Yep. Jerney vond dat ze goed eindigde?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:11 schreef Svensational het volgende:
Op het einde was het wat valsig soms...
Je avatar, kan ik geen genoeg van krijgenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:13 schreef Cee het volgende:
De kleding krijgt complimenten! wtf! Blind, allemaal!
Ze blijft maar groeien.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:13 schreef Svensational het volgende:
Mirjams beste optreden in tijden.
Ik vond het ook inspiratieloos.quote:
Ze bewaren de spunk beledigingen voor Bas en Neil, al zal dat wel weer averrechts werkenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik vond het pure bagger....
En de positieve reacties van de jury begreep ik ook totaal niet.
Wat kan die loser toch heerlijk op z'n bek gaan he.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:14 schreef itsme het volgende:
[..]
Je avatar, kan ik geen genoeg van krijgen
Aanwezigheidquote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:16 schreef Silvieja het volgende:
Ik vond het wel goed gezongen, alleen haar presence is niet zo goed.
Haar smart wilde niet starten en nu is ze het naar huis aan het duwenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:17 schreef Tinkepink het volgende:
Waar is Greys eigenlijk vandaag?
Ja idd: GREYS HET IS BEGONNEN!!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:17 schreef Tinkepink het volgende:
Waar is Greys eigenlijk vandaag?
Mwah, qua persoonlijkheid komt er toch niet veel leuks uit vind ik.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:17 schreef Together het volgende:
Ik zie dat saaie niet echt hoor.
Vertel jij dan eens wat er zo leuk is aan Mirjamquote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:17 schreef Together het volgende:
Ik zie dat saaie niet echt hoor.
Tegenover eerdere kleding is dit best goed.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:13 schreef Cee het volgende:
De kleding krijgt complimenten! wtf! Blind, allemaal!
Wie is dat??? eigenlijk, ik zie je avater regelmatig..quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat kan die loser toch heerlijk op z'n bek gaan he.Z'n carrière loopt ook geweldig, afgelopen maand deed hij de bingo-ballen in een bejaardenclub!. Next: a Grammy!
Constantine Maroulis. Zijn Bohemian Rhapsody in American Idol was fenomenaal. Daarna ging het bergaf, helaas.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:21 schreef Treezz het volgende:
[..]
Wie is dat??? eigenlijk, ik zie je avater regelmatig..
Inderdaad, dit is echt een saai iets. En die stropdasquote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:23 schreef itsme het volgende:
Nigel zag er eindelijk leuker uit. In die disco kleren.
Ik vind hem zo
Dan hoor je dat het niet te best gezongen is, dus dat kan nietquote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:24 schreef BVO het volgende:
Zet die muziek eens zachter zeg.
Ja, de achtergrondzangers overschreeuwen hem een beetje.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:24 schreef BVO het volgende:
Zet die muziek eens zachter zeg.
Ik ook en dat zegt watquote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:24 schreef livelink het volgende:
Ik vind dit toch het beste van Nigel, tot nu toe.
Denk het wel (Ik zei niks!)quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:26 schreef Svensational het volgende:
Is dat z'n vriend BVO?
Nee, z'n ex-vriend is die tijdens de theaterronde wat over hem zei.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:26 schreef Svensational het volgende:
Is dat z'n vriend BVO?
Hoe kom je er bij?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:27 schreef Tinkepink het volgende:
Ik denk dat de jury een beetje geirriteerd is over de keuze van het publiek.
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:27 schreef robert2006 het volgende:
is dat BVO, haha
Wie?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:27 schreef Maartel het volgende:
dit zie ik het ook nog niet worden...
Hoeveel hoorden we ook alweer van Richie uit X-factor?
Hoiquote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:27 schreef itsme het volgende:
[..]
Hoe kom je er bij?![]()
![]()
Hai Tinkiepinkie
Nee ik ook niet.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:28 schreef livelink het volgende:
Gordon doet nu wel heel zielig. Asnat was nu ook echt niet zo fantastisch. Ze moest door 'in naam van de muziek', maar dat heb ik toch echt niet zo ervaren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |