Wil nog niet echt lukken idd.quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:21 schreef Paaskonijn het volgende:
Jahé probeer ik me topic netjes enzo te houden..moeten jullie wel helpen hoor!
Komen allemaal stoute mensen mijn topic pesten
Jullie vinden het zeker mijn verdiende loon hè dat ze me komen pesten?quote:
Gemodquote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:37 schreef dubidub het volgende:
Dus ik zeg tegen die knakker...
Aparte reactie.
ik nietquote:Op donderdag 31 januari 2008 21:33 schreef Paaskonijn het volgende:
Oké ik word wel een echte kwaliteitsuser
Ik zie een (hele) hoop tekst voor een KLB topic, maar geen duidelijke klacht. Dan zie ik een TT, dan kijk naar de OP en ik zie absoluut geen coherentie! Ik vroeg ook al in het topic van wat wil je bereiken? Nou ik kreeg hier geen duidelijke reactie op, plus dat er niemand lijkt te zijn die serieus erop ingaat. Dus dan gooi ik hem dicht.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 17:05 schreef OFfSprngr het volgende:
Ik wil mn "Hersenloze baby-feliciteerders." topic weer open, omdat sommige mensen zich niet kunnen inhouden om op mij altijd maar persoonlijk te moeten aanvallen vind ik nog geen reden om een werkelijke klacht te sluiten omdat de "mods er maar geen zin in hebben" of zo.
Neequote:Op zaterdag 2 februari 2008 17:21 schreef OFfSprngr het volgende:
Het is hardstikke duidelijk waar het over gaat.
Je kan ook gewoon in twee zinnen uitleg geven i.p.v. bijdehand te reageren op mijn subtiele vraag. Dan had het topic ondertussen al weer opengekund en opgeruimd. Ook heb je nu al tijd genoeg gehad om de OP aan te passen dat het wél duidelijk is voor iedereen die nog nuchter is. Ik wacht rustig af en meld maar als het geregeld is.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 17:21 schreef OFfSprngr het volgende:
Het is hardstikke duidelijk waar het over gaat.
En als er mensen niet on-topic op in gaan is het jouw taak om die weg te halen niet om een terechte klacht te sluiten.
Je sociale vaardigheden zijn ook zo goed als nul hé, maar goed, ik zal es kijken.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 17:46 schreef OFfSprngr het volgende:
Doe je werk.
is dat niet cohesie?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 18:50 schreef Janetje het volgende:
Samenhang
Een tekst is coherent dankzij cohesieve elementen.quote:
In die zin zit wel een intellectueel element.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 18:53 schreef Janetje het volgende:
[..]
Een tekst is coherent dankzij cohesieve elementen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |