abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 maart 2008 @ 17:13:38 #201
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_57309210
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 17:09 schreef Captain_Fabulous het volgende:

[..]

Die duren dus kenelijk al vier jaar bij deze man. Ik zou d'r ook zat van worden.
Nou ja, blijkbaar niet hoor, want ik heb een foto gepost zonder steiger en lelijke schutting van boomstammetjes.

Maar goed, ik kan me de aversie van de buurtbewoners wel voorstellen hoor, want dat is typisch Nederlands. Vervelend doen tegen alles wat ' anders' is.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieėn behoren tot de wetenschap van onwetenden
  dinsdag 11 maart 2008 @ 17:18:14 #202
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_57309305
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 17:11 schreef speknek het volgende:

[..]

Nee de rest is ook een rommeltje met lelijke goedkope materialen. (goed dat geldt voor de meeste vinex wijken, maar dit is dan toevallig een mooie villawijk). En zoals gezegd, die rommel staat er al vijf jaar, met alle overlast van dien.
Sja, nogal subjectief... 'lelijk'......'goedkoop'.......'rommel'.........'vinexwijken die per definitie lelijk zijn'...........'mooie villawijk'.......

Frans Bauer heeft ook een wanstaltig huis in een villawijk, toch klaagt daar helemaal niemand over.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieėn behoren tot de wetenschap van onwetenden
  dinsdag 11 maart 2008 @ 17:26:12 #203
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_57309478
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 17:18 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Sja, nogal subjectief... 'lelijk'......'goedkoop'.......'rommel'.........'vinexwijken die per definitie lelijk zijn'...........'mooie villawijk'.......

Frans Bauer heeft ook een wanstaltig huis in een villawijk, toch klaagt daar helemaal niemand over.
Als ik naar dat plaatje kijk, is het woord 'rommel' niet subjectief, maar een objectieve kwalificatie voor dat geval.
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_57309766
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 17:26 schreef Captain_Fabulous het volgende:

[..]

Als ik naar dat plaatje kijk, is het woord 'rommel' niet subjectief, maar een objectieve kwalificatie voor dat geval.
Ach de rommel we moeten met zijn allen in het keurslijf van de heel gewone normale nederlander geperst worden. Nou als we met deze instelling de kyoto doelstellingen moeten halen dan gaat het nooit lukken. En dan maar weer met zijn allen als gekke henkies naar elkaar kijken en ons afvragen hoe dat nu komt.
  dinsdag 11 maart 2008 @ 18:07:37 #205
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_57310211
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 17:26 schreef Captain_Fabulous het volgende:

[..]

Ik vind die huizen ernaast anders een stuk lelijker. Dat zijn echt zielloze woningen voor burgertrutjes. Het huis van deze man valt dan mischien op, het heeft wel karakter.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  dinsdag 11 maart 2008 @ 18:13:03 #206
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_57310334
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 17:09 schreef Captain_Fabulous het volgende:

[..]

Die duren dus kenelijk al vier jaar bij deze man. Ik zou d'r ook zat van worden.
4 jaar lang een steiger in het zichtveld, nou, voldoende reden om het huis tegen de vlakte te gooien idd.

.

[ Bericht 0% gewijzigd door Yildiz op 11-03-2008 18:19:15 ]
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  dinsdag 11 maart 2008 @ 18:57:37 #207
132605 kawotski
Il Dottore
pi_57311364
De gemeente Steenwijk heeft er echter geen moeite mee om de mooiste stukjes groen en geologische rijkdommen te vernielen. Lekker onverantwoord doorbouwen , hoe meer inwoners hoe beter is het motto, we doen dan net of we verantwoord bezig zijn door een paar (4) windmolens a 150 meter neer te zetten in een natuurgebied, dat is wel verantwoord op e.o.a. manier.. wie het nog snapt mag het mij zeggen..
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
  dinsdag 11 maart 2008 @ 21:25:24 #208
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_57315005
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 18:13 schreef Yildiz het volgende:

[..]

4 jaar lang een steiger in het zichtveld, nou, voldoende reden om het huis tegen de vlakte te gooien idd.

.
Ik denk toch dat het om iets meer gaat. Als ik het zo optelt heeft hij dus ondermeet zijn WC een tijd geloosd op oppervlaktewater (lekker milieuvriendelijk, je kind zal maar bij dat water spelen), en jaren voor geluidsoverlast gezorgd door maar te blijven bouwen. En dat zal niet het enige zijn vermoed ik. Nederlandse woonwijken zijn zo opgezet dat je op elkaars lip zit, en als iemand zich daar niets van aan wenst te trekken...als we de ruimte hadden die in andere landen tussen huizen kan staan zie ik het anders. Daar heb je ook voldoende stukken land dat vrijwel; verlaten is waar dit soort experimenten kunnen.
Deze man lijkt me zo iemand die zo gefixeerd is op z'n eigen verlangen naar een ecologische droom, dat het hem geen donder kan schelen of er iets of iemand last van heeft. Over 30 jaar noemen we hem mischien een pionier die niet begrepen werd in z'n eigen tijd, en zijn een aantal van z'n ideeen overgenomen in de huizen die dan gebouwd worden, de tijd zal leren. Maar je zal maar naast zo'n type wonen.
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_57319463
Zonde zonde zonde.. Nederland op z'n smalst.
Signature
  FOK!fotograaf woensdag 12 maart 2008 @ 07:40:25 #210
18921 freud
Who's John Galt?
pi_57321411
Zag gisteren een item op tv over dat huis. Damn, kan me voorstellen dat ze het afbreken zeg! Wat een lelijke vlek in een mooie buurt!! Dat oogkleppengedrag van de eigenaar heeft echt te lang geduurd imo. Vanuit een ivoren toren onder de ecologische noemer roepen dat je alles kan maken... Erg jammer.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_57326948
Zit dat huis van die hippie al in de afvalcontainer. Dat je een ecologisch huis bouwt is tot daar aan toe maar dat kan ook op een andere manier. gelukkig word het nu weggeslagen en worden andere hippies ontmoedigd om ook zoiets te proberen
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_57327241
Ik vind het juist wel een leuk huis zou alleen kiezen voor wat duurdere materialen (of misschien helpt schilderen al een handje) en de inrichting wat luxer aanpakken. Maar het idee op zich is erg goed. Hier heb je ook een ecowijk met houten huizen, juist goed zulke initiatieven.
Nog een oud tv-itempje erover (4 min): http://www.novatv.nl/index.cfm?ln=nl&fuseaction=videoaudio.details&reportage_id=5299
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')