Tuulk. Ik zeg nergens dat je hier niet over mag klagen.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:08 schreef thloreg het volgende:
Dit is toch een terechte klacht en dus klacht zone waardig?
Ja, een geslachtsdeel en daarom vind jij 't wat. Qua stem is 't niets.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:15 schreef Timmai het volgende:
Mja ze heeft wel wat...
Ik zou d'r doen als ze 10 kilo en 10 centimeter meer had.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik zou der doen als ze 2 jaar ouder was
dit topic gaat over een kandidaat die maar niet uit te roeien is, niet over dat Idols zelf stom isquote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:32 schreef Noorseviking het volgende:
Je hebt toch genoeg andere zenders!?
Gewoon niet naar die bagger kijken.
Dus TS kijkt naar Idols.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
dit topic gaat over een kandidaat die maar niet uit te roeien is, niet over dat Idols zelf stom is!
Ehehehe, perfect geformuleerd Sven.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
dit topic gaat over een kandidaat die maar niet uit te roeien is, niet over dat Idols zelf stom is!
Ja, wat een kneus hequote:
Het zijn er ongeveer een miljoen, dus good luck met het uitvinden daarvan!quote:Op zondag 13 januari 2008 00:07 schreef Ofyles2 het volgende:
Begrijp nog steedsch niet wie allemaal naar deze schow kijken en wie allen schtemt.
Nee, maandag pas.quote:Op zondag 13 januari 2008 00:00 schreef Suga_Mama het volgende:
Was dat vanavond op tv dan?
Dat isch in ieder geval noch veel minder dan aan den beginne.quote:Op zondag 13 januari 2008 00:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het zijn er ongeveer een miljoen, dus good luck met het uitvinden daarvan!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |