Zeg ik ergens dat het niet goed wasquote:
Nee die is echt briljantquote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:18 schreef vw_caddy het volgende:
Kan die drukke reclame met de koffiemevrouw trouwens van de buis af?
Je kan hopen wat je wil, maar Neil haalt dietop 4 echt wel. En als hij dan met Nikki, Nathalie en Charlene over is, kan er zomaar een Hind-achtige exit plaatsvinden.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:18 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Neil op 3, dat hoop ik toch echt niet he..
verder ziet het er goed uit.
Nee, ik vind ze beiden heel allround. Nathalie associeer ik zeker niet met disco in ieder gevalquote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:18 schreef Tinkepink het volgende:
Charlene kan dit niet overtreffen. Nathalie is disco, Charlene is ballad.
Linda-Estelle?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:19 schreef MNR het volgende:
Heb gisteren op een feestje nog een optreden gezien van Anita (2 Unlimited) Desiree en nog een diva) en ze had er zo tussen kunnen staan. Without a doubt
Laten we nou even het optreden van Charlene afwachten voor we conclusies gaan trekken ...quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:18 schreef Tinkepink het volgende:
Charlene kan dit niet overtreffen. Nathalie is disco, Charlene is ballad.
Tommy Cooper maakte betere grapjes...quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:16 schreef BVO het volgende:
In omgedraaide volgorde is de optreedvolgorde dus:
1. Charlene.
2. Nathalie.
3. Neil.
4. Nikki.
5. Tiffany.
6. Pauline.
7. Bas.
8. Nigel.
9. Mirjam.
Het zou zomaar de eindstand kunnen worden.
Ah, en nu Charlene! Gelukkig zit die reclame ertussen, anders viel ze misschien zo in het niet.
He Greys, ik ben er alleen met de reclame, want de computer staat hier boven.....Waar was jij?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat meen je toch niet he?
Laten we lekker allemaal tam doen op het podium anders
Oh kom op zegquote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:20 schreef Riparius het volgende:
[..]
Laten we nou even het optreden van Charlene afwachten voor we conclusies gaan trekken ...
Met Neil en Bas wordt het nooit wat. Zelfs niet op Dolby surround 5.1quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:19 schreef conleche het volgende:
Ik vond Nathalie echt fantastisch en ik heb het geluid op de stereo aangesloten en nu klinkt alles sowieso veel beter. Nou ja Neil niet natuurlijkEn Bas ook niet
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:19 schreef BVO het volgende:
[..]
Je kan hopen wat je wil, maar Neil haalt dietop 4 echt wel. En als hij dan met Nikki, Nathalie en Charlene over is, kan er zomaar een Hind-achtige exit plaatsvinden.
Ja! (heb er net even op gegoogled)quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:20 schreef miss_dynastie het volgende:
Linda-Estelle?
Ik zou juist mono en op volume 0 zetten.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:21 schreef Riparius het volgende:
[..]
Met Neil en Bas wordt het nooit wat. Zelfs niet op Dolby surround 5.1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |