Nou ja, blijkbaar niet hoor, want ik heb een foto gepost zonder steiger en lelijke schutting van boomstammetjes.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:09 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Die duren dus kenelijk al vier jaar bij deze man. Ik zou d'r ook zat van worden.
Sja, nogal subjectief... 'lelijk'......'goedkoop'.......'rommel'.........'vinexwijken die per definitie lelijk zijn'...........'mooie villawijk'.......quote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:11 schreef speknek het volgende:
[..]
Nee de rest is ook een rommeltje met lelijke goedkope materialen. (goed dat geldt voor de meeste vinex wijken, maar dit is dan toevallig een mooie villawijk). En zoals gezegd, die rommel staat er al vijf jaar, met alle overlast van dien.
Als ik naar dat plaatje kijk, is het woord 'rommel' niet subjectief, maar een objectieve kwalificatie voor dat geval.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:18 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Sja, nogal subjectief... 'lelijk'......'goedkoop'.......'rommel'.........'vinexwijken die per definitie lelijk zijn'...........'mooie villawijk'.......
Frans Bauer heeft ook een wanstaltig huis in een villawijk, toch klaagt daar helemaal niemand over.
Ach de rommel we moeten met zijn allen in het keurslijf van de heel gewone normale nederlander geperst worden. Nou als we met deze instelling de kyoto doelstellingen moeten halen dan gaat het nooit lukken. En dan maar weer met zijn allen als gekke henkies naar elkaar kijken en ons afvragen hoe dat nu komt.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:26 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Als ik naar dat plaatje kijk, is het woord 'rommel' niet subjectief, maar een objectieve kwalificatie voor dat geval.
Ik vind die huizen ernaast anders een stuk lelijker. Dat zijn echt zielloze woningen voor burgertrutjes. Het huis van deze man valt dan mischien op, het heeft wel karakter.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:26 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Als ik naar dat plaatje kijk, is het woord 'rommel' niet subjectief, maar een objectieve kwalificatie voor dat geval.
4 jaar lang een steiger in het zichtveld, nou, voldoende reden om het huis tegen de vlakte te gooien idd.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:09 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Die duren dus kenelijk al vier jaar bij deze man. Ik zou d'r ook zat van worden.
Ik denk toch dat het om iets meer gaat. Als ik het zo optelt heeft hij dus ondermeet zijn WC een tijd geloosd op oppervlaktewater (lekker milieuvriendelijk, je kind zal maar bij dat water spelen), en jaren voor geluidsoverlast gezorgd door maar te blijven bouwen. En dat zal niet het enige zijn vermoed ik. Nederlandse woonwijken zijn zo opgezet dat je op elkaars lip zit, en als iemand zich daar niets van aan wenst te trekken...als we de ruimte hadden die in andere landen tussen huizen kan staan zie ik het anders. Daar heb je ook voldoende stukken land dat vrijwel; verlaten is waar dit soort experimenten kunnen.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:13 schreef Yildiz het volgende:
[..]
4 jaar lang een steiger in het zichtveld, nou, voldoende reden om het huis tegen de vlakte te gooien idd..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |