Jury heeft geen flikker te zeggen en de puberende dames glijden van hun stoel af als hij op het podium staat.quote:
Als Neil fokking Idols fokking gaat winnen, ga ik echt fokking nooit meer naar fokking Idols kijken!quote:
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:41 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je wil graag mensen vals horen zingen?
Dat dus. Helaas stemmen mensen niet op talentquote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:39 schreef Cee het volgende:
Kamperrrrrrrpowerrrr
Zingen????quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:41 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je wil graag mensen vals horen zingen?
Bas? Want over Neil is 'ie normaal wel positief hoor.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:43 schreef Riparius het volgende:
Ben toch benieuwd of Gordon de komende weken nog stennis gaat maken (dreigen met opstappen of zo) als Neil er niet uit vliegt ...
Dat hoeft dan ook niet meer, want dan komt er nooit meer een nieuw seizoen.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:42 schreef MissJ het volgende:
[..]
Als Neil fokking Idols fokking gaat winnen, ga ik echt fokking nooit meer naar fokking Idols kijken!
Nee, in het laatste shot zag ik haar op de voorste bank zitten.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:43 schreef Liquidootje het volgende:
nikki zit toch ook alleen op de achterbank?
Dat zou een mooie actie zijnquote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:43 schreef Riparius het volgende:
Ben toch benieuwd of Gordon de komende weken nog stennis gaat maken (dreigen met opstappen of zo) als Neil er niet uit vliegt ...
Het is al mis, Neil en Nigel zijn door.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:46 schreef Hockeylotje het volgende:
pff als Nikki straks op de kruk komt dan is er echt iets heeeel erg goed mis in Nederland! (Als er 4 krukken zijn dan he, anders klopt het al helemaal niet!)
Juist.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is al mis, Neil en Nigel zijn door.
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:43 schreef BVO het volgende:
Zou leuk zijn als Wendy en Martijn zo opstappen en zeggen: "Kom alle 3 maar..."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |