Zijn net al die artiesten waar ik net 1-3 liedjes van heb. Al heb ik van enkele nog niet gehoord, iig ty.quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:18 schreef JackHerrer het volgende:
Huoratron, Brodinski, Noob, Mr Oizo, Teenage Bad Girl, Surkin, Djedjotronic, Harvard Bass, D.I.M. , Duke Dumont, Chromeo, A-trak, Bang Gang Deejays, Bag Raiders, Kavinsky, Punks Jump Up, enzovoort.
nog ruimer dan jullie al doen??quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:26 schreef Adames het volgende:
Simian Mobile Disco is natuurlijk leip inderdaad, een ware live sensatie, en al moet de term electro dan ruim worden genomen, toch is laatste album van simian niet eens meer electro ..
Jaquote:
Vind alleen jeffer, drummer en gax nog enigzinds om aan te horen, de rest is echt on-boys noize achtig.quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:30 schreef Slickk het volgende:
Daar ben ik wel zeker van, aangezien het de Power tour is.
Wat vinden jullie er zo bagger aan? Ik vind het een heerlijk album.
hij is niet hard en rauw genoeg wat mij betreft. Het vette van electro vind ik zwaar overstuurde synths die bijna als gitaren klinken, heel 'lelijk' Met een simpele harde 1-2 beat. En dat vind je hier niet op... Jeffer vind ik wel cool.quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:30 schreef Slickk het volgende:
Daar ben ik wel zeker van, aangezien het de Power tour is.
Wat vinden jullie er zo bagger aan? Ik vind het een heerlijk album.
En Nobody Beats The Drum!quote:
waarom is dit electro?quote:
Ah, klopt. Dat 'rauwe' geluid vond ik juist wat minder, alleen zijn live sets vond ik dat rauwe echt gruwelijk vet. Vandaar dat ik dit album wel kan waarderen, iets 'zachter'. Geen idee hoe ik het anders moet zeggen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:58 schreef Symn het volgende:
[..]
hij is niet hard en rauw genoeg wat mij betreft. Het vette van electro vind ik zwaar overstuurde synths die bijna als gitaren klinken, heel 'lelijk' Met een simpele harde 1-2 beat. En dat vind je hier niet op... Jeffer vind ik wel cool.
Het nieuwe album van vitalic is trouwens ook prut, het is een zachtgekookt ei geworden, net als power.... Ben benieuwd wat Justice gaat doen... Dat zijn de kings van electro wat mij betreft.
justice is geen electro... damn de meeste van de shit die hier gepost wordt is geen electro!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:52 schreef couleurs het volgende:
Justice komt pas eind 2010/begin 2011. Dat zei Busy P.
Dat eerste nummer klinkt een beetje als een nummer wat ik aan het maken was(voor ik er geen zin meer in hadquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:10 schreef IrfieJ het volgende:
[..]
justice is geen electro... damn de meeste van de shit die hier gepost wordt is geen electro!
dit is electro:
om het topic ff op niveau te houden.. damn!!
das eclectisch, heeft niets met electro te makenquote:
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:56 schreef icebliss het volgende:
Ik kon geen topic vinden, alleen het 'tip hier nieuwe house/electro/trance nummers' topic waarin alleen maar house stond..
Dus tijd voor een eigen topic.
Wat is electro?
Er is natuurlijk niet echt een grens, dus ik verwijs jullie door naar last.fm. Volgens last.fm zijn er 402 pagina's aan gerelateerde genres.
Bekende electro artiesten zijn Justice, Digitalism, Boys Noize, MSTRKRFT, Shadow Dancer, etc.
Wat is de bedoeling van dit topic?
Om elkaar op de hoogte te houden van (nieuwe) muziek, remixes, feestjes en meer van zulks.
Okay... ik snap helemaal niets van die stijlen met electro/electronisch enzo.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:17 schreef IrfieJ het volgende:
[..]
das eclectisch, heeft niets met electro te maken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |