abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55979158
Laatste nieuws:
quote:
Afonso Alves tekende contract bij 8 clubs, waaronder AZ, Middlesborough, Fehnerbahce, AS Roma, Lyon en Emmen. "Dan is er altijd wel een club bij waar ik kan spelen, slim he", verklaarde de Braziliaanse goalgetter nuchter vanuit zjn Heerenveense flat
pi_55979249
pi_55979302
Emmen?
pi_55979338
En Telstar dan?
Koning.
pi_55979344
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 19:38 schreef ireallylovejazz het volgende:
Emmen?
Ja Emmen, die zijn al een tijdje in de race
pi_55979358
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 19:39 schreef tha_dark het volgende:
En Telstar dan?
Heeft ie wel een voorcontract mee maar die boden uiteindelijk maar 17 miljoen.
pi_55979375
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 19:40 schreef SCH het volgende:

[..]

Heeft ie wel een voorcontract mee maar die boden uiteindelijk maar 17 miljoen.
10 jaarbegrotingen inderdaad
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_55979557
Deze topics schieten ook als paddenstoelen uit de grond.

Ben benieuwd, zal wel het buitenland worden.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_55979624
Alves

Zou wel lache zijn om AZ nog tot 31 januari aan het lijntje te houden en hem vervolgens voor een flinke zak geld aan Man City te verkopen.
know'm sayin?
word? word.
pi_55982819
Zal wel naar City gaan.
pi_55984194
Ik ben in ieder geval blij dat ie morgen niet meedoet, hoop dat Bradley en Sibon er beide morgen 3 inschieten tegen utrecht.
pi_55984585
quote:
Van: http://alves.fobazo.com/en/Default.aspx

AFONSO EDGES CLOSER TO ENGLAND

The future of Afonso Alves is closer to being clarified. Following a very attractive offer from AZ Alkmaar, English club Middlesbrough have joined the race and are very close to signing the Brazilian.

The deal could eventually be worth as much as 35 million euros – including salary, bonuses and signing-on fee.

Afonso’s agent, Roberto Tiburcio is currently in Europe sorting out the final details of his transfer and he will only return to Brazil once the player’s future has been resolved. According to his other advisor, Wagner Alvarez, things are progressing.

“AZ were very close to signing Afonso, but an offer came in from Middlesbrough and I would say that he is closer to going to England now,” Alvarez told Fobazo.

Afonso scored 34 goals for Heerenveen last season. He also broke into the Brazilian national team, helping them to win the 2007 Copa America, before scoring his first goal for his country in a friendly against Mexico in September.

Visit other players from the Fobazo family here: http://www.robinho.fobazo.com
Ik vermoed dat ie nu echt naar Boro is. Hij schijnt daar gisteren gespot te zijn op vliegveld Heatrow en heeft daar tegen de persoon vermeld die de foto maakte dat hij ging tekenen bij Boro.
quote:
Heres some detective work from a Boro fan haha. According to him he was on a plane from Brazil to Amsterdam then he went from Amsterdam to Heathrow and on the plane he was sat next to Afonso Alves and although he couldn't really speak much portuguese he did manage to understand that he is coming up north to sign for Boro.

Yeah sounds like one of those stupid stories as usual and I didn't really believe it but then we were shown this.

There is no doubt that that is Heathrow and no doubt that is Alves., plus it was sunny in London today which shows it could well have been today as he said it was.

Whether he is lying about him saying he was signing for us is another matter but Alves is definately in England.
Kijk naar de foto en dan deze jas, die hij net voor de winterstop aan had tijdens de schorsing.

Credits voor deze scoop gaan naar enkele actieve Heerenveen forummers, die Engelse forums hebben uitgeplozen.

Geen AZ, geen Heerenveen, maar dus toch Boro?
pi_55984623
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 22:44 schreef dagizmo het volgende:
Ik vermoed dat ie nu echt naar Boro is. Hij schijnt daar gisteren gespot te zijn op vliegveld Heatrow en heeft daar tegen de persoon vermeld die de foto maakte dat hij ging tekenen bij Boro.
Tja, wat is die mededeling nog waard? Hij tekent net zo gemakkelijk een contract als mijn kat in de bak schijt
pi_55985268
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 22:46 schreef SCH het volgende:

[..]

Tja, wat is die mededeling nog waard? Hij tekent net zo gemakkelijk een contract als mijn kat in de bak schijt
tsja hij moet toch uiteindelijk ergens spelen. Tot nu toe bied Boro de beste voorwaarden voor hem.
pi_55986635
quote:

[..]

[..]

Kijk naar de foto en dan deze jas, die hij net voor de winterstop aan had tijdens de schorsing.
[ afbeelding ]
Credits voor deze scoop gaan naar enkele actieve Heerenveen forummers, die Engelse forums hebben uitgeplozen.

We zien het nog wel! Morgen gaan we winnen!!!!!!
pi_55986694
Brekend nieuws! Heb hem vanmiddag gesignaleerd op de Meerdijk! Zal morgen ff wat fototjes die ik heb geschoten uploaden, heb nu de kabel niet bij me.
Hoi.
pi_55987166
Dus óf hij gaat naar boro, óf hij wordt aan een contract met AZ gehouden en komt maanden niet opdagen
pi_55987212
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 23:54 schreef pekel het volgende:
Brekend nieuws! Heb hem vanmiddag gesignaleerd op de Meerdijk! Zal morgen ff wat fototjes die ik heb geschoten uploaden, heb nu de kabel niet bij me.
Ik zag hem vandaag in de omgeving van Sportpark Schoonenberg, maar had geen camera bij me
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_55987300
Ja en ik zag 'm bij Sparta Nijkerk want daarmee wil ie graag zaterdagamateurs kampioen worden.... maar zullen we het een béétje on topic houden?
  zondag 13 januari 2008 @ 00:22:50 #20
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_55987329
quote:
Op zondag 13 januari 2008 00:18 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Ik zag hem vandaag in de omgeving van Sportpark Schoonenberg, maar had geen camera bij me
Zie ik Alves vanmiddag toch naar buiten lopen bij een hoertje op de Wallen.. Hij moest alleen nog betalen. Jammer, geen camera bij me..
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_55987704
quote:
Op zondag 13 januari 2008 00:22 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Zie ik Alves vanmiddag toch naar buiten lopen bij een hoertje op de Wallen.. Hij moest alleen nog betalen. Jammer, geen camera bij me..
Dat doet ie door middel van een doorlopend krediet, welke Dirk aldaar heeft afgesloten.

Zullen we maar weer ontopic?
pi_55987728
quote:
Op zondag 13 januari 2008 00:21 schreef Hertog_Martin het volgende:
maar zullen we het een béétje on topic houden?
Goed plan .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  zondag 13 januari 2008 @ 00:41:40 #23
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_55987800
quote:
Op zondag 13 januari 2008 00:39 schreef RayMania het volgende:

[..]

Goed plan .
Nou ok ok..

Ik hoop dat hij niet naar AZ gaat want in vorm (en gemotiveerd) is het een geweldige spits. Maar of hij het in Engeland gaat maken weet ik ook niet.. als ik hem was zou ik liever naar een warm land gaan. Hij ziet er altijd zo ongemakkelijk uit in de kou
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_55987960
quote:

[..]

[..]

[ afbeelding ]

Mooi zo. Opbokken met de soap én himself
pi_55988058
quote:
Op zondag 13 januari 2008 00:41 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Nou ok ok..

Ik hoop dat hij niet naar AZ gaat want in vorm (en gemotiveerd) is het een geweldige spits. Maar of hij het in Engeland gaat maken weet ik ook niet.. als ik hem was zou ik liever naar een warm land gaan. Hij ziet er altijd zo ongemakkelijk uit in de kou
Heeft jaren in zweden gespeeld, nu in Nederland, en dan naar Engeland, hij is aan het de-brazilianen

Overigens gaat Fred ws naar PSG waardoor kans dat Boro voor Alves gaat nog groter wordt:
quote:
Paul Le Guen is optimistic over Fred's chances of moving to the capital rather than being transferred to Middlesbrough.

Tottenham Hotspur contacted setantasports.com on Friday to claim that they have not launched a bid for the highly rated player.

Middlesbrough could fail to sign the Brazil international, despite OL having accepted a bid from Gareth Southgate’s club, as PSG are believed to be in pole position to snap him up.

Boro have reportedly set sights on both Brazilian strikers Afonso Alves from Heerenveen and Fred, and the Premier League club could miss out on the second one.

A three-and-a-half year contract has been presented to the misfit who is in daily contact with the Parc des Princes club.

“He's on his way,” Le Guen said. “We continue to discuss regarding Fred’s arrival.

“We still have to reach an agreement with the player. But he seems to be okay to join Paris. I hope we will have the means to make it. We can’t do something crazy.”
http://www.setantasports.(...)reat-britain-locale/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')