quote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:45 schreef Rosbief het volgende:
ik heb er niets tegen maar ik vermijd ze wel, je weet maar nooit met dat besmettingsgevaar enzo.
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:41 schreef Just_some_random_dude het volgende:
geen een, kzou geen moeite hebben om met ze om te gaan, maarkheb ze liever niet als vriend of so.
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:45 schreef Rosbief het volgende:
ik heb er niets tegen maar ik vermijd ze wel, je weet maar nooit met dat besmettingsgevaar enzo.
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:55 schreef SCH het volgende:
Hoe kan je nou vriend zijn met een homo?
Ik wist niet dat tong hip was?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:14 schreef shmoopy het volgende:
1.
En die praat me idd bij wat hip is en wat niet.
Al 23 jaar een van mijn beste vriendjes.
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:19 schreef DennisMoore het volgende:
Whehe, volgens mij lopen de aantallen en de nummertjes uit de OP een beetje door elkaar heen.
OMGquote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:21 schreef Impala-neuker het volgende:
Ik had er 5, maar die zijn allemaal gestorven aan eets.
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:14 schreef shmoopy het volgende:
1.
En die praat me idd bij wat hip is en wat niet.
Al 23 jaar een van mijn beste vriendjes.
Aha.quote:
Ja, hij kan ook heel lekker koken.quote:
Dank je SCHatquote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:39 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ja, hij kan ook heel lekker koken.
Vrouwen kunnen toch heul geen homo zijn, of zijn het travestieten?quote:
homofilie is gewoon de algemene naam voor de ziekte, zowel voor mannen als vrouwenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:13 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen toch heul geen homo zijn, of zijn het travestieten?
homofilie een ziekte noemenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:16 schreef Meddo het volgende:
[..]
homofilie is gewoon de algemene naam voor de ziekte, zowel voor mannen als vrouwen
Zijn we geen vrienden meer?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:40 schreef Pritt het volgende:
Ik heb 0 gayvrienden (althans voorzover ik het weet).
Ik heb altijd gedacht dat lesbiennes/potten vrouwelijk waren en homo's/nichten mannelijk.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:16 schreef Meddo het volgende:
[..]
homofilie is gewoon de algemene naam voor de ziekte, zowel voor mannen als vrouwen
Kijk naar jezelf en je het direct je antwoord....quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:42 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Ik heb altijd gedacht dat lesbiennes/potten vrouwelijk waren en homo's/nichten mannelijk.
Maar het kan dus ook omgekeerd?
Homofilie betekent 'gerichtheid op vriendschap met een persoon van het eigen geslacht'quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:42 schreef Rosbief het volgende:
Ik heb altijd gedacht dat lesbiennes/potten vrouwelijk waren en homo's/nichten mannelijk.
Vriendschap my ass.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:32 schreef Trusten het volgende:
Homofilie betekent 'gerichtheid op vriendschap met een persoon van het eigen geslacht'
En in dat geval een stuk of 15. Iedereen is bi tegenwoordig.quote:Op zondag 13 januari 2008 01:05 schreef Schuttingbeer het volgende:
Tellen bisexuele personen ook mee?? dan wil ik namelijk verhogen van 1 naar 3.. echter nog steeds in groningen
je broerquote:Op zondag 13 januari 2008 00:51 schreef BaajGuardian het volgende:
iemand moet in het geheim homosexueel zijn
Ja, duidelijk. We delen dus een willekeurig getal door twee, zeg 7, dan kom je uit op 3,5. Lijkt me voor de twijfelgevallen ook weer niet zo gek heurrrrr.quote:Op zondag 13 januari 2008 00:48 schreef Thorical het volgende:
De helft van mijn vrienden is gay.
kappers verpleegkundigen , en koks. zeker weten. van vrouwen weet ik het niet op een vriendin na die ik al eeuwen ken heb ik alleen maar mannelijke vrienden. wel zo handig.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:40 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
3 + mijn vaste kapper is homo
oh, en ik weet 99 % zeker dat een van mijn nichten lesbisch is
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:54 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
kappers verpleegkundigen , en koks. zeker weten. van vrouwen weet ik het niet op een vriendin na die ik al eeuwen ken heb ik alleen maar mannelijke vrienden. wel zo handig.
Een vriend van mij doet dat ook nog weleens, optreden enzoquote:Op dinsdag 15 januari 2008 09:39 schreef SjaakSjofel het volgende:
Een klasgenootje van de basisschool zag ik laatst bij Spuiten & Slikken zitten als travestiet. Dat gaat mij nou weer iets te ver, hoor
![]()
Voor de ziektequote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:16 schreef Meddo het volgende:
Homofiliequote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:42 schreef Rosbief het volgende:
Iemand die optreedt als travestiet is feitelijk gewoon een homohoer, besef je je dat ook?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 09:46 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Een vriend van mij doet dat ook nog weleens, optreden enzo
Hoezo gaat dat te ver? Als hij dat nou leuk vindt moet hij dat toch gewoon doen?
Bovendien verdienen ze met een enkel optredentje al een heel lekker centje kan ik je vertellen.
Niks mis mee lijkt mij.
Dus livebandjes die optreden in cafeteria, disco's, etc zijn dan ook allemaal hoeren?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 09:54 schreef SjaakSjofel het volgende:
Iemand die optreedt als travestiet is feitelijk gewoon een homohoer, besef je je dat ook?
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 09:47 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Voor de ziektekom je uit een ei?
Of hebben ze je toen je nog zoeen klein baby'tje was met je hoofd op de grond laten vallen van de 3e verdieping ofzo
How sad.
Livebandjes staan daar geen lustobject te wezen (tenminste, dat is niet de bedoeling)...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:32 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Dus livebandjes die optreden in cafeteria, disco's, etc zijn dan ook allemaal hoeren?
ik heb meer vriendinnen dan homovriendenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:58 schreef Copycat het volgende:
Ik heb volgens mij meer homovrienden dan heterovrienden.
Even tellen:quote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:01 schreef Jerruh het volgende:
ik heb meer vriendinnen dan homovrienden.
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Even tellen:
Homovrinden: IIIIIIIII
Heterovrinden: IIII
Vriendinnen: IIII
Misschien kunnen we af en toe ruilen?
Ja.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:33 schreef BubblegumBarbie het volgende:
Edit: Oja, euhh even denken. 2 Lesbische, 1 homo, 1 transexueel, voor de operatie was zij een hij en viel op mannen, maar nu is ze een zij, is ze nu hetero?En 1 transexueel de andere kant op, van zij naar hij en die valt op vrouwen, dus ook daar geldt bovenstaande vraag voor. Daarnaast nog 3 bisexuele vrouwen en 1 bisexuele man.
Dus, iedereen valt op iedereen in mijn omgeving.![]()
Dus een danseres is ook een hoer?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:56 schreef SjaakSjofel het volgende:
[..]
Livebandjes staan daar geen lustobject te wezen (tenminste, dat is niet de bedoeling)...
Een danseres in een nachtclub is aardig op weg, jaquote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:56 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Dus een danseres is ook een hoer?
Niet alle travestieten zijn homo, niet alle travestieten doen dat om mannen op te geilen en niet alle travestieten willen een vrouw zijn...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:59 schreef SjaakSjofel het volgende:
[..]
Een danseres in een nachtclub is aardig op weg, ja![]()
Je moet me nu niet uitlokken om allerlei homofobe uitspraken te doen, want ik ben niet homofoob. Als je je als kerel verkleed als vrouw en dan andere kerels probeert op te geilen voor geld, dan vind ik dat dubieus. Ik zou er iig. niet bij willen zitten
Proberen op te geilen! Dudequote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:59 schreef SjaakSjofel het volgende:
Als je je als kerel verkleed als vrouw en dan andere kerels probeert op te geilen voor geld, dan vind ik dat dubieus
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |