Zo, 'gekocht'.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 16:50 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Schande
Ik mag toch hopen dat je de nummers van Joy Division zelf ook kent, zo niet... gelijk kopen en luisteren.
quote:Op zondag 13 januari 2008 16:07 schreef Berkery het volgende:
Joy Division is hot! De New Balance Joy Division Sneakers!
[ afbeelding ]
Bron
http://gawker.com/news/fa(...)-us-apart-249327.phpquote:They should have velcro straps instead of laces so that a kid doesn't try to do the Ian.
quote:Op zondag 13 januari 2008 16:07 schreef Berkery het volgende:
[ afbeelding ]
Bron
Onderkant is wel vet opzich, de rest alleen lelijk wit. In dat geval dus; "what would Ian wear?"quote:Op zondag 13 januari 2008 16:07 schreef Berkery het volgende:
[ afbeelding ]
Bron
Black?quote:Op zondag 13 januari 2008 17:55 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Onderkant is wel vet opzich, de rest alleen lelijk wit. In dat geval dus; "what would Ian wear?"
Die was ik eigenlijk aan het zoeken, ik meende er ooit eens een plaatje van gezien te hebbenquote:Op zondag 13 januari 2008 22:05 schreef Nepthys het volgende:
Doet me een beetje denken aan dat nummer van Half Man Half Biscuit over Joy Division Oven Gloves.
Ja, top filmquote:Op zaterdag 12 januari 2008 16:49 schreef HAL9000S het volgende:
Heeft iemand deze film al gezien:
[ afbeelding ]
De film over het leven van Ian Curtis, gebaseerd op het boek van z'n vrouw; Touching from a Distance?
Ja het is postpunk. En dat is niet triest, het is gewoon de volgende stap in de evolutie van een bepaald genre. En buiten dat om, ALLE muziek van tegenwoordig wordt gekenmerkt door wat ervoor kwam. Punk komt ook weer voort uit de proto punk van bijvoorbeeld The Stooges.quote:Op maandag 14 januari 2008 21:03 schreef Asics het volgende:
is dat post-punk? ook triest als je deel uitmaakt van een stroming die alleen maar kan worden gekenmerkt door wat ervoor kwam.![]()
New Wave?quote:Op maandag 14 januari 2008 21:03 schreef Asics het volgende:
is dat post-punk? ook triest als je deel uitmaakt van een stroming die alleen maar kan worden gekenmerkt door wat ervoor kwam.Joy Division, ik ken het nog wel, in de jaren '90 had ik een LP van ze op een bandje gekopieerd, en die draaide ik helemaal grijs. Later heb ik natuurlijk alles van ze gedownload, maar blijkbaar meer voor de heb, want ik luister het nooit meer. Maar NU wel, want NU ga ik het opzetten.
Omdat veel hippe bandjes ze de laatste jaren proberen te imiterenquote:Op maandag 14 januari 2008 21:00 schreef _dirkjan_ het volgende:
Vanwaar ineens al die aandacht voor Joy Division, komt dat alleen door die film van Anton Corbijn? (nog niet gezien)
Terwijl het echt een stijl is waarvan het enorm opvalt als je 'm imiteertquote:Op maandag 14 januari 2008 21:13 schreef cafca het volgende:
[..]
Omdat veel hippe bandjes ze de laatste jaren proberen te imiteren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |