, laat hem woensdag tegen nac maar lekker startenquote:Op zondag 13 januari 2008 17:50 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Meer dan Kennedy. Die heeft wsl nog moeite met een lantaarnpaal.quote:Op zondag 13 januari 2008 17:51 schreef Jasza het volgende:
[..]
Luque komt juiist niet ze man voorbij hoor
------------------------Stekelenburg-------------------------quote:Op zondag 13 januari 2008 17:50 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Maar Leo is wel sneller dan Luque...en vind de laksheid in de duels soms frustrerend bij Luque.quote:
Geen Suarez en geen Leo?quote:Op zondag 13 januari 2008 17:53 schreef toma het volgende:
[..]
------------------------Stekelenburg-------------------------
Ogararu---------Maduro-------Vertonghen-------Emanuelson
---------------Gabri-------------------Davids-----------------------
Kennedy-----------------Perez-------------------------Luque
----------------------------Hunelaar----------------------------
zoiets?
Suarez eruit?quote:Op zondag 13 januari 2008 17:53 schreef toma het volgende:
[..]
------------------------Stekelenburg-------------------------
Ogararu---------Maduro-------Vertonghen-------Emanuelson
---------------Gabri-------------------Davids-----------------------
Kennedy-----------------Perez-------------------------Luque
----------------------------Hunelaar----------------------------
zoiets?
Vermaelen en dan Vertonghen naar LB, en dan Ogararu maar rechtsback zolang er geen nieuwe is.quote:Op zondag 13 januari 2008 17:54 schreef HeatWave het volgende:
Kennedy vond ik ook een van de zwakkere eigenlijk. Samen met Urby (what else is new). Colin, tja... die kan het gewoon niet. Hij heeft geen grove fouten gemaakt maar je ziet gewoon dat ie altijd verkeerd staat etc.
Tijd voor een nieuwe golf aan herstelde mensen, want een vd Wiel scheelt ff al...
quote:Op zondag 13 januari 2008 17:55 schreef Nashje het volgende:
Luque mag van mij lekker vertrekken. Kost teveel poen en is niet echt speciaal. Behalve z'n leuke pass dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |