Yep. Jerney vond dat ze goed eindigde?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:11 schreef Svensational het volgende:
Op het einde was het wat valsig soms...
Je avatar, kan ik geen genoeg van krijgenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:13 schreef Cee het volgende:
De kleding krijgt complimenten! wtf! Blind, allemaal!
Ze blijft maar groeien.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:13 schreef Svensational het volgende:
Mirjams beste optreden in tijden.
Ik vond het ook inspiratieloos.quote:
Ze bewaren de spunk beledigingen voor Bas en Neil, al zal dat wel weer averrechts werkenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik vond het pure bagger....
En de positieve reacties van de jury begreep ik ook totaal niet.
Wat kan die loser toch heerlijk op z'n bek gaan he.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:14 schreef itsme het volgende:
[..]
Je avatar, kan ik geen genoeg van krijgen
Aanwezigheidquote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:16 schreef Silvieja het volgende:
Ik vond het wel goed gezongen, alleen haar presence is niet zo goed.
Haar smart wilde niet starten en nu is ze het naar huis aan het duwenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:17 schreef Tinkepink het volgende:
Waar is Greys eigenlijk vandaag?
Ja idd: GREYS HET IS BEGONNEN!!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:17 schreef Tinkepink het volgende:
Waar is Greys eigenlijk vandaag?
Mwah, qua persoonlijkheid komt er toch niet veel leuks uit vind ik.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:17 schreef Together het volgende:
Ik zie dat saaie niet echt hoor.
Vertel jij dan eens wat er zo leuk is aan Mirjamquote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:17 schreef Together het volgende:
Ik zie dat saaie niet echt hoor.
Tegenover eerdere kleding is dit best goed.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:13 schreef Cee het volgende:
De kleding krijgt complimenten! wtf! Blind, allemaal!
Wie is dat??? eigenlijk, ik zie je avater regelmatig..quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat kan die loser toch heerlijk op z'n bek gaan he.Z'n carrière loopt ook geweldig, afgelopen maand deed hij de bingo-ballen in een bejaardenclub!. Next: a Grammy!
Constantine Maroulis. Zijn Bohemian Rhapsody in American Idol was fenomenaal. Daarna ging het bergaf, helaas.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:21 schreef Treezz het volgende:
[..]
Wie is dat??? eigenlijk, ik zie je avater regelmatig..
Inderdaad, dit is echt een saai iets. En die stropdasquote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:23 schreef itsme het volgende:
Nigel zag er eindelijk leuker uit. In die disco kleren.
Ik vind hem zo
Dan hoor je dat het niet te best gezongen is, dus dat kan nietquote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:24 schreef BVO het volgende:
Zet die muziek eens zachter zeg.
Ja, de achtergrondzangers overschreeuwen hem een beetje.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:24 schreef BVO het volgende:
Zet die muziek eens zachter zeg.
Ik ook en dat zegt watquote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:24 schreef livelink het volgende:
Ik vind dit toch het beste van Nigel, tot nu toe.
Denk het wel (Ik zei niks!)quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:26 schreef Svensational het volgende:
Is dat z'n vriend BVO?
Nee, z'n ex-vriend is die tijdens de theaterronde wat over hem zei.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:26 schreef Svensational het volgende:
Is dat z'n vriend BVO?
Hoe kom je er bij?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:27 schreef Tinkepink het volgende:
Ik denk dat de jury een beetje geirriteerd is over de keuze van het publiek.
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:27 schreef robert2006 het volgende:
is dat BVO, haha
Wie?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:27 schreef Maartel het volgende:
dit zie ik het ook nog niet worden...
Hoeveel hoorden we ook alweer van Richie uit X-factor?
Hoiquote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:27 schreef itsme het volgende:
[..]
Hoe kom je er bij?![]()
![]()
Hai Tinkiepinkie
Nee ik ook niet.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:28 schreef livelink het volgende:
Gordon doet nu wel heel zielig. Asnat was nu ook echt niet zo fantastisch. Ze moest door 'in naam van de muziek', maar dat heb ik toch echt niet zo ervaren.
Zekerquote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:29 schreef Svensational het volgende:
rosé of bier! Goeie keus Pauline
!
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:27 schreef robert2006 het volgende:
is dat BVO, haha
dit dusquote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:31 schreef uniekhoorn het volgende:
Wow, dit is wel goed zingen, wat vallen de eerste 2 dan in het niet.
Joh! Is hetzelfde nummer, Mirri.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:32 schreef Mirri het volgende:
De melodie lijkt wel een beetje op de leader van Gordon's "Gillend naar huis."
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:31 schreef PeRi het volgende:
Netjes hoor, alleen die danser is echt strontirritant.
Ik denk dat Pauline hoger staat dan veel mensen vermoeden, ze heeft stiekem een hele hoop fans.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:32 schreef daWeasel het volgende:
Okee, retegoed dus dit. Ze hebben haar blijkbaar een nummer laten kiezen dat goed bij haar past. Om te voorkomen dat zij er uit zou moeten. Nu nog hopen dat zo'n prutser als een Neil een kut nummer heeft en moet opbokken.
Ben jij familie van Gordon?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:32 schreef Maartel het volgende:
Best goed, maar er is verdomme zo'n lekkere discoversie van het nummer.. waarom gaat ze dan vanavond de balladversie doen???
Lol. Helaas geen geluid maar kwam deze tegen.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat kan die loser toch heerlijk op z'n bek gaan he.Z'n carrière loopt ook geweldig, afgelopen maand deed hij de bingo-ballen in een bejaardenclub!. Next: a Grammy!
Niet echt eens, Pauline heeft echt iets dat me aangrijpt, deze dame niet.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:31 schreef Cee het volgende:
Jennifer Hudson's versie roeleert over deze.
10 keer liever een type als Mirjam dan die afschikwekkende Nathaliequote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:14 schreef robert2006 het volgende:
mirjam is zo kleurloos, wat nathalie te veel heeft, heeft mirjam te weinig
AI4, toen Carrie won.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:34 schreef itsme het volgende:
[..]
Lol. Helaas geen geluid maar kwam deze tegen.
http://nl.youtube.com/watch?v=jdp9kStM4L4
Welke Idols was het ook al weer? 2006?
Je bedoelt het waarschijnlijk net andersom.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:35 schreef Frasier het volgende:
[..]
10 keer liever een type als Mirjam als die afschikwekkende Nathalie. Dat overdreven gebler komt me de keel uit.
ja Ik was niet voor Carrie.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:35 schreef Cee het volgende:
[..]
AI4, toen Carrie won.
"Maniac"? Mongolen, dat is jaren '80, geen disco!! Ik word gek.
Ja, nou inderdaad het origineel danquote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:36 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, het kippenvel staat me inderdaad op de armen...
Ja, veel pijnquote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:37 schreef BVO het volgende:
Het doet gewoon pijn.
Dit is werkelijk de lelijkste bruine leren broek die ik ooit in mijn leven heb gezien.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:36 schreef Cee het volgende:
Bruine leren broek.
Bruine leren broek.
Luister niet naar het liedje, focus op de bruine leren broek.
En alles komt goed.
naar welke zender zit jij te kijkenquote:
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:36 schreef alwaysthebest het volgende:
Zo, dit klinkt echt als rotte vis ruikt.
Gordon zegt het ookquote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:38 schreef buzzer het volgende:
[..]
naar welke zender zit jij te kijken
Ik heb iets met kneusjesquote:
dezelfde als Gordon blijkbaarquote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:38 schreef buzzer het volgende:
[..]
naar welke zender zit jij te kijken
In het begin ging het nog wel maar hij ging weer vals.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:38 schreef Svensational het volgende:
Ik vond dit echt niet zo slecht hoor!
De vorige keer kraakte Gordon hem volledig af en nu halleluja.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:38 schreef buzzer het volgende:
Jezus Gordon, dit meen je niet
Hij zit er goddomme steeeds tegendaan, en hij haalt de hoge tonen echt niet
Ja, goed commentaar = weinig stemmen... nieuwe tactiek van Gordonquote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:38 schreef MissJ het volgende:
Heeft Gordon iets aan zijn gehoor ofzo?
dit was goed?
Gordon liegtquote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:38 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik heb iets met kneusjes.
Zie je! Gordon zegt het ook, die eerste tonen waren om aan te horen!!
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:39 schreef Brighteyes het volgende:![]()
Ik vond het geknijp!
Niet omdat iedereen Bas nou slecht vindt, ik vond het gewoon echt niet goed... Mss niet vals, maar gewoon niet goed.
Zou Gordon gaan voor reverse-psychology? Om te proberen dat er minder sympathy stemmers komen?
Dat zou er ook achter kunnen zitten inderdaad.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:39 schreef Flyduck het volgende:
[..]
Ja, goed commentaar = weinig stemmen... nieuwe tactiek van Gordon
Dat dacht ik eerst ook maar toen ging hij weer zeggen dat hij geen solo carrière moet ambiëren en daarmee gooit hij weer z'n ruiten in.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:39 schreef Brighteyes het volgende:
Zou Gordon gaan voor reverse-psychology? Om te proberen dat er minder sympathy stemmers komen?
Jij kiest ook altijd het lelijkste kitten uit het nestje ?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:38 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik heb iets met kneusjes.
Zie je! Gordon zegt het ook, die eerste tonen waren om aan te horen!!
Yep. Maar:quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:39 schreef Brighteyes het volgende:
Mag hopen dat het werkt en dat Mirjam er geen slachtoffer van gaat worden.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:40 schreef Tinkepink het volgende:
Erik snapt niet dat Gordon op deze manier de sympathiestemmers de wind uit de zeilen wil nemen.
Hij zei het nog gewoon bijna: "Ja, maar hoe positiever we zijn, ..... "quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:40 schreef Tinkepink het volgende:
Erik snapt niet dat Gordon op deze manier de sympathiestemmers de wind uit de zeilen wil nemen.
Het trieste van alles is dat sommigen nog betaald krijgen om van die wanprestaties (ik noem bv styling) te leveren.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:41 schreef PeRi het volgende:
Ik vind het altijd zo stom, dat ze complimenten gaan geven aan de mensen om hun heen. Die mensen doen toch gewoon hun werk.
Volgende week hebben we twee Nathalies.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:42 schreef Liquidootje het volgende:
Tiffany wordt steeds donkerde he
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:41 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh, en nu geeft Gordon toe dat hij gelogen heeft
Misschien omdat het onderwerp disco is?!?!?!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:42 schreef Cee het volgende:
Waarom hebben ze in godshemelsnaam jaren '80 kleren aan?
Meike?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:44 schreef livelink het volgende:
Vorige keer leek ze op Floortje, nu lijkt ze op die Idol die in Kus zingt (ben haar naam even kwijt, sorry)
is toch verschrikkelijk dat het zover moet komen.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:38 schreef itsme het volgende:
haha Gordon doet nu niet te hard anders krijgt Bas weer medelijden stemmen.
80's is geen discoquote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Misschien omdat het onderwerp disco is?!?!?!
In dat geval mis ik nog hippie-bloemenkransen en rock & roll-kuiven.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Misschien omdat het onderwerp disco is?!?!?!
van mij wel na ditquote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:46 schreef buzzer het volgende:
Mag deze er alsjeblieft uit?
Ik dacht dat d'r fohn was ontploft.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:48 schreef Tinkepink het volgende:
Wat heeft Wendy trouwens veel haar vandaag. Heeft ze een haarstuk in?
Drie maar?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:48 schreef Wilskracht het volgende:
Verrassing wegens gebrek aan kwaliteit gaan er vanavond 3 uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |