Niks wat nu, jij loopt te huilen in topics over de moderatie. Als je nog wat hebt laat dan maar horen, anders heb ik liever dat je gewoon leuk en gezellig mee doet.quote:
Nieuwe policy, ze worden allemaal gewijzigd, dus ik adviseer je om het zelf ook niet meer te doenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:50 schreef TNA het volgende:
Ik dacht ik plaats subtiel een ts-kan-er-gewoon-niet-mee-omgaan-opmerking omdat iemand anders dat anders vast veel uitbundiger doet. Maar goed, prima dat jullie die tegenwoordig verwijderen
Gewoon niet meer doen. Lokt bagger uit.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:50 schreef TNA het volgende:
Ik dacht ik plaats subtiel een ts-kan-er-gewoon-niet-mee-omgaan-opmerking omdat iemand anders dat anders vast veel uitbundiger doet. Maar goed, prima dat jullie die tegenwoordig verwijderen
Hehe. Dank voor de tipquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:54 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Nieuwe policy, ze worden allemaal gewijzigd, dus ik adviseer je om het zelf ook niet meer te doen![]()
Ik anticipeerde vast.quote:
Ik ook, echter had J. em al geslot.quote:Op maandag 28 januari 2008 21:20 schreef TNA het volgende:
Ik word maar een keer ...... :D
Dit vind ik nou echt... een kuttopic
Omdat het een onzinnig topic is en ook niet grappig genoeg voor ONZquote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:29 schreef Dr.Nikita het volgende:
heej fiets, waarom sluit je mijn topic?
En dat beslis jij? Ken je mij persoonlijk of is je intelligentie weggevloeid?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Omdat het een onzinnig topic is en ook niet grappig genoeg voor ONZ
Gut, daar heb je nog zo'n persoon die zijn maatje niet afvalt.quote:
Ik las je topic net. Het is teveel ONZ voor KLB en teveel KLB voor ONZ. Helaas is daar geen subforum voor.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:49 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Gut, daar heb je nog zo'n persoon die zijn maatje niet afvalt.
IQ is ver te zoeken van de modjes tegenwoordig.
Mijn gymnasiumdiploma zegt van nietquote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:49 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Gut, daar heb je nog zo'n persoon die zijn maatje niet afvalt.
IQ is ver te zoeken van de modjes tegenwoordig.
Ik weet niet hoe makkelijk zoiets in Hongarije is, maar kun je je voorstellen dat het wat bizar is om te lezen dat iemand "zomaar" burgemeester is geworden? Misschien had - als je dan toch waar wilt maken dat het echt zo is - enige toelichting in de OP moeten geven.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:56 schreef Dr.Nikita het volgende:
Vertelvertel
Waarom is het onzin? Oh wacht, ik weet het al, voor een aantal idioten is zoiets onmogelijk dan moet het wel onzin zijn.
Fiets is de liefstebeste mod, die er is, niet zo jengelen. Game on!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:44 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
En dat beslis jij? Ken je mij persoonlijk of is je intelligentie weggevloeid?
Het is geen onzin en ook niet grappig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |