Aanwezigheidquote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:16 schreef Silvieja het volgende:
Ik vond het wel goed gezongen, alleen haar presence is niet zo goed.
Haar smart wilde niet starten en nu is ze het naar huis aan het duwenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:17 schreef Tinkepink het volgende:
Waar is Greys eigenlijk vandaag?
Ja idd: GREYS HET IS BEGONNEN!!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:17 schreef Tinkepink het volgende:
Waar is Greys eigenlijk vandaag?
Mwah, qua persoonlijkheid komt er toch niet veel leuks uit vind ik.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:17 schreef Together het volgende:
Ik zie dat saaie niet echt hoor.
Vertel jij dan eens wat er zo leuk is aan Mirjamquote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:17 schreef Together het volgende:
Ik zie dat saaie niet echt hoor.
Tegenover eerdere kleding is dit best goed.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:13 schreef Cee het volgende:
De kleding krijgt complimenten! wtf! Blind, allemaal!
Wie is dat??? eigenlijk, ik zie je avater regelmatig..quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat kan die loser toch heerlijk op z'n bek gaan he.Z'n carrière loopt ook geweldig, afgelopen maand deed hij de bingo-ballen in een bejaardenclub!. Next: a Grammy!
Constantine Maroulis. Zijn Bohemian Rhapsody in American Idol was fenomenaal. Daarna ging het bergaf, helaas.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:21 schreef Treezz het volgende:
[..]
Wie is dat??? eigenlijk, ik zie je avater regelmatig..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |